Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، روح الله هاشمی نژاد مشاور رییس و مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: با توجه به ضرورت تکریم خانواده های معظم شهدا، تلاش می شود بتوانیم با برنامه ریزی دقیق، همکاری همه واحدهای مربوطه در دانشگاه و نیز همکاری بنیاد شهید استان، دغدغه های موجود را رفع نموده و خدماتی شایسته فداکاری و ایثار شهدای مدافع سلامت به این عزیزان ارائه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تاکید رئیس دانشگاه مبنی بر پیگیری مشکلات خانواده های شهدا و جانباختگان مدافع سلامت، پس از برنامه ریزی و هماهنگی لازم، این نشست برگزار شد تا مسئولان بیش از پیش در جریان دغدغه ها و چالش های خانواه های این عزیزان قرار گیرند.

قائم مقام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز گفت: شهدای مدافع سلامت در تمام ایام مقابله با کرونا ویروس، با رشادت و شجاعت‌هایی که از خود نشان دادند، همچون شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعین امنیت و مدافعین حرم، در تاریخ پربرکت نظام جمهوری اسلامی ایران ماندگار شدند.

دکتر حنایی خاطر نشان کرد: شیوع ویروس کرونا برای جامعه پزشکی و پرستاری آزمون سختی بود و اینکه در این شرایط کسی به میدان بیاید و جان،مال، وقت و علم خود را معطوف سلامتی دیگران کند، اقدامی قهرمانانه و امتحانی سخت بود که کادر درمان از آن با سربلندی بیرون آمدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مدافع سلامت علوم پزشکی مشهد مدافع سلامت مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است

مهدی اله پور مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر این اساس، هوای مناطق سرافرازان، سمرقند، امامیه، الهیه، خیام جنوبی، ویلا، نخریسی و طرق مشهد پاک است.

وی اضافه کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۵ نشانگر هوای سالم است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۷۴ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای ۱۵ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست