Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیر مسلحی خبر داد که پس از سرقت از مالباختگان اخاذی می‌کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای با اعلام این خبر اظهار داشت: خانم جوانی به همراه پدرش به کلانتری مراجعه و اعلام کرد که چندی قبل تلفن همراهش توسط فردی با تهدید سلاح گرم زورگیری شده که متعاقب آن سارق با وی تماس گرفته و در خواست مبلغی وجه نقد به ازای عدم انتشار محتویات داخل تلفن همراه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی فرد مذکور را درحالی که مجدداً قصد اخاذی از شاکی داشت را در خیابان شناسایی کرده و متهم که با خودروی 206 قصد فرار را داشت با درایت و هوشمندی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ موقوفه ای تصریح کرد: از این متهم 20 ساله در هنگام دستگیری یک قبضه کلت کمری ساچمه‌ای و یک قبضه چاقو بزرگ و اسپری اشک آور کشف شد که در زورگیری از آنها استفاده می کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه متهم به جرم خود مبنی بر زورگیری و اخاذی معترف شد گفت : پلیس با تمام توان در مقابل این افراد شرور و زرگیر ایستاده و این افراد را در کمترین زمان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی می کند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: زورگیری دستگیری متهم رئیس پلیس پیشگیری کشف کلت کمری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۵۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت و برخورد با تهیه و توزیع مواد مخدر یکی از مهمترین وظایف پلیس است که این فرماندهی این موضوع را بصورت ویژه از ابتدای سال تا کنون در دستور کار قرار داه است.

سردار یحیی الهی با بیان این که در این مدت ۵۶۰ قاچاقچی و خرده فروش دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شده است افزود: از قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر ۲ هزار و ۵۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان ادامه با اشاره به این که در این مدت ۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است گفت: در این راستان ۴۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز توقیف شد.

وی از کشف ۷۹۰ قبضه سلاح شکاری و ۴۴۴ قبضه سلاح جنگی از ابتدای سال تا کنون خبر داد و گفت: در این مدت تعداد ۵ باند قاچاق سلاح منهدم و از آنان ۱۴۱ قبضه سلاح جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری کشف و ۹ نفر در این رابطه دستگیر و ۵ دستگاه خودرو از آنان نیز توقیف شد. 

فرمانده انتظامی استان لرستان از مردم خواست در صورت هرگونه اطلاعات در خصوص عرضه و فروش مواد مخدر و سلاح و مهمات مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سردار الهی در پایان با تأکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که جامعه از سوی این افراد نا امن شود.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • قتل ۳ عضو خانواده مریوانی؛ قاتل دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در مریوان/ قاتل دستگیر شد
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد