Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:06:12 GMT

مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند با ۳۰۰ میلیون جایزه

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۰۹۶۶

مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند با ۳۰۰ میلیون جایزه

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از زمانی که سفر کردن میان مردم جهان باب شد، عده زیادی علاقه داشتند تجربیات خود را از ماجراجویی‌هایشان در یک مقصد ناشناخته به دیگران منتقل کنند. این افراد یا به صورت شفاهی به روایت سفر خود می‌پرداختند یا با نوشتن سفرنامه در غالب کتاب، این دین را ادا می‌کردند. بنابراین حرفه سفرنامه‌نویسی ریشه در تاریخ دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه گردشگری و در سایت پر مخاطب لست سکند، سفرنامه جایگاه بسیار مهمی دارد. مسافران می‌توانند با استفاده از تجربیات موجود در سفرنامه‌ها کیفیت سفر خود را ارتقا بخشند و مسافرت بهتر و موفق‌تری داشته باشند. به همین دلیل هر ساله مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند با شرکت تعداد زیادی از علاقه‌مندان به سفر برگزار می‌شد و البته جوایز نفیسی نیز به برندگان تعلق می‌گرفت.

با آغاز پاندمی کرونا سفر کردن از زندگی بسیاری از مردم جهان حذف شد. متعاقب آن، بخش سفرنامه نویسی لست سکند نیز برای مدتی در سکوتی عمیق فرو رفت. سرانجام با واکسیناسیون جهانی علیه این بیماری و فروکش کردن تب آن، سفر کردن به روال عادی خود بازگشت و از سال گذشته لست سکند برای برگزاری مسابقه سفرنامه‌نویسی برنامه ریزی را شروع کرد.

سرانجام همزمان با تولد لست سکند، نهمین دوره مسابقه سفرنامه نویسی برای علاقه‌مندان به سفر و گردشگری شروع شد. این دوره از مسابقات بسیار متفاوت‌تر و جذاب‌تر خواهد بود زیرا علاوه بر برندگان به تمامی شرکت‌کنندگان نیز جوایزی اهدا می‌شود. در ادامه به بیان جزئیات این مسابقه می‌پردازیم.

بخش های مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی لست سکند

برای لست سکند سفرنامه از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ زیرا علاوه بر آن‌که نیاز به صرف وقت و خلاقیت از طرف نویسنده دارد، در حوزه گردشگری نیز متنی ارزشمند است. شرکت‌کنندگان در مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند علاوه بر جوایزی که بر اساس کیفیت سفرنامه خود دریافت می‌کنند، می‌توانند سفر خود را در وبسایت و شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب لست سکند ماندگار کنند و حتی هرگاه دلتنگ سفرهای خود شدند با خواندن آن‌ها به حال و هوای آن روزهایشان بازگردند.

در این دوره حرفه‌ای‌های سفرنامه نویسی در کنار هم به رقابت می‌پردازند و آثار آن‌ها از مبتدی‌ها جدا خواهد شد. هر دو گروه توانایی خود را میان هم‌سطحانشان محک می‌زنند و البته جوایز متمایزی نیز دریافت خواهند کرد. علاوه بر آن کار برای مبتدی‌ها نیز آسان‌تر خواهد شد.

همچنین سفرنامه‌های خارجی و داخلی از هم جدا شده و در چند بخش متفاوت قرار می‌گیرند. به دلیل تفاوت در ماهیت سفرهای داخلی و خارجی، این تقسیم‌بندی‌ها، معیار برگزاری یک رقابت عادلانه است. بنابراین نهمین دوره مسابقه سفرنامه نویسی شامل چند بخش زیر خواهد بود:

۱. سفرنامه نویسی مبتدی (مقصد داخلی)

۲. سفرنامه نویسی حرفه ای (مقصد داخلی)

۳. سفرنامه نویسی مبتدی (مقصد خارجی)

۴. سفرنامه نویسی حرفه ای (مقصد خارجی)

۵. سفرنامه صوتی: سبک جدیدی از سفرنامه است که علاقه‌مندان به پادکست می‌توانند در این بخش شرکت کنند.

جوایز مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی لست سکند

سفرنامه یک اثر بسیار با ارزش است؛ زیرا علاوه بر آنکه سفرنامه‌نویس وقت خود را برای نوشتن آن هزینه می‌کند، حاوی اطلاعاتی حاصل از تجربیات شخصی فرد مسافر است و می‌تواند برای مسافرانی که هیچ شناختی از مقصدشان ندارند، بسیار مفید باشد.

بخش سفرنامه نویسی حرفه ای

نفر اول سفرنامه حرفه‌ای (خارجی): ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

نفر اول سفرنامه حرفه‌ای (داخلی): ۲۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

نفر دوم سفرنامه حرفه‌ای (خارجی): ۳۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

نفر دوم سفرنامه حرفه‌ای (داخلی): ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

نفر سوم سفرنامه حرفه‌ای (خارجی): ۲۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

نفر سوم سفرنامه حرفه‌ای (داخلی): ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

سفرنامه نویسی مبتدی

نفر اول سفرنامه مبتدی (خارجی): ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

نفر اول سفرنامه مبتدی (داخلی): ۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان

نفر دوم سفرنامه مبتدی (خارجی): ۸.۰۰۰.۰۰۰ تومان

نفر دوم سفرنامه مبتدی (داخلی )۴.۵۰۰.۰۰۰ تومان

نفر سوم سفرنامه مبتدی (خارجی): ۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان

نفر سوم سفرنامه مبتدی (داخلی): ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان

سفرنامه نویسی صوتی

نفر اول: ۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

نفر دوم: ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

نفر سوم: ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان

علاوه بر جوایز بالا، هر اثر تایید شده در مسابقه، بدون قرعه کشی برنده ۲۵۰ هزار تومان خواهد بود. از طرفی بیش از ۱۰ تور رایگان لوکس بین همه شرکت کنندگان قرعه کشی خواهد شد.

تاریخ های مهم مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند

هر مسابقه، تاریخ آغاز و پایان دارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند در بازه مشخصی آثار خود را ارسال کنند. اطلاع از تاریخ‌های مهم هر مسابقه باعث می‌شود شرکت‌کنندگان برنامه‌ریزی مناسبی برای زمان خود داشته باشند، به خصوص در مسابقه سفرنامه نویسی که گاهی افراد برای شرکت در آن قصد سفر می‌کنند.

۱. شروع مسابقه: ۴ خرداد

۲. پایان مسابقه: ۳۰ مهر

۳. مهلت ارسال: ۳۰ مهر

۴. پایان داوری: دهه دوم آبان

۵. اعلام نتایج: دهه سوم آبان

داوری مسابقه بزرگ سفرنامه نویسی لست سکند

در این دوره از مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند، داوری متفاوت‌تری را شاهد خواهید بود. جدا شدن داوران بخش سفرنامه‌نویسان حرفه‌ای از بخش مبتدی، باعث می‌شود رقابت در قسمت حرفه‌ای‌ها سخت‌تر و در قسمت مبتدی‌ها آسان‌تر باشد. در واقع داوران بخش حرفه‌ای با نگاهی موشکافانه‌تر به بررسی سفرنامه‌های ارسالی می‌پردازند تا اثری را به عنوان برنده این دوره انتخاب کنند که از هر نظر شایسته این عنوان باشد.

جمع بندی پایانی

در این مطلب قصد داشتیم مهمترین اطلاعات و جزئیات نهمین دوره مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند را در اختیار شما قرار دهیم تا اگر قصد شرکت در آن را داشتید از همین الان تصمیم‌گیری کرده و خود را برای یک رقابت شیرین با باقی سفرنامه‌نویسان آماده کنید. جزئیات کامل این مسابقه بزرگ و جوایز آن را می‌توانید در وبلاگ لست سکند مطالعه کنید و با دبیرخانه مسابقه در ارتباط باشید. با رعایت قوانین این مسابقه، ضمن اینکه آثار شما در سایت پرمخاطب لست سکند ماندگار خواهد شد، می‌توانید در جایگاه برندگان نیز قرار بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5535582

منبع: مهر

کلیدواژه: سفرنامه مسابقه گردشگری شهر تهران بازار تهران قیمت مرغ قیمت ماهی قیمت میوه قیمت گوشت قیمت مسکن قیمت خودرو کسب و کار گوشت قرمز تولید داخلی میوه آپارتمان میگو مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند شرکت کنندگان مسابقه بزرگ شرکت کنند خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ثبت نام بدون آزمون ( ویژه استعدادهای درخشان ) مقطع دکتری تخصصی سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد .

به اطلاع متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی  سال  1403 دانشگاه آزاد اسلامی می­­ رساند، ثبت نام این دوره تا ساعت 24 چهارشنبه 12 اردیبهشت تمدید شد .

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org  پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل ، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد  خود حفظ نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • اتریوم و کاردانو چه تفاوتی دارند؟
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • فائضه غفار حدادی با سفرنامه حج به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • تمدید مهلت نام‌نویسی بدون آزمون در مقطع دکتری تخصصی
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟