Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@07:06:44 GMT

بازگشت مربی تیم‌ملی والیبال به تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۰۸۰۱

مربی تیم ملی والیبال کشورمان به تهران بازگشت تا هدایت تیم ملی ب را در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برعهده بگیرد. ناطقان: بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از ۱۸ تا ۲۸ مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود و تیم ملی ب والیبال ایران در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

تمرینات تیم ملی ب والیبال ایران از چهارم خرداد با دو هدف آماده نگهداشتن بازیکنان برای حضور در رویدادهای تیم ملی در صورت صلاحدید بهروز عطایی سرمربی تیم ملی و حضور شایسته در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در فدراسیون والیبال آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال با پیشنهاد بهروز عطایی سرمربی تیم ملی مبنی بر سپردن مسئولیت تیم ملی ب به عظیم جزیده موافقت کرد. به این ترتیب جزیده که همراه تیم ملی والیبال ایران در لهستان بود، راهی تهران شد تا تمرینات تیم ملی ب را زیر نظر بگیرد.

مسابقات والیبال مردان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور هشت تیم برگزار می‌شود. در گروه الف تیم‌های سودان، جمهوری آذربایجان، مراکش و کامرون قرار دارند و تیم ملی ب والیبال ایران نیز با پاکستان، ترکیه و قطر در گروه ب رقابت خواهد کرد.

در مسابقات والیبال زنان این بازی‌ها نیز شاگردان الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی زنان در گروه الف با ازبکستان، اندونزی و ترکیه همگروه هستند. در گروه ب زنان نیز والیبالیست‌های افغانستان، سنگال، کامرون و جمهوری آذربایجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. منبع: مشرق برچسب ها: بازگشت ، مربی تیم ملی والیبال ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازگشت مربی تیم ملی والیبال تهران بازی های همبستگی کشورهای اسلامی تیم ملی والیبال والیبال ایران تیم ملی تیم ملی ب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد

 اسد و الزیانی در این دیدار، روابط دوجانبه و راه‌های گسترش آن و «تلاش‌های بحرین برای برگزاری موفق نشست سران عرب را که قرار است ماه آینده (میلادی) برگزار شود»، بررسی کردند.

وزیر خارجه بحرین و رئیس‌جمهور سوریه مهمترین موضوعات مندرج در دستورکار این نشست را بررسی کردند؛ به نحوی که در راستای منافع مشترک کشور‌های عربی باشد و با چالش‌های کنونی نیز مقابله کند.

بشار اسد خطاب به الزیانی گفت که باید همبستگی کشور‌های عربی و اقدامات مشترک بین آنان تقویت شود تا ثبات در منطقه برقرار گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد