Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  نشست تخصصی وعاظ و نخبگان تبلیغی کشور صبح امروز با حضور حجج الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، ادیب یزدی، مصطفی کرمی، حامد کاشانی بی آزار تهرانی مدیر استان امامزاده صالح و جمع دیگری از سخنرانان مطرح از سراسر کشور که بصورت وبیناری در استان مقدس امامزاده صالح (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گزارشی از ابتدای این نشست با اشاره به فعالیت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری دعای عرفه در 500 امامزاده شاخص کشور خبر داد و گفت: در عید قربان نماز عید در امام‌زاده برپا شد و به صورت مستمر موضوع اطعام و کمک‌های معیشتی جاری است.

وی با اشاره به آموزش و جلسات توجیهی توسط سازمان اوقاف برای مبلغین یادآور شد: سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام فاطمیه 1500 مبلغ و در دهه اول محرم قریب به 3 هزار مبلغ به سراسر کشور اعزام می‌کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به تفاهم نامه میان سازمان اوقاف و بنیاد دعبل، از کمک به 550 مداح معسر خبر داد و گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه با مجموعه های مختلفی تفاهم‌نامه‌هایی امضا کرده که می توان یکی دیگر از این تفاهم نامه‌ها را میان سازمان اوقاف و امور خیریه و حوزه علمیه عنوان کرد که در این تفاهمنامه سازمان در قالب اطعام طلاب ماهیانه مبالغی را واریز  و همچنین مساعدت‌هایی را نیز در مناسبت‌های مختلف به افرادی که دچار مشکل مالی هستند پرداخت می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عادل در بخش دیگری از سخنان خود از حمایت سازمان اوقاف و امور خیریه نسبت به هیاتهای مذهبی تصریح کرد: طرح شمیم حسینی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری 1253 کلاس تابستانی اردوی، آموزشی، تفریحی و زیارتی توسط بقاع متبرکه سراسر کشور خبر داد و گفت: در اربعین امسال انشاالله 313 موکب در داخل و خارج از کشور به زوار خدمت‌رسانی خواهند کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به طرح شمیم خدمت با موضوع اشتغال زایی از اقدامات مفید برای اشتغال زایی با حمایت از کارآفرینان پرداخت و افزود: طرح مواسات همواره توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در حال پیگیری است و در طرح قرار دوازدهم هر ماه بالای 50 هزار بسته معیشتی میان افراد شناسایی شده توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین بی آزار تهرانی مدیر آستان مقدس امامزاده صالح علیه السلام به جایگاه ویژه غدیر در روایات پرداخت و خواستار توجه ویژه به این روز با شکوه شد.

همچنین در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد با اشاره به روایاتی از جایگاه ویژه روز غدیر، با تاکید بر اینکه باید غدیر را از مهجوریت خارج کرد، یادآور شد: متاسفانه به دلیل اینکه ما به موضوع غدیر نپرداختیم ضربات متعددی از این موضوع خورده‌ایم به همین دلیل باید به این موضوع بیش از پیش بپردازیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه باید غدیر را به یک یا دو روز محدود نکنیم؛ خواستار فرهنگ سازی برای  روز غدیر شد و افزود: همانگونه که امروز شاهد حضور پرشور جوانان در مراسم اربعین و اعتکاف هستیم باید با فرهنگ‌سازی مناسب توسط رسانه‌ها موضوع غدیر را نیز به صورت جدی پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حجت الاسلام خاموشی سازمان اوقاف و امور خیریه آستان مقدس امامزاده صالح فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف حجت الاسلام و المسلمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، امید رضایی فر در نشست هماهنگی عملیاتی کردن پذیرش اساتید و دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین گفت: سازمان امور دانشجویان طبق روال گذشته این دانشجویان را که متقاضی تحصیل در ایران هستند می‌تواند بورسیه کند و پشتیبانی‌های لازم مانند امور کنسولی و رفاهی از آنان مانند سایر دانشجویان انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: این اقدام وزارت علوم در راستای حمایت از آزادی و صلح در مقابله با ظلم و ستم بوده و یک اقدام در پشتیبانی از آزادی‌های مرسوم دانشگاهی است.

رضایی‌فر افزود: این پیشنهاد ایران مبتنی بر تجربه موجود در ایران در پذیرش و تحصیل دانشجویان بین المللی از ۹۴ کشور جهان صورت گرفته است و دانشگاه‌های ما در کیفیت بالایی از علم و فناوری بر اساس شاخص‌های رتبه بندی جهانی هستند.

رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین المللی وزارت علوم گفت: این شکل از مقابله با دانشجویان در کشور‌های آمریکایی و اروپایی برای اولین بار در تاریخ این کشور‌های مدعی آزادی بیان صورت می‌گیرد.

رضایی فر گفت: اگر چه دولت‌های غربی و امریکا می‌کوشند با تاکید بر فرا روایت‌های جعلی تاریخی و ضد یهودی خواندن تظاهرات دانشجویی از اعتبار آن بکاهند و افکار عمومی را منحرف کنند، ولی تاریخ نشان داده است اینگونه برچسب زدن‌ها خیلی زود رنگ می‌بازد و اصالت و حقیقت راه خود را به نیکی طی خواهد کرد.

گفتتی است؛ در نشست هماهنگی حمایت از دانشجویان حامی مردم غزه، روسای دانشگاه‌های برتر کشور و مدیرکل دانشجویان بین المللی سازمان امور دانشجویان حضور داشتند و ضمن محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی خصوصا در فجایع غزه و نیز اقدامات تروریستی این رژیم و همچنین محکومیت برخورد با اساتید و دانشجویان در محیط دانشگاهی، و با حمایت از اقدامات مقابله جویانه و بازدارنده در برابر این رژیم کودک کش، تصمیماتی در نحوه پذیرش و همکاری با دانشجویان و اساتید آزادی خواه اتخاذ شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان اوقاف: فناوری منزلت می‌آورد
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • تلاش برای راه‌اندازی دانشگاه‌های وقفی در کشور
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا