Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بیمارستان سوانح و سوختگی امیرالمومنین(ع) شیراز گفت: وضعیت عمومی پدر و پسر حادثه‌دیده در اسیدپاشی خوب است و با تثبیت شرایط تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند.

به گزارش ایمنا، سیامک هوشمند با اشاره به آخرین وضعیت جسمی مصدومان اسیدپاشی در شیراز، اظهار کرد: پدر و پسری که به علت اسیدپاشی دچار سوختگی شده بودند، درحال‌حاضر از لحاظ جسمی شرایط خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پدر ۴۲ ساله از ناحیه صورت و گردن آسیب دیده و حدود ۲۰ درصد سوختگی دارد و پسر ۱۳ ساله نیز حدود ۱۹ درصد دچار سوختگی شده است.

مدیر بیمارستان سوانح و سوختگی امیرالمومنین (ع) شیراز تصریح کرد: خوشبختانه هیچ‌کدام از مصدومان از ناحیه چشم آسیب ندیدند و با توجه به شرایط جسمی این مصدومان به احتمال زیاد اواخر هفته جاری عمل جراحی روی آن‌ها انجام خواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر 587403

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران اسيدپاشي تشدید مجازات اسیدپاشی اسیدپاشی اصفهان طرح تشدید مجازات اسیدپاشی آمار اسیدپاشی در ایران پرونده اسیدپاشی اتهام اسیدپاشی دستگیری عامل اسیدپاشی بیمارستان سوانح امیرالمومنین ع شیراز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)

دریافت 25 MB کد خبر 6098050

دیگر خبرها

  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته