Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- درمراسم اختتامیه جشنواره اعلام شد، دانش‌آموخته دانشگاه مازندران در میان نفرات برتر سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی در محل اجلاس سران در تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جشنواره که با حضور دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور، دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسوولان کشوری برگزار ‌گردید، دکتر میثم نوری دانش‌آموخته مقطع دکتری رشته مدیریت ورزشی دانشگاه مازندران با ارایه رساله دکتری با عنوان«طراحی الگوی فرآیندی تجاری‌سازی یافته‌های تحقیقات دانشگاهی در حوزه ورزش»، موفق به کسب عنوان اثر شایسته تقدیر در بخش جوان گروه علوم تربیتی، روان‌شناسی و علوم ورزشی سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فارابی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‌شود: در این دوره از جشنواره در بخش داخلی 3088 اثر در دو بخش جوان پایین 35 سال سن و بزرگسال بالای 35 سال سن؛ و در 15 گروه علمی به تناسب موضوعی مورد ارزیابی قرار گرفت که در نهایت 16 اثر برگزیده شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانش آموخته دانشگاه مازندران در میان نفرات برتر سیزدهمین دوره جشنواره دوره جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاههای ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی