Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه‌ریزی و سرپرست معاونت أمور شعب و مناطق بانک سینا، از جهش چشمگیر شاخص‌های عملکردی این بانک طی سال 1400 در مقایسه با دو سال قبل از آن خبر داد.

اخبار شرکت‌ها؛‌ به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، حمداله جمالی خاطرنشان کرد: بررسی وضعیت عملکردی و گزارش‌های مالی منتشر شده حاکی است این بانک از حیث رشد میزان منابع در دو سال منتهی به پایان سال 1400 روند صعودی را طی کرده به نحوی که مانده منابع در پایان سال 1400 با رشد 109 درصدی در مقایسه با سال 98، به 467 هزار میلیارد ریال رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملکرد بانک سینا در بخش مصارف نیز با رشد 121 درصدی همراه بوده به طوری که در پایان سال 1400 در این عدد به حدود 371 هزار میلیارد رسیده است.

وی رشد 2.3 درصدی نسبت مصارف به منابع در پایان سال 1400 را نسبت به دو سال قبل، حاصل عملکرد تحسین‌برانگیز بانک دانست که توانسته جایگاه چهارم را در بین بانک‌های خصوصی به ارمغان آورد.

جمالی، رشد سودآوری 356 درصدی بانک در پایان سال 1400 نسبت به دو سال گذشته را نقطه عطفی در عملکرد و حاصل پیاده‌سازی برنامه‌‌ها و سیاست‌های مدون و منسجم برشمرد و گفت: این دستاورد می‌تواند زمینه‌ساز ثبات و تداوم درآمدزایی بانک در سال‌های آتی باشد

معاون برنامه‌ریزی بانک سینا با اشاره به رشد 218 درصدی تعهدات صادره بانک خاطرنشان کرد: در حوزه تعهدات و در میزان ضمانت‌نامه‌های صادره، این بانک در جایگاه هفتم بانک‌های خصوصی و از لحاظ صدور اعتبارات اسنادی در پایان سال 1400 در رتبه پنجم بانک‌های خصوصی جای گرفته است. در مجموع نیز در حوزه میزان تعهدات صادره با رشد حدود 218 درصدی، میزان تعهدات صادره بانک سینا در پایان اسفند 1400 معادل 166 هزار میلیارد ریال بوده است.

وی در تشریح چگونگی دستیابی به این موفقیت اظهار داشت: این بانک در اجرای برنامه‌های دقیق با محوریت تحقق اهداف بلندمدت اقتصاد مقاومتی و در چارچوب قوانین نظام پولی و بانکی کشور و با بهره‌گیری از تجارب داخلی با رویکردی هوشمندانه توانسته رسالت خود را به انجام برساند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پایان سال 1400 بانک سینا دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ خون چشمگیر است

اینجا دانشگاه کلمبیای نیویورک است آمریکا آوریل ۱۹۶۸ آن روزها هم جنگ در جهان در حال انجام بود که یک سر آن آمریکا بود.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076610 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال/ کاهش چشمگیر روند رشد منفی جمعیت در سال ۱۴۰۲
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • بانک رفاه دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • رنگ خون چشمگیر است
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها