Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@08:52:34 GMT

مصطفی کارخانه: معذرت می‌خواهم

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۰۴۶۱

مصطفی کارخانه: معذرت می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه امروز در برنامه صبحگاهی شبکه سه حاضر شد و در بخشی از صحبت‌هایش حقوق بهروز عطایی را با یک کارگر اهل افغانستان مقایسه کرد‌. این حرف واکنش‌های زیادی را علیه او به وجود آورد و حالا کارخانه در گفتگو با خبرنگار ما در مورد این صحبت، عذرخواهی و شفاف‌سازی می‌کند.

*امروز حقوق بهروز عطایی را با یک کارگر افغانستانی مقایسه کردید که باعث نشان داده شدن واکنش‌های تندی علیه‌تان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارخانه: من قصد و مرضی از این کار نداشتم و فقط قیاس کردم با یک کارگر ساده افغانی. اصلا قصد توهین نداشتم و من ارادتمند، مخلص و کوچک همه‌شان هستم. من حتی با دو کارگر اهل افغانستان که نزدیکم بودند عکس گرفتم و استوری کردم و از همه پوزش می‌خواهم. فقط خواستم بگویم مربی ایرانی که این‌همه افتخار کسب می‌کند باید به آن توجه بیشتری بشود.

*مجری برنامه می‌خواست همان لحظه بگوید کارگران برای ما ارزشمند هستند ولی شما اجازه حرف زدن به او ندادید و به حرف‌تان ادامه دادید.
کارخانه: بله من اصلا حواسم نبود و معذرت می‌خواهم. من اصلا قصدی نداشتم و در فضای مجازی واکنش‌های بدی به من نشان دادند. من به نوعی خودم کارگر هستم پس هیچوقت نمی‌خواستم خدانکرده توهین کنم. من فقط خواستم بگویم مربی ایرانی نسبت به خارجی حقوق کمی می‌گیرد.

*روزی ۱۵۰هزار تومان که گفتید مثال بود یا این رقم واقعی است؟
کارخانه: واقعا همین است و در تیم ملی این رقم روزی ۱۵۰هزارتومان را می‌گیرد‌. شاید در باشگاهی بیشتر بگیرد ولی تم ملی نه. اساسنامه ایراد دارد و احتمالا در آینده درست شود. شاید حرف ما هم باعث این شود. من قصدم این بود که به مربی ایرانی پاداشی بدهند.

*لهستان برای انتقام می‌آید و بازی سختی داریم
کارخانه: بله باید جدی‌تر باشیم آنها به آب و آتش می‌زنند و بازی ریسکی است. ما روز خوب‌مان بود که مقابل آنها پیروز شدیم. اگر بخواهیم لهستان را ببریم باید همه بازیکنان‌مان خوب باشند و کم اشتباه بازی کنند. تا اینجا روند پیشرفت تیم عالی بوده است‌. باید تیم ریکاوری کند و برگردد. ژاپن با این قد طبیعتا نباید رتبه بالایی در آسیا داشته باشد اما آن روحیه شکست‌ناپذیری و جنگندگی و اشتیاق برای بردن، باعث پیشرفت آنها شده؛ باید به تیم ما هم در کنار قابلیت‌های فنی این فاکتورهای ذهنی و روحی اضافه بشود.

*امین اسماعیل نژاد و اسفندیار بازی به بازی بهتر شدند و وادی هم پیشرفت کرد.
کارخانه: بله هر بازی بهتر می‌شوند و علاوه بر آنها میلاد عبادی‌پور عالی بازی می‌کند. همه بچه‌ها از جمله حضرت‌پور، وادی و دو دفاع وسط ما با کیفیت و کم خطا بازی می‌کنند؛ باید ادامه دار باشد. وادی جای سعید معروف را گرفته؛ اوایل مقداری شتابزده بود ولی الان هنر تک دفاع پاس دادن را دارد. وادی به خوبی بازی می‌کند و می‌داند در چه پوئنی به کدام بازیکن پاس بدهد. او و تیم ما چطور بردن را یاد گرفته‌اند. الان به راحتی پوئن می‌گیریم و به سختی از دست می‌دهیم و این ویژگی ارزشمندی است. در پایان بار دیگر بخاطر گفته‌ام عذر می‌خواهم.

*سعید معروف در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفته بود خیلی‌ها نمی‌خواستند من پیشرفت جهانی داشته باشم؛ این حرف باتوجه به اختلافات‌تان خطاب به شما نبود؟
کارخانه: قطع به یقین حرف او خطاب به من نبوده چون من او را قبول دارم و دوستش دارم و نمی‌تواند نسبت به من باشد. من برایش زحمت کشیده‌ام. در تیم ملی نوجوانان، جوانان و حتی باشگاهی برایش زحمت کشیدم و اولین قهرمانی‌اش را با من به دست آورد. قطعا نمی‌تواند خطاب به من باشد؛ شاید سوء تفاهم‌هایی باهم داشتیم اما قلبا همدیگر را دوست داریم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مصطفی کارخانه سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد

به گزارش خبرنگارمهر، پیش از ظهر شنبه مراسم تشییع خانم معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله «سیدمصطفی خمینی» از مسجد نو واقع در میدان آستانه قم به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید بر پیکر مرحومه خانم حائری اقامه نماز کرد و پس از طواف گرد مضجع مطهر بانوی کرامت، آن مرحومهدر مقبره شیخ فضل‌الله نوری صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر به خاک سپرده شد.

حجت ااسلام سید یاسر و سید حسن خمینی و تعدادی از اعضای بیت امام راحل، سید محمدآقامیری استاندار قم، برخی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، برخی چهره های سیاسی و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی بعد از نماز مغرب و عشا امشب در حسینیه شهدا برگزار می شود.

معصومه حائری عروس ارشد امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح ششم اردیبهشت ماه پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

وی فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود که در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کرد و حاصل ازدواجشان ۴ فرزند است.

این بانو در دوران تبعید حضرت امام (ره) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشت و همسر گرامیشان را همراهی می‌کرد.

کد خبر 6089930

دیگر خبرها

  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • پس لرزه اظهارات جنجالی مهدی نصیری درباره رضا پهلوی و مصطفی تاجزاده
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • تشییع همسر آیت‌الله مصطفی خمینی در قم
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی