Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق محتویات داخل خودرو با ۱۲۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: ۲ مالخر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سید قاسم موسوی فر اظهارداشت: فروردین امسال تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس تماس و از تصادف یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد اطلاع رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی عنوان کرد: با حضور ماموران مشخص شد که راننده خودروی سواری پس از تصادف با همکاری سرنشین خودرو از محل متواری و خودرو را در محل تصادف رها کرده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل خودرو تعداد زیادی قطعات و لوازم خودرو کشف شد، ادامه داد: با شناسایی مالک خودرو به دست آمد مالک خودرو سابقه دار بوده و به دفعات مختلف به جرم سرقت روانه زندان شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالک و همدست او در مخفیگاه خود دستگیر و در این مکان نیز تعداد زیادی اموال سرقت شده کشف شد، ادامه داد: متهمان به ۱۲۵ فقره سرقت و فروش اموال به سرقت رفته به دو مالخر اعتراف و در گام بعدی از تحقیقات پلیس هر ۲ مالخر نیز دستگیر و در این مکان نیز تعدادی لوازم و قطعات خودرو کشف شد.

کشف خودرو سرقتی در عملیات مهار سارق پلیس تهران
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق و کشف خودرو سرقتی در عملیات تعقیب و گریز کارآگاهان خبر داد.

سرهنگ کرم یوسف‌وند اظهار داشت: ساعت ۶ بعدازظهر چهاردهم تیر، کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده آزادگان به یک دستگاه خودرو پراید دارای راننده مظنون شده که با استعلام شماره پلاک خودرو مشخص شد دارای سابقه سرقت از محدوده کلانتری ۱۱رباط کریم است.

وی اضافه کرد: کارآگاهان با استفاده از علائم هشداردهنده به راننده خودرو دستور توقف داده که وی پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره آمیز اقدام به فرار در محور آزادگان غرب به شرق می‌کند و با حرکات مارپیچی و ترمز‌های ناگهانی باعث خسارت به خودرو‌های عبوری و رعب و وحشت شهروندان می‌شود.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: کارآگاهان در ادامه برای جلوگیری از خسارت جانی و مالی به شهروندان و مهار خودرو سرقتی با رعایت قانون بکارگیری سلاح و حقوق شهروندی استیک‌های عقب خودرو را مورد اصابت گلوله قرار داده که راننده خودرو سرقتی کماکان بدون توجه به هشدار‌ها به مسیر خود ادامه و پس از طی مسافتی با توجه به عدم کنترل خودرو با گاردریل برخورد و متوقف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با عکس العمل به موقع کارآگاهان راننده به هویت سهراب ۲۷ ساله دستگیر شد و گزارش کشف برای سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه پنجم پلیس آگاهی شد.


دستگیری سارقان موتورسیکلت

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و دستگیری سارقان موتورسیکلت خبر داد.

سرهنگ سعید دالوند گفت: چهارم خرداد، پرونده‌ای توسط کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه به همراه یک نفر متهم مبنی بر سرقت موتورسیکلت برای کشف جرم و پی جویی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: محتویات پرونده حکایت از آن داشت ساعت ۱۶ مورخ دوم خرداد ماموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه حین گشت زنی در خیابان پیروزی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده که پس از استعلام مشخص شد موتورسیکلت سرقتی است که پس از تعقیب و گریز موتورسیکلت به همراه راکب متوقف و موتورسوار دستگیر و به کلانتری دلالت می‌شود.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران اظهارداشت: متهم در تحقیق و بازجویی اظهار داشت موتور سیکلت را از شخصی به هویت سلمان خریداری کرده که با دستور بازپرس دادسرای ناحیه یک تهران دیگر متهم پرونده به اسم سلمان توسط کارآگاهان دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت شد و متعاقب آن پس از بازجویی لب به اعتراف گشوده و اعلام داشت موتور سیکلت را به همراه شخصی به هویت رضا در حوالی میدان تجریش به سرقت برده است.

رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی فاتب خاطرنشان کرد: پس از اخذ دستور قضایی متهم دو پرونده نیز دستگیر شد که در بازجویی بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد.


برد اینترنتی با طعم باخت

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در قرعه کشی خبر داد و گفت: متهم با ترفند برنده قرعه کشی اینترنتی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهار داشت: یکی از شهروندان به این پلیس مراجعه و مدعی شد شخصی با وی تماس گرفته و ضمن معرفی خود به عنوان مجری یک برنامه اینترنتی با ایجاد محیطی شبیه به صدای استودیو و انجام کنش‌های هیجانی و دیگر اقدامات فریبنده اعلام کرده که شما برنده خوش شانس قرعه کشی شده‌اید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مجرم با استفاده از ترفند‌های زیرکانه مالباخته را متقاعد کرد که محتوای پیامکی که برای وی ارسال شود را برای او بخواند، شاکی با یک غفلت ساده در نهایت متوجه سرقت همه موجودی کارت بانکی و خالی شدن حساب خود می‌شود.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: موضوع در دستور کار متخصصان پلیس فتا پایتخت قرار گرفت و پس از اقدامات تخصصی و تحقیقات سایبری متهم شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

وی افزود: ممکن است شیوه‌های کلاهبرداری این افراد مجرم متفاوت باشد، اما در نهایت به یک شیوه عمل می‌کنند و با اعلام برنده شدن مخاطبان، با ترفند‌های ماهرانه تمام اطلاعات حساب بانکی و یا کارت عابر بانک افراد را دریافت کرده و با استفاده از آن اقدام به برداشت از حساب افراد می‌کنند.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: همان گونه که به دفعات توسط پلیس هشدار داده شده است به هیچ عنوان برای دریافت جایزه نیازی به دادن اطلاعات محرمانه کارت بانکی نیست و تماس‌هایی که این موارد را از شهروندان درخواست می‌کنند، قطعا کلاهبرداری است، شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا ناجا به آدرس www.cyberpolice.ir اطلاع‌رسانی کنند.


دستگیری عامل تخریب ۶ خودرو در یافت آباد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تخریب ۶ خودرو کرده بود در کمتر از یک ساعت خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار داشت: روز گذشته در پی وقوع ۶ مورد تخریب خودرو در محله یافت آباد توسط یک نفر اراذل و اوباش ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که یک نفر از اراذل و اوباش با استفاده از چوب و قمه اقدام به تخریب خودرو‌های پارک شده کرده که بلافاصله از محل متواری می‌شود و با حضور عوامل گشت و تیم عملیات کلانتری و رصد‌های اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این اراذل و اوباش ضمن خسارت به خودرو‌های شهروندان باعث ایجاد رعب و حشت شده تصریح کرد: بنا بر حساسیت موضوع عوامل عملیات کلانتری ۱۵۱ با هماهنگ مقام قضایی در یک عملیات پلیسی پیچیده متهم ۲۸ را در کمتر از یک ساعت در مخفیگاه خود، غافلگیرانه دستگیر کردند.


زورگیری که پس از سرقت اخاذی می‌کرد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیر مسلح که پس از سرقت از مال باختگان اخاذی می‌کرد خبر داد و گفت: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام این خبر گفت: خانم جوانی به همراه پدرش به کلانتری مراجعه و اظهار داشت، چندی قبل تلفن همراهش توسط فردی با تهدید سلاح گرم زورگیری و متعاقب آن سارق به وی تماس گرفته و در خواست مبلغی وجه نقد به ازای عدم انتشار محتویات داخل تلفن همراه کرده است.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم در هماهنگی با مقام قضایی فرد یادشده را در حالی که مجدد قصد اخاذی از شاکی داشت، در خیابان شناسایی کردند. متهم که با خودروی ۲۰۶ قصد فرار را داشت با درایت و هوشمندی پلیس دستگیر شد.

سرهنگ موقوفه‌ای تصریح کرد: از این متهم ۲۰ ساله در هنگام دستگیری یک قبضه کلت کمری ساچمه و یک قبضه چاقو بزرگ و اسپری اشک آور کشف شد که در زورگیری از آن‌ها استفاده می‌کرد.


کشف یک کیلوگرم تریاک در مترو پایتخت

رئیس پلیس مترو پایتخت از کشف یک کیلوگرم تریاک در ایستگاه مترو جوادیه خبر داد.

سرهنگ سعید عطااللهی گفت: روز گذشته ماموران مستقر در ایستگاه مترو جوادیه به فردی که با همراه داشتن یک عدد کوله پشتی در حال تردد بود و با رویت ماموران تغییر مسیر داد مشکوک می‌شوند.

وی با بیان اینکه ماموران برای بیشتر به متهم مراجعه کردند افزود: متهم با مشاهده ماموران تغییر مسیر داده و با سرعت متواری شد که ماموران سریع وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز کوتاه متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی اولیه از داخل کوله پشتی متهم حدود یک کیلوگرم تریاک کشف و متهم به مقر پلیس انتقال و در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی و حمل مواد مخدر معترف شد.


دستگیری سارق منزلی که سرایدار بود


سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق سرایدار خبر داد.

سرهنگ محمد باقر قدم زاده گفت: در پی وقوع سرقت در منطقه لواسانات، دستگیری سارق در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۶ لواسانات قرار گرفت که با پی جویی‌های انتظامی و اقدامات اطلاعاتی و رصد دوربین‌های مداربسته هویت سارق شناسایی شد و مشخص شد که سارق منزل همان سرایدار ساختمان است.

وی با بیان اینکه در این سرقت منزل نزدیک به ۱۵۰ میلیون تومان وجه نقد و ۱۵۰ میلیون تومان طلا همراه مقداری لوازم منزل را سرقت کرده بود با هماهنگی قضایی سارق که از تبعه کشور همسایه است با همدستی همسرش سرقت را مرتکب شده بود، دستگیر شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: پس از منزل سرایدار مقداری از وسایل سرقت شده کشف شد و سارق به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل اعتراف کرد که در این زمینه پرونده تشکیل و به مقامات قضایی تحویل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: انهدام باند سارقان سارقان لوازم خودرو مقام انتظامی پلیس آگاهی تهران اراذل و اوباش خبر داد سرهنگ پلیس پیشگیری دستگیری سارق رئیس پایگاه خودرو سرقتی تهران بزرگ رئیس پلیس یک دستگاه دستگیر شد پلیس فتا یکم پلیس مشخص شد یک نفر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان

سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح استان زنجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه، گشت های هدفمند و استفاده از روش های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سارقان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان تصریح کرد: ماموران با اقدامات پیچیده و تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه پنج سارق و یک مالخر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال است، اظهار کرد: متهمان در بررسی و تحقیقات گسترده علمی و فنی پلیسی به سرقت های خود اعتراف کردند.

سرهنگ آدینه لو به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و تلفن ۱۳۰ مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند