Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد پیوس درباره اختلافات پیش آمده در تیم ملی صحبت کرد

فرشاد پیوس پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید فدراسیون فوتبال باید با بازیکنانی که در تیم ملی دو دستگی و تفرقه ایجاد کردند، برخورد کند.

به گزارش طفداری، فرشاد پیوس درباره حواشی اخیر تیم ملی فوتبال ایران به ایسنا گفت:

بازیکنان باید فکر بازی و تمرین باشند و نباید تمرکز خود را بر سر داستان سرمربی برهم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن فقط باید تمرکزش تمرین باشند و هر کسی سرمربی شد حرف او را گوش بدهد. اسکوچیچ مربی بسیار خوبی است و نتایج خوبی گرفته است. روزی که کسی مسئولیت تیم را قبول نمی‌کرد، اسکوچیچ این کار را انجام داد و تیم را به جام‌جهانی برد. برخی می‌گویند او کاربلد نیست، بار هر شرایطی اسکوچیچ تیم ملی را به جام‌جهانی برده و روزهای خوبی را برای تیم ساخته است.

او افزود:

الان که می‌گویند کی‌روش بیایید دلیلش چیست؟ او کلی خرج روی دست فدراسیون گذاشت و آخر هم فوتبال دفاعی را در دستور کار خود قرار داد. الان تیم ملی هجومی بازی می‌کند و از گذشته فوتبال بهتری ارئه می‌دهد. اسکوچیچ اگر پول زیادی می‌گرفت همه می‌گفتند که مربی آنچنانی است اما چون پول کمی گرفته، حالا می‌گویند مربی خوبی نیست. اسکوچیچ مربی توانمندی است و باید اجازه بدهند کار کند.

پیوس درباره اینکه آیا بازیکنان اجازه دارند درباره سرمربی تیم ملی اظهار نظر کنند، هم گفت:

چنین کاری اصلا کار درستی نیست. درست است آنها بازیکنان خوب و شاخصی هستند اما دوره مربیگری ندیده‌اند و از مسائل فنی آگاه نیستند. بازیکن شاخص باید با تمام وجودش در اختیار تیم و سرمربی باشد. فدراسیون باید با بازیکانی که چنین حواشی‌ و دو دستگی ایجاد کردند قاطعانه برخورد کند.

او همچنین گفت:

آن‌هایی که می‌گویند کی‌روش برگردد برای این است که به فوتبال دفاعی برگردیم؟ کارنامه کی‌روش و اسکوچیچ مشخص است و فدراسیون نباید اجازه ایجاد حواشی را بدهد. فدراسیون باید با دخالت کند و با خاطیان برخورد کند و حواشی را جمع کنند. متاسفانه برخی نمی‌خواهند تیم ملی در جام‌جهانی نتیجه بگیرد.

پیوس ادامه داد:

این دو دستگی که الان میان بازیکنان  ایجاد شده قطعا در جام‌جهانی به تیم ملی ضربه خواهد زد. بازیکنان خودشان نباید اجازه بدهد کسی میان آنها تفرقه ایجاد کند. تیم ملی در حال حاضر نیاز به آرامش دارد و این آرامش را هم فدراسیون فوتبال باید ایجاد کند. اگر همین الان کار را جمع نکنند، قطعا در آینده تیم دچار مشکل می‌شود.

اخبار داغ 

حمله بختیار رحمانی به خداداد عزیزی! بهرام رضاییان: در خصوص تغییر یا عدم تغییر سرمربی تیم ملی فردا در جلسه فنی تصمیم گیری می شود / فیلم تمایل فرنکی دی یونگ به انتقال به منچستریونایتد در صورت حل مشکل دستمزد معوقه‌اش یوونتوس برای فروش دلیخت مبلغ 100 میلیون یورو می خواهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرشاد پیوس جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد

عبدالله ویسی سرمربی تیم فولادخوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی پس از دیدار مقابل آلومینیوم گفت: آدم حرص می‌خورد از اینکه برخی مواقع می‌گوییم ورزش سلامت و سالم است و پاکی دارد. اگر کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و ببینند که بازی‌ها چگونه رقم می‌خورند و اگر عرضه ندارند، من می‌گویم که شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند. حفاظت اطلاعات کشور ما بسیار قوی است. بیایند و بازی‌ها را رصد کنند و اجازه ندهند حق کسی خورده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم