Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@07:14:06 GMT

والیبال جوانان آسیا | دختران ایران ششم شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۰۴۰۸

بیست‌ و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 20 سال آسیا در قزاقستان برگزار شد

تیم ملی والیبال دختران جوان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا ششم شد.

به گزارش طرفداری، بیست‌ و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 20 سال آسیا که از 13 تیر به میزبانی قزاقستان در شهر نور سلطان آغاز شده است، امروز (دوشنبه 20 تیر) به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها سه بر یک مغلوب چین‌تایپه شد تا به رتبه ششمی این رقابت‌ها اکتفا کند. شاگردان پدیده بلوری‌زاده در ست سوم 25 بر 22 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 18 و 25 بر 11 نتیجه را به حریف خود واگذار کردند.

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در مرحله گروهی این مسابقات با پیروزی برابر قزاقستان و شکست برابر تایلند و کره‌جنوبی از صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا بازماند و در ادامه برابر هند به برتری رسید و با شکست برابر چین‌تایپه و کسب رتبه ششمی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

والیبال جوانان دختر ایران سال 2010 که پانزدهمین دوره این مسابقات برگزار شد، برای نخستین بار شرکت کرد و در نخستین حضور به مقام نهمی دست یافت.

جوانان دختر ایران پیش از این در پنج دوره این رقابت‌ها شرکت کرده بودند که رتبه هشتمی سال‌های 2012 و 2018 بهترین جایگاه کسب شده والیبال زنان ایران در این رقابت‌ها بود و امسال با دو پله صعود در جایگاه ششم آسیا قرار گرفت.

اخبار داغ 

حمله بختیار رحمانی به خداداد عزیزی! بهرام رضاییان: در خصوص تغییر یا عدم تغییر سرمربی تیم ملی فردا در جلسه فنی تصمیم گیری می شود / فیلم تمایل فرنکی دی یونگ به انتقال به منچستریونایتد در صورت حل مشکل دستمزد معوقه‌اش یوونتوس برای فروش دلیخت مبلغ 100 میلیون یورو می خواهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جوانان دختر ایران والیبال جوانان رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند

تیم زیر ۱۲ سال دختران ایران به مقام قهرمانی مسابقات غرب آسیا دست یافت.

طرفداری | رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شد که تیم ملی دختران ایران به مقام قهرمانی آن دست یافت.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی که با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور یافتند، با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا