Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@12:52:53 GMT

لزوم جذب به موقع تسهیلات اشتغال‌زا در اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۱۱۲۳

لزوم جذب به موقع تسهیلات اشتغال‌زا در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، ولی اسماعیلی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان انگوت با تاکید بر لزوم جذب به موقع تسهیلات اشتغال‌زا در اردبیل اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل جذب و پرداخت به موقع تسهیلات اشتغال‌زا را از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه و مشاغل خانگی مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه کم کاری بانک‌ها قابل قبول نیست، گفت: تحت فشار قرار دادن مردم هنگام دریافت تسهیلات کار درستی نیست که باید روند حضور سرمایه گذار و ارائه تسهیلات اشتغالزایی را در استان تسهیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تعیین تکلیف و تسریع در روند اجرای سرمایه گذاری در شهرستان انگوت تاکید کرد و افزود: تعریف پروژه‌های سرمایه گذاری با نگاه اشتغالزایی در منطقه یکی از موضوعات مصوب بود که انتظار داریم به زودی نهایی شود.

اسماعیلی خواستار راه اندازی نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان انگوت به منظور تسریع و تسهیل ارائه خدمات شد و ادامه داد: پیگیری و اجرای کامل مصوبات شورای اداری استان باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی دخیل قرار گیرد.

بهروز رحیم‌زاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به کاهش تعدیل نیروی کار در استان نسبت به سه ماهه اول سال گذشته گفت: طی سال گذشته ۵۸۵۰ شکایت کارگری و کارفرمایی در مراجع حل اختلاف این اداره کل بررسی و منجر به صدور رأی شد.

کد خبر 5535641

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی شورای اداری استان اسماعیلی مجلس شورای اسلامی شستا اردبیل ولی اسماعیلی جذب سرمایه گذاری تسهیلات اشتغالزایی عید سعید قربان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت ویروس کرونا کرمانشاه دعای عرفه نماز عید قربان آمار کرونا سنندج خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی اردبیل حجاب و عفاف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی خدایاری گفت: ۱۵ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان تسهیلات  سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح مشاغل خانگی با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شد.

وی اضافه کرد: سهم شهرستان مراغه در سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شد.

 رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مراغه گفت: تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شد.

 خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق میراث فرهنگی، جهادکشاورزی، صمت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شد.

وی گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هر اشتغال پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید