Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین صادقی گفت: اسکوچیچ در خواب هم نمی‌دید که سرمربی تیم‌ ملی شود

امیرحسین صادقی بازیکن اسبق تیم‌ملی فوتبال می‌گوید اتفاقات اخیری که در این تیم رخ داده را تاکنون ندیده است.

به گزارش طرفداری، امیرحسین صادقی، ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران درباره اتفاقات اخیر تیم‌ملی و اخباری مبنی بر تغییر اسکوچیچ به ایسنا گفت:

هر اتفاقی بیفتد، فرقی به حال فوتبال ما نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانی که دلال‌هایی که ارتباط مستقیم با مدیران فوتبال دارند و روی تصمیم آن‌ها تاثیرگذارند در فوتبال حضور دارند، همه چیز بر اساس نظر دلالان انجام می‌شود پس هیچ مطلبی برای گفتن نمی‌ماند.

او افزود:

وقتی یک مربی که در حد تیم‌های دسته دو است، سرمربی تیم‌ملی شده، همه چیز عیان است. حالا حرف از حضور کی‌روش، علی دایی و امیر قلعه‌نویی می‌زنند. همه این اتفاقات نشان می‌دهد که فوتبال ما چقدر بی‌ در و پیکر است که ابتدا مربی‌ای مثل اسکوچیچ را سرمربی تیم‌ملی می‌کنند و حالا به سراغ مربیان بزرگ می‌روند. همه این‌ها هم تقصیر فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در دوره‌های مختلف است که با تصمیماتشان، شرایط امروز را رقم زده‌اند.

مدافع تیم‌ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ درباره این که اسکوچیچ گفته نیمکت تیم‌ملی را رها نمی‌کند، بیان کرد:

اسکوچیچ در خواب هم نمی‌دید که سرمربی تیم‌ملی شود. من هم باشم، ول نمی‌کنم. فوتبال ملی ما بزرگتر ندارد که چنین اتفاقاتی می‌افتد. من هیچ‌وقت اتفاقاتی را که در این مدت در تیم‌ملی رخ داده ندیده‌ بودم. دو دستگی بین بازیکنان عجیب‌تر از همه بود.

صادقی در ادامه درباره احتمال بازگشت کی‌روش به تیم‌ملی گفت:

به نظرم چنین اتفاقی نمی‌افتد. مگر کی‌روش خودش گفته که برمی‌گردد؟ مگر قلب رنگی در اینستاگرام گذاشته است؟ در فوتبال ایران اتفاقاتی افتاده که علی دایی بزرگ، سرمربی‌گری تیم‌ملی را رد کرده است. ببینید چقدر این فوتبال بی در و پیکر است.

او در پایان افزود:

از به اصطلاح بزرگان فوتبال می‌خواهم از مربیان بزرگ، به خوبی صحبت کنند و در نقش دلال نباشند. اگر بلد نیستیم درباره مربیان بزرگ صحبت کنیم، حرف نزنیم. نمی‌دانم بعضی از دوستان با چه رزومه‌ای درباره کی‌روش صحبت می‌کنند. باز اگر آدم بزرگی مثل علی دایی راجع به کی‌روش صحبت کند، یک چیزی اما شما فقط برای حمایت از دوستانتان صحبت می‌کنید.

اخبار داغ 

حمله بختیار رحمانی به خداداد عزیزی! بهرام رضاییان: در خصوص تغییر یا عدم تغییر سرمربی تیم ملی فردا در جلسه فنی تصمیم گیری می شود / فیلم تمایل فرنکی دی یونگ به انتقال به منچستریونایتد در صورت حل مشکل دستمزد معوقه‌اش یوونتوس برای فروش دلیخت مبلغ 100 میلیون یورو می خواهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امیرحسین صادقی سرمربی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال

آفتاب‌‌نیوز :

هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز پنجشنبه با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد و در مهمترین بازی‌ها تیم مدعی خیبر برابر فجر سپاسی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و چادرملو با نتیجه ۲ بر یک از سد سایپا گذشت.

نتایج این دیدار‌ها به شرح زیر است:

* دریا بابل یک - مس شهر بابک یک
* سایپا یک - چادرملو اردکان ۲
* خوشه طلایی یک - آریو اسلامشهر یک
* داماش گیلان یک - شهر راز شیراز صفر
* شهرداری آستارا صفر - استقلال آبی پوش ملاثانی یک
* مس کرمان یک - شاهین بندر عامری صفر
* فجر سپاسی ۳ - خیبر خرم آباد صفر
* نفت و گاز گچساران صفر - مس سونگون صفر 
* نفت مسجدسلیمان صفر - پارس جنوبی جم صفر 

به این ترتیب در پایان هفته بیست و نهم، خیبر با ۶۴ امتیاز صدرنشین است، چادرملو با ۶۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد. فجر سپاسی با ۵۸ امتیاز سوم است و نفت مسجد سلیمان با ۵۵ امتیاز در رده چهارم حضور دارد.

در انتهای جدول هم خوشه طلایی با ۱۶ امتیاز قعرنشین است و تیم‌های شاهین بندر عامری، داماش گیلان و دریا بابل با ۲۳ امتیاز و شهرداری آستارا با ۲۴ امتیاز حضور دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی