Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@00:28:26 GMT

(عکس) سگ وحشی یک ایمپالا را در هوا قاپید!

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۰۲۳۰

یک سگ وحشی در اتفاقی کم سابقه یک ایمپالا را در هوا شکار کرد، این لحظه باورنکردنی در H۳ در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی مشاهده و ضبط شد.

به گزارش فرارو، سگ‌های وحشی شکارچیان قهاری هستند، زیرا تاکتیک‌های آن‌ها شامل خسته کردن حیوان است. برخلاف شکارچیانی مانند شیر و پلنگ، آن‌ها شکار خود را تعقیب نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها به دنبال گله‌ای از حیوانات هستند و دائماً با یکدیگر در ارتباط هستند. هنگامی که یک هدف مشخص شد، معمولاً سگ نر مسئولیت شکار را بر عهده می‌گیرد. اما این البته ممکن است متفاوت باشد، زیرا طبیعت همیشه آنطور که انتظار می‌رود عمل نمی‌کند.

ماریسکا وستایزن دانشجوی ۲۱ ساله درباره عکس فوق العاده‌ای که از شکار ایمپالا توسط یک سگ وحشی گرفته می‌گوید: دسته‌ای از سگ‌های وحشی در H۳ فعال و مشخصاً به دنبال یک غذای خوب بودند. سگ‌ها تعقیب و گریز را آغاز کردند و به زودی یکی از سگ‌ها ایمپالا را در هوا گرفت.

ما بهترین منظره را داشتیم همانطور که درست جلوی ماشینمان اتفاق افتاد.

این یک لحظه بسیار هیجان انگیز برای من بود، زیرا این دومین بازدید من از پارک ملی کروگر بود. من همیشه می‌شنوم که سگ‌های وحشی شکارچیان پرخوری هستند. این مشاهده با حدود ۱۶ سگ وحشی ختم شد که ایمپالا را در حدود ۱۰ دقیقه خوردند و فقط استخوان‌ها باقی ماند.

من همیشه این لحظه را به خاطر می‌آورم، زیرا افرادی را می‌شناسم که به مدت ۱۷ سال از پارک ملی کروگر بازدید می‌کردند و این اولین مشاهده کشتار آن‌ها نیز بود. تا حالا ندیده بودم سگ وحشی شکاری را اینگونه بکشد. این شاید بهترین تجربه زندگی من بود. دل‌خراش بود، اما می‌دانم که دایره زندگی است و ما اینگونه خلق شده‌ایم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سگ وحشی حیات وحش سگ وحشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه

قلندری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرلنگه گفت: از یک متخلف شکار و صید یک قبضه اسلحه برنو به همراه تعدادی فشنگ و لاشه یک راس قوچ وحشی کشف و ضبط شد.

وی افزود: پرونده متخلف برای سیر مراحل قانونی به دادگاه عمومی و انقلاب ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • شکار نازی‌ها
  • حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در کاشان
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • حمله ناگهانی دو پاندا به مربی باغ وحشی در چین + ویدیو
  • شکار تمساح با دست خالی!
  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول
  • حمله خرس وحشی به یک دامداری در ایلام و تلف شدن دام‌هایش
  • دستگیری متخلف شکار و صید در بندرلنگه
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد