Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی هندبال جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ تهران را به مقصد منامه ترک کرد.

احسان بزرافکن، سعید علی‌اکبری، طاها شکوهی‌پور، علی مقدم، محمد سنجری‌پور، رضا بیات، شایان فرشته‌نژاد، سید مهرشاد دانشی، علی حفیظیان، امیرعباس زارعی، صابر حیدری، امیر رضا شجاعی، سهیل صفری، مهدی مرادی، علیرضا رضوانی، محمدرضا غفاری، مبین آبیار، امیرحسین مسعودنیا ۱۸ ملی‌پوش تیم ملی جوانان هندبال ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این رقابت‌ها ابوالقاسم شعبانپور (مدیر فنی)، سرگئی نیکولینکو (سرمربی)، محمود متین (سرپرست)، حسن رنجکار (مربی)، امید کاظمی (امدادگر ورزشی) به عنوان کادر فنی تیم ملی جوانان حضور دارند.

 تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه مرگ این مسابقات با تیم‌های ملی کره‌جنوبی، عربستان و کویت هم‌گروه است.

بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی نخستین دیدار تیم ملی جوانان روز شنبه ۲۵ تیرماه مقابل عربستان برگزار می‌شود. ملی‌پوشان ایران در دومین دیدار روز دوشنبه ۲۷ تیرماه مقابل کره‌جنوبی صف‌آرایی می‌کنند و در آخرین دیدار مرحله گروهی نیز تیم ملی جوانان ایران چهارشنبه ۲۹ تیرماه مقابل کویت برگزار خواهد شد.

در ادامه تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B، تیم اول گروه B با تیم دوم گروه A برای تعیین جایگاه‌های اول تا چهارم رقابت می‌کنند و تیم سوم گروه A با تیم چهارم B و تیم سوم گروه B با تیم چهارم A برای تعیین جایگاه‌های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر می‌روند.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده تیم‌های ملی ایران، کره‌جنوبی، عربستان، کویت در گروه A و تیم‌های ملی بحرین، ژاپن، هند، پاکستان در گروه B رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هندبال هندبال جوانان ایران هندبال جوانان قهرمانی آسیا هندبال ایران تیم ملی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است

رئیس‌جمهور در پیامی پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا نوشت: پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌دوست شد.

وی در این پیام تصریح کرد: با مسرت، این درخشش را که نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌نمایم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه‌های ورزشی نیز تداوم یابد.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

منبع: ایرنا

کد خبر 748869

دیگر خبرها

  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا