Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در بخش دختران از یکشنبه ۱۹ تیر ماه برگزار شد و تیم هه در رشته‌های مختلف تیمی و انفرادی به رقابت‌ پرداختند.

فوتسال

نتایج بازی های روز اول رقابت های فوتسال دختران المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز:

شهید چمران ۱ _ علامه طباطبایی ۴

فردوسی مشهد ۶ _ علمی کاربردی ۲

ایلام ۳_فنی حرفه‌ای مازندران ۴

تهران ۳ _ تبریز ۴

بسکتبال

نتایج بازی‌های روز اول رقابت‌های بسکتبال دختران المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز

الزهرا ۶۴_ پیام نور ۹۱

بوعلی سینا همدان ۹۴ _ شهید باهنر کرمان ۳۷

فردوسی مشهد ۳۵ _ اصفهان ۵۹

تبریز ۴۷ _ رازی ۵۰

تنیس روی میز

بازی های تنیس روی میز دختران برگزار شد و بر این اساس تکلیف تیم‌های صعود کننده مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، تیم‌های شهید مدنی تبریز، کردستان، گیلان و غیرانتفاعی رجا قزوین در مرحله مقدماتی با باخت مقابل حریفان از ادامه مسابقات کنار رفته و هشت تیم دیگر تبریز، صنعتی امیرکبیر، شهید باهنر کرمان، تهران، غیرانتفاعی زند شیراز، اصفهان، شهید چمران اهواز، بیرجند در مرحله حذفی پیشرفته شرکت می‌کنند.

بدمینتون

بازی های بدمینتون دختران برگزار شد و بر این اساس تکلیف تیم های صعود کننده مشخص شد.

به این ترتیب تیم‌های دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه امام خمینی قزوین از گروه A, دانشگاه تهران و دانشگاه زنجان از گروه B، دانشگاه گیلان و کردستان از گروه C و دانشگاه شهید باهنر کرمان دانشگاه غیر انتفاعی زند شیراز از گروه D به دور بعدی مسابقات صعود کردند.

تیر اندازی

این‌ مسابقات تعداد ۷۳ ورزشکار دختر‌( ۳۷ نفر در اسلحه تفنگ بادی و ۳۶ نفر در اسلحه تپانچه بادی) از  دانشگاه به صورت تیمی تفنگ بادی، تیمی تپانچه بادی و انفرادی هر دو رشته به رقابت می‌پردازند.

مرحله اول و دوم این مسابقات برگزار شده و نتایج به زودی مشخص خواهند شد.

تکواندو (پومسه)

مرجان تاجی از دانشگاه اصفهان با ۱۵/۷۰ امتیاز به مقام اول این رقابت‌ها دست یافت و مدال طلا را از آن خود کرد، مقام دوم نیز با ۱۵/۴۳ امتیاز به راضیه آقایی از دانشگاه الزهرا تهران اختصاص یافت، طراوت باقرپور نیز از دانشگاه خوارزمی تهران با ۱۵/۳۰ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

دانشگاه‌های فنی حرفه‌ای شریعتی، دانشگاه شیراز و دانشگاه گیلان نیز به ترتیب مقام های چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

در پایان روز اول، دانشگاه اصفهان با ۱۰ امتیاز در صدر قرار گرفت و دانشگاه الزهرا و خوارزمی به ترتیب با ۷ و ۵ در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز المپیاد المپیاد ورزشی دانشگاه تبریز اصفهان بسکتبال والیبال پومسه تیراندازی تنیس روی میز برگزار شد روز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهر ریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزار شد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها ره پیدا کرد. زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابت ها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899474

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان