Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ارتقای بصیرت و آگاهی در برابر توطئه‌های دشمنان را ضروری دانست و گفت: دشمن با تبلیغات سوء خود قصد دارد بین شیعه و سنی یا سایر مذاهب اسلامی تفرقه ایجاد کند، بنابراین باید هوشیار باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سید صادق حسینی ظهر امروز در دومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی که در مرکز بزرگ اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: به نظر می‌رسد که کمیته‌ها آنچنان که باید هماهنگ نیستند، بنابراین لازم است تا جلسه‌ای برای هماهنگی کمیته‌ها برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی در برگزاری اجلاسیه بسیار مهم است، افزود: لازم است تا کمیته تبلیغات اجلاسیه فعالیت بیشتری داشته باشند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با ذکر اینکه برگزاری اجلاسیه منطقه‌ای وحدت یک اتفاق مهم و نیاز به وقت و تلاش بیشتری دارد، تصریح کرد: هرآنچه که مربوط به حوزه امنیت باشد را به‌خوبی تأمین خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه کنفرانس وحدت هرچه باشکوه‌تر برگزار شود، تصریح کرد: اثرات تقریب مذاهب و کنفرانس وحدت اسلامی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن و تفرقه‌هایی که دشمنان بین مسلمانان ایجاد می‌کنند، مهم است.

سردار حسینی ارتقای بصیرت و آگاهی در برابر توطئه‌های دشمنان را ضروری دانست و یادآور شد: دشمن با تبلیغات سوء خود قصد دارد بین شیعه و سنی یا سایر مذاهب اسلامی تفرقه ایجاد کند، بنابراین باید هوشیار باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه معنویت این موضوع نباید مورد غفلت واقع شود، اظهار کرد: این اجلاس برای اولین بار در کردستان برگزار می‌شود، بنابراین باید همه ظرفیت‌ها و امکانات برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن به‌کار گرفته شود.

مهدی رمضانی افزود: این همایش یک همایش تالیفی است و متأسفانه جریانات تفریقی نیز در کردستان شکل گرفته است، می‌بایست جلسات بیشتری برای هماهنگی هرچه تمام‌تر برگزار شود.

نخستین اجلاس وحدت ایران و عراق در استان کردستان برگزار می‌شودوظیفه اصلی تقریب مذاهب جلوگیری از تفرقه‌افکنی علیه مسلمانان است

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در ادامه اظهار داشت: این نشست زمانی ارزشش بیشتر است که بتواند ظرفیت‌های دینی کردستان را نمایش دهد.

وی افزود: تمهیداتی که در نظر گرفته می‌شود باید به گونه‌ای باشد که مهمانی که وارد کردستان می‌شود همانند همیشه احساس امنیت و آرامش کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: ورودی‌های اجلاسیه باید به گونه‌ای باشد که حرمت علمای منطقه را حفظ کند.

انتهای پیام/487/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است و آنقدر این جنگ خانمان سوز است که دشمن در تلاش است ذهن و فکر تمامی جوانان ما را از بین ببرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین تاریخی در مراسم اختتامیه رویداد روایت دختران ایران گفت: رسانه‌های دشمن همواره به دنبال ایجاد یاس، ناامیدی و ترس در دل مردم ایران هستند؛ شاید برای برخی از افراد عجیب باشد، اما در حوادث یک ماه اخیر و به دنبال شرارت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه، برخی از دانش آموزان اعلام کردند که در مدرسه با فضای ترس مواجه بودیم؛ آن‌ها به شدت ترسیده بودند که نکند اسرائیل حمله کند و جنگ بشود؛ حتی تعدادی از دانش‌آموزان هم به مدرسه نیامده بودند.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است و آنقدر این جنگ خانمان سوز است که دشمن در تلاش است ذهن و فکر تمامی جوانان ما را از بین ببرد و هر کس که در ایران زندگی می‌کند را مایوس و ناامید کند.

وی با اشاره به حوادث تلخ سال ۱۴۰۱ گفت: کسانی بودند که ناشی از تلاش دشمن در رسانه‌ها، به کف خیابان آمدند و جان خود را از دست دادند. این‌ها نتیجه تلاش‌های دشمن در تشویش و گمراهی اذهان عمومی است. امروز در حالی که همه کشور‌ها از اقتدار ایران می‌گویند و دفاع ایران را مشروع می‌دانند؛ رسانه‌های دشمن کاری کرده بودند که در محیط مدرسه دانش آموزان از پاسخ اسرائیل می‌ترسیدند.

تاریخی با بیان اینکه آینده نوجوانان و جوانان ما به شدت مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفته است؛ گفت: اگر لطف الهی نبود؛ ممکن بود ما هم مورد حمله رسانه‌های دشمن قرار بگیریم؛ فکر ما آشفته شود و یا به خیابان‌ها برویم؛ برای جلوگیری از این حوادث ما نیازمند تبیین اهداف و برنامه برای مردم هستیم؛ تبیین هم نیاز به کمک و روایت کردن دارد.

گاهی خود ما هم باورمان نمی‌شود که به چه دستاورد‌هایی رسیدیم

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: ما باید در جایی که امکان رو در رو شدن با دانش‌آموزان را داشته باشیم روایتگری کنیم. جایی که می‌توانیم با او به تبادل نظر و گفتگو بپردازیم؛ حتما این کار را بکنیم و این فرصت را غنیمت بشماریم. شاید نتوانیم در فضای مجازی به خوبی دشمن عمل کنیم، اما مدرسه جایی است که در دست ماست. جایی که می‌توانیم به صورت هنرمندانه با مخاطبان نوجوان خود ارتباط برقرار کنیم. مدرسه یکی از جدی‌ترین فرصت‌های ماست که می‌تواند تعیین کننده باشد.

وی با اشاره به اینکه گاهی خود ما هم باورمان نمی‌شود که به چه دستاورد‌هایی رسیدیم؛ افزود: اسرائیل از ابتدای طوفان الاقصی تاکید می‌کند همه کاره ایران است؛ آمریکا و اروپا دائما بر قدرت ایران تاکید کردند؛ اما باز هم کسانی هستند که قدرت دفاعی و نظامی ایران را دست کم می‌گیرند؛ این ندیدن قدرت داخلی آفتی بوده که صد‌ها سال است در ایران وجود داشته است. دشمن هم بر این نقطه ضعف تمرکز دارد.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خاطر نشان کرد: دشمن دائماً به فکر این است که از تفرقه‌های بین ما استفاده کند؛ و ما باید هشیار باشیم و بهانه‌های واهی برای تفرقه افکنی را به دشمن ندهیم.

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کند
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران