Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخه مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری در کتابخانه بانک مرکزی تاسیس می‌شود.

به گزارش ایسنا، تفاهم‌نامه تاسیس شاخه مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری در کتابخانه بانک مرکزی در تاریخ ۲۰ تیر ۱۴۰۱ در محل مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به امضا رسید.

در این جلسه دکتر خوشنود رئیس کتابخانه بانک مرکزی و دکتر نرجس ورع معاون پژوهش و فناوری رایسست، مهرزاد رحمانی رئیس اداره خدمات و اطلاع رسانی و دکتر محمدرضا فلاحتی قدیمی فومنی مدیر روابط عمومی و همکاری‌های علمی بین‌المللی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر نرجس ورع، معاون پژوهش و فناوری مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، اهداف این سازمان از تاسیس شاخه در دانشگاه‌ها و سازمان‌ها و نهادهای مختلف را تبیین و ابراز امیدواری کرد که با توجه به جامعه آماری گسترده بانک مرکزی و وجود کتابخانه تخصصی در بانک مرکزی، خدمات مرکز در اختیار طیف وسیعی از کاربران آن مجموعه قرار گیرد.

دکتر محمدرضا فلاحتی قدیمی فومنی، مدیر روابط عمومی و همکاری‌های علمی بین‌المللی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری ضمن بیان تبریک انعقاد این تفاهم نامه، ابراز امیدواری کرد که این تفاهم نامه بتواند ضمن تامین مدارک علمی مورد نیاز کاربران بانک مرکزی، زمینه را برای ارسال منابع اطلاعات علمی بانک مرکزی به مرکز منطقه‌ای با هدف غنی‌سازی منابع علمی مرکز نیز فراهم کند. همچنین، امید می‌رود با تعیین یک نیروی قوی در شاخه و افتتاح رسمی آن، خدمات شاخه به تمام واحدهای زیرمجموعه بانک مرکزی نیز تسری یابد.

فلاحتی ضمن اعلام برنامه رتبه‌بندی شاخه‌ها اظهار کرد: با انجام یک برنامه‌ریزی مناسب، این شاخه در بین شاخه‌های مرکز از عملکرد مناسبی برخوردار باشد.

مهرزاد رحمانی رئیس اداره خدمات و اطلاع رسانی رایسست نیز اعلام آمادگی کرد از طریق ایجاد یک خط مستقیم کاری با شاخه مرکز در کتابخانه بانک مرکزی، خدمات کیفی و مناسب به آن مجموعه ارائه شود.

دکتر خوشنود، رئیس کتابخانه بانک مرکزی نیز ضمن تشکر از حاضرین اظهار کرد: تاسیس شاخه در کتابخانه بانک مرکزی گام اول در تعاملات دو طرف خواهد بود و امیدواریم در توسعه کتابخانه و خدمات آن از تجربیات این مجموعه استفاده کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: استفاده از خدمات مرکز منطقه‌ای برای کتابخانه مرکزی یک اولویت است و برای تحقق این مهم، معرفی مسئول شاخه به مرکز برای گذراندن آموزش‌های لازم یک اولویت خواهد بود.

بنابر اعلام روابط عمومی و همکاری‌های علمی بین‌المللی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری در پایان این جلسه، تفاهم‌نامه تاسیس شاخه مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری به امضای طرفین رسید.  

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری بانك مركزي کتابخانه شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری کتابخانه بانک مرکزی تاسیس شاخه تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد

به گزارش جماران؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها بیمارستان دولتی رفح را هدف قرار داده است.

دفتر مذکور در بیانیه‌ای تاکید کرد که ما در مقابل یک فاجعه انسانی حقیقی قرار داریم و از همه دنیا می‌خواهیم جلوی ادامه جنایات صهیونیست‌ها را بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ بیش از 400 کشتار و جنایت را در استان رفح مرتکب شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه بیان کرد که هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد و منطقه المواصی شرایط اسکان آوارگان فلسطینی را ندارد.

 

دیگر خبرها

  • جزئیات توافق برای تاسیس شعب دانشگاه‌های ایرانی در عراق
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • سرسام آماری؛ چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • چرا داده‌های نرخ تورم بانک مرکزی شفاف نیست؟
  • فعالیت ۱۹ واحد و هسته فناور در حوزه دام و طیور
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود