Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی هلندی منچستریونایتد آخرین اخبار در خصوص وضعیت ستاره پرتغالی خط حمله تیمش را ارائه داده است. 

اریک تن هاخ برای فصل آتی روی کریستیانو رونالدو حساب می کند.

طرفداری | به گزارش منچستر ایونینگ نیوز، اولین اردوی پیش فصل منچستریونایتد تحت هدایت اریک تن هاخ در تایلند برگزار شده است. سرمربی هلندی که تیمش را برای بازی دوستانه مقابل لیورپول (سه شنبه، 17:30 به وقت تهران) آماده می کند، یک کنفرانس مطبوعاتی در استادیوم راجامانگالای بانکوک برگزار کرد و طی آن در مورد وضعیت منچستریونایتد و مخصوصا کریستیانو توضیحاتی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی دوستانه با لیورپول؟

بازی کردن مقابل لیورپول همیشه هیجان انگیز است. دیدار منچستریونایتد - لیورپول یک بازی بزرگ به حساب می آید که برای تیم ما یک آزمون فوق العاده خواهد بود. استاندارد منچستریونایتد یعنی پیروزی در تمام مسابقات. خوشحالیم که این بازی را در بانکوک و مقابل چشمان هوادارانمان برگزار می کنیم. 

در مورد وضعیت کریستیانو رونالدو؟ 

خب، او با ما نیست و دلیلش هم مسائل شخصی است. برنامه مان برای فصل پیش رو را با حضور کریستیانو ترسیم می کنیم؛ همین. بی صبرانه منتظر کار کردن با او هستم. درخواست جدایی رونالدو؟ او در این مورد چیزی به من نگفته است. مطالبی خوانده ام اما همان طور که گفتم رونالدو فروشی نیست. کریستیانو در برنامه های ما جا دارد و می خواهیم در کنار هم به موفقیت برسیم. قبل از انتشار این اخبار و شایعات با او صحبت کردم و مکالمه خیلی خوبی هم بود. 

در مورد بازوبند کاپیتانی؟ 

هری مگوایر کاپیتان ما محسوب می شود. او یک کاپیتان ثابت شده است و موفقیت های زیادی نیز به دست آورده. به همین دلیل است که در خصوص کاپیتانی هیچ شک و تردیدی ندارم. 

در مورد تایرل مالاسیا؟

تایرل تمام مشخصه های یک فولبک مدرن را دارد. او در دفاع کردن خوب کار می کند و بازی کردن مقابلش کار دشواری است. همچنین در حملات هم عملکرد مطلوبی دارد؛ این ها دلایلی بودند که ما را برای جذب او قانع کردند. می خواهیم بازیکنان درستی برای تمام پست ها در اختیار داشته باشیم. ترکیب خیلی خوبی در اختیار داریم و می خواهیم که سبک بازی تیم را بهبود ببخشیم. البته اگر هم فرصتی در بازار نقل و انتقالات پیش بیاید، از آن استفاده خواهیم کرد. 

در مورد فرنکی دی یونگ؟ 

مشخصا به دنبال تقویت خط هافبک و خط حمله هستیم. هرگز در مورد بازیکنانی که با منچستریونایتد قرارداد ندارند صحبت نمی کنم. راجع به بازیکنان دیگر باشگاه ها نمی توانم چیزی به شما بگویم. 

اخبار داغ 

حمله بختیار رحمانی به خداداد عزیزی! بهرام رضاییان: در خصوص تغییر یا عدم تغییر سرمربی تیم ملی فردا در جلسه فنی تصمیم گیری می شود / فیلم تمایل فرنکی دی یونگ به انتقال به منچستریونایتد در صورت حل مشکل دستمزد معوقه‌اش یوونتوس برای فروش دلیخت مبلغ 100 میلیون یورو می خواهد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم

حرکت عجیب کریستیانو رونالدو، ستاره النصر را مشاهده می کنید.
 

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟