Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با حضور در شهرک تخصصی آب و ناحیه صنعتی شهرستان نیر از واحدهای تولیدی این شهرستان بازدید و در جریان مشکلات موجود قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما،صدیف بدری، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس به همراه یاسر عبداللهی عابد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی با حضور در شهرک تخصصی آب و ناحیه صنعتی شهرستان نیر از واحدهای تولیدی این شهرستان بازدید و در جریان مشکلات موجود قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری تأمین تسهیلات سرمایه در گردش برخی از واحدهای تولیدی، پیگیری تأمین زیرساخت‌های ناحیه صنعتی نیر و طرح مشکلات واحدهای تولیدی در نشست آتی کمیسیون جهش تولید مجلس، از تصمیمات اتخاذشده در این بازدید بود.   در جریان این بازدیدها، مشکلات و موانع پیش‌روی واحدهای تولید آب معدنی با نام‌های تجاری آمورف، برکت، عطش و دی دی در شهرک تخصصی آب سبلان و همچنین کارخانه‌های تولیدی صنعتی تولید بلوک‌های سبک دیواری با نام تجاری "پرلیت آذین صنعت" با مدیریت آقایان پردل و هوشیار، تولید تیرچه پیش تنیده "ارس ایرانیان" تنها تولید کننده تیرچه های بتنی پیش تنیده در استان اردبیل با مدیریت مهندس سعیدزاده و تولید رودری ملامینه با مدیریت مهندس آقایی بررسی شد.             انتهای پیام/   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به برگزاری دو جلسه با حضور مقامات دولتی در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل ارزی در کشور اظهار کرد: جلساتی که در مجلس انجام و رئیس مجلس و روسای کمیسیون های اقتصادی آن حضور دارند، عمدتاً مباحث حول همکاری‌ها، همراهی و برون رفت از مشکلات است.

وی گفت: تاکنون طی دو جلسه مهم با مقامات دولتی درباره ارز بحث و گفت‌وگو کردیم و نظرات خود را گفتیم و نظرات دولت را نیز شنیدیم و در نهایت نیز قرار شد تا دولت راهکارهایی را که مورد توافق دولت و مجلس است و می‌توانند مشکلات را حل کنند، اتخاذ نماید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه «وزارت اقتصاد در حال کار درباره بازار ارز است و حتماً گزارش این اقدامات به مجلس ارائه خواهد شد»، عنوان کرد: حتماً جلسات مشترک دولت و مجلس مجددا برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر