Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@09:11:26 GMT

فعالیت 4 هزار نفر در صنف درودگری استان قم

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۰۲۴۶

فعالیت 4 هزار نفر در صنف درودگری استان قم

عضو هیئت مدیره انجمن درودگران استان قم گفت: 4 هزار نفر در این صنف در سطح استان قم مشغول فعالیت هستند و بزرگ‌ترین تعاونی کشور را داریم.

به گزارش ایران آنلاین ، روح الله ابراهیمی در نشست مشترک با مدیران خوشه‌های صنعتی استان قم به تجربه برپایی نمایشگاه‌های متعدد کفش در قم و ایران اشاره و ابراز کرد: می‌توان گفت این صنعت، بخش نمایشگاهی را در کشور متحول کرد و استان قم به نوعی قطب صنعت کفش ماشینی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دیگر خوشه‌ها نیز باید به این سمت حرکت کنند و با توسعه پایدار و دانش‌بنیان، زمینه فعالیت گسترده‌تر فعالان صنف خود را فراهم آورند.
علی اصغر ابرقویی عضو هیئت مدیره انجمن درودگران استان قم هم در سخنانی گفت: حدود 4 هزار نفر در صنف درودگری قم مشغول فعالیت هستند و بزرگ‌ترین تعاونی کشور را شکل داده‌اند.
وی افزود: تدوین برنامه‌ای پنج ساله برای توسعه این صنف و صنعت ضروری است و به همین منظور، سرفصل‌های لازم را به استانداری ارائه داده‌ایم که مورد استقبال قرار گرفته است.
عضو هیئت مدیره انجمن درودگران استان قم با بیان اینکه برای انجام تبلیغات موثر و گسترده، با صدا و سیمای مرکز قم وارد تعامل شده‌ایم گفت: ضروری است شرکت شهرک‌های صنعتی نیز برای ارائه تسهیلات بانکی و صادراتی، حمایت‌های بیشتری از فعالان این صنف داشته باشد.
وی ادامه داد: در حوزه تبلیغات شهری هم با شهرداری مذاکراتی داشتیم و مقرر شده است المان‌هایی به همین منظور طراحی و نصب شود تا به تدریج، قم به جایگاه خود در صنعت چوب کشور دست یابد.
هادی روزبهانی دبیر انجمن درودگران استان قم هم در بخش دیگری از این نشست با بیان اینکه سابق بر این خوشه مبلمان قم فعالیت‌های خوبی را در سطح استان سامان‌دهی کرده بود گفت: دوره فعالیت آن خوشه به اتمام رسیده بنابراین درخواست می‌کنیم حمایتهای خوشه ای کماکان ادامه یابد.
وی افزود: بزرگ‌ترین شهرک تخصصی درودگران را در سطح کشور داریم ولی یکی از مشکلات موجود، شکل کار سنتی بیشتر اعضای خوشه است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، وحید خسروی عصر پنجشنبه در نشست با مدیرکل دیوان محاسبات مازندران به بیان برخی از دستاوردها و موفقیت‌های این مجموعه پرداخت و گفت: این مرکز از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون ۲۷ رقم برنج را به حوزه کشاورزی کشور معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: ارقام تولید ما به استان‌های مختلف کشور جهت کشت برنج از جمله گیلان، گلستان، خوزستان و بلوچستان ارسال می‌شود و تحقیقات ما در حوزه افزایش بهره وری، کاهش مصرف کود و سم، تولید بذر و تولید برنج سلامت محور منجر به موفقیت‌های برجسته ای در برنج کشور شده است.

مدیر مرکز تحقیقات برنج مازندران از فعالیت ۱۶ عضو هیأت علمی در این مجموعه پژوهشی خبر داد و تاکید کرد: یکی از موفقیت‌های اخیر این مرکز مبارزه با آفت کرم ساقه خوار برنج به روش ابتکاری است که بر اساس این دستاورد به صورت کاملاً بیولوژیک و با ساده‌ترین روش‌ها می‌توان آفت مهم کرم ساقه خوار برنج را در مزارع کنترل کرد.

کد خبر 6088650

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • دردهای سمت چپ سر نشانه چیست؟
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!