Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۴ مشهد در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: جشنواره گل و شیرینی با حضور آتش‌نشانی، مدیریت پسماند و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری برپا شده است و با برگزاری این جشنواره، بازاری برای افرادی که تولیدات خانگی دارند هم فراهم می‌شود.   نژادحسین گفت: جشنواره‌ها با هدف افزایش شادی و نشاط مردم و به منظور حفظ و برقراری آرامش فضای جامعه برگزار می‌شوند و بوستان‌ها در این فصل سال، بهترین محیط برای این هدف هستند؛ هرچند باید شرایطی فراهم کنیم تا شهروندان در کنار تفرج، آموزش‌های شهروندی را نیز دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او گفت: شهرداری در برگزاری رویدادها، متوازن عمل می‌کند، سیاست ما این است که در تمام شهر چنین رویداد‌هایی داشته باشیم، چون مبنا بر توزیع عادلانه است و از شهرداران مناطق حاشیه‌شهر نیز انتظار داریم این اقدامات را گسترش دهند.   جشنواره گل و شیرینی تا ۲۸ تیرماه در بوستان ارم مشهد برپا خواهد بود. باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه ولایت جشنواره گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ افسرکشیک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  طي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت ۱:۳٠ دقيقه بامداد جمعه ۷ ارديبهشت ماه از آتش سوزي مغازه شيريني فروشي واقع در خیابان شهدای قزوين خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه ۳مولوی اين سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسيده و آتش نشانان مشاهده کردند، حریق از تابلوی مغازه شروع ودرحال سرایت به داخل مغازه بود که دود غليظي در حال خروج است.

معروفی افزود : آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسايي کانون حريق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترين خسارت ممکن و تخليه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ايمن سازي کردند.

وي گفت : علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان علل حريق سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است.

دیگر خبرها

  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد