Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داوود عابدینی در همایش گرامی داشت روز گرمسار به میزبانی سالن باران با بیان اینکه عدم تمرکز بر روی موضوعات مهم در شهرستان گرمسار ما را بر آن داشت تا گرامی داشت روز گرمسار را جشن بگیریم، ابراز کرد: این تمرکزهای زمانی چندین کارکرد دارد که یکی از آنها گردهم آمدن افراد درباره موضوع خاص مانند سرزمین محسوب می‌شود که مورد توجه همه است و لیکن می‌تواند اندیشه ورزان و اصناف را گردهم بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدیریت شهری گرمسار به این جمع بندی رسید که نقطه تمرکزی می‌بایست به مثابه یک ضرورت مورد تاکید قرار گیرد، افزود: همگرایی و همراهی در راستای توسعه گرمسار و استفاده از نخبگان یکی از محورهای این رویداد است.

رئیس شورای شهر گرمسار با بیان اینکه نقش جامعه نخبگان بسیار با اهمیت است، گفت: کسانی که می‌توانند اثرگذار باشند در چنین جمع‌هایی به دور از مسائل فردی، سیاسی و … بر روی توسعه زادگاهشان گرد هم می‌آیند و این برکات بسیاری برای گرمسار دارد.

عابدینی با بیان اینکه گرمسار دارای سرمایه‌های عظیم انسانی در سراسر کشور و حتی خارج از کشور است، بیان کرد: شورای ششم همواره به دنبال بهانه‌ای برای ایجاد فرصتی برای گردهمایی موثران گرمساری بود که خوشبختانه کشف سند تاریخی به نام روز گرمسار این فرصت را مهیا کرد.

وی با بیان اینکه سندی موسوم به روز گرمسار توسط یکی از اندیشمندان این شهرستان پیدا و مشخص شد که در ۸۴ سال قبل طی چنین روزهایی گرمسار از قشلاق به شهر ارتقا پیدا می‌کند، افزود: هیئت دولت در سال ۱۳۱۷ بر طبق اصناف و جمعیت گرمسار را تبدیل به شهر می‌کند و لذا این روز را موسوم به روز گرمسار دانستیم.

رئیس شورای شهر گرمسار با بیان اینکه فرهنگ ما در مجموعه سرزمین نشان داده که طوایف و اقوام متعددی در این منطقه گردهم آمده و با هم زندگی می‌کردند، تاکید کرد: آن چیزی که گرمسار را در عین تعدد اقوام، مهمان‌نواز می‌کند، فرهنگ حاکم بر منطقه است که نیاز است با وفاقی که در شهرستان شکل می‌دهیم، آن را تقویت و در راه توسعه فرهنگی به کار بگیریم.

عابدینی با بیان اینکه مطالبات مردم گرمسار زمانی محقق می‌شود که بتوانیم تآکیدمان را بر رویدادهایی مانند روز گرمسار یا روز حبله رود بگذاریم تا بتوانیم با گردهم آمدن، بر مطالبات حقیقی تاکید کنیم لذا خواسته ما از مسئولان این است که مطالبات مردم گرمسار را پیگیری کنند.

کد خبر 5535681

منبع: مهر

کلیدواژه: گرمسار شورای شهر مطالبه گری نخبگان عید سعید قربان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت ویروس کرونا کرمانشاه دعای عرفه نماز عید قربان آمار کرونا سنندج خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی حجاب و عفاف اردبیل مشهد روز گرمسار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت

قراییان گفت: تصادف در محور گرمسار به سمنان پنج کیلومتری روستای لاسجرد در شهرستان سرخه رخ داد.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش تصادف در ساعت چهار و ۳۷ دقیقه صبح، کارکنان اورژانس در کمترین زمان ممکن به صحنه حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تاکید کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئن از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر پیشگیری کنند.

کارن یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان افزود : چهار آقا و ۲ خانم مصدوم ناشی از تصادف کامیون و تیبا به مرکز درمانی کوثر این شهر منتقل شدند که هم‌اکنون وضعیت جسمی و حال عمومی مساعدی دارند و با نظر پزشکان به احتمال زیاد تا پایان امروز چهارشنبه مرخص می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • حمایت از تحقیقات ریسک‌پذیر و خطرپذیر نخبگان
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای بیان مواضع ایران به نخبگان
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران به نخبگان
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری