Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد تأکید کرد که فوق‌ستاره پرتغالی‌اش فروشی نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اریک تن‌هاخ که شاگردانش فردا (سه‌شنبه) در اولین بازی دوستانه خود در تور پیش‌فصل در ورزشگاه راجامانگالای شهر بانکوک به مصاف لیورپول خواهند رفت، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی که با استقبال خوب اهالی رسانه همراه بود، گفت: بازی مقابل لیورپول همیشه هیجان‌انگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یک بازی بزرگ است و آزمون واقعاً خوبی برای ما است. استاندارد منچستریونایتد، پیروزی در هر بازی است. ما خوشحالیم که اینجا با لیورپول برای هواداران زیادمان بازی خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ که به دلیل مسائل خانوادگی نتوانست در این تور منچستری‌ها را همراهی کند، اظهار داشت: رونالدو به دلیل مشکلات خانوادگی اینجا کنار ما نیست. رونالدو در برنامه‌ریزی‌های ما برای فصل جدید جای دارد. کریس چیزی درباره تمایلش برای جدایی از منچستریونایتد نگفته است. اخباری درباره احتمال جدایی رونالدو خوانده‌ام اما همان‌طور که گفتم او فروشی نیست و در برنامه‌های ما جای دارد و می‌خواهیم با یکدیگر به موفقیت برسیم. پیش از اینکه این مشکل خانوادگی برای کریس به وجود بیاید، با او صحبت کردم و باید بگویم صحبت واقعاً خوبی با هم داشتیم.

اولتیماتوم منچستریونایتد به رونالدو

سرمربی هلندی منچستریونایتد همچنین به یک شایعه دیگر درباره احتمال تغییر کاپیتان تیمش پایان داد و تأکید کرد: هری مگوایر کاپیتان تیم است. باید همه بازیکنان را بشناسم اما مگوایر یک کاپیتان تثبیت شده است و موفقیت‌های زیادی کسب کرده است.

تن‌هاخ 52 ساله در مواجهه با پرسشی درباره هافبک هلندی بارسلونا که منچستریونایتد در تلاش برای به خدمت گرفتن اوست، خاطرنشان کرد: به طور حتم ما به دنبال جذب بازیکنانی برای خطوط میانی و حمله هستیم و همچنان به جستجوی خود در این زمینه ادامه می‌دهیم. به طور کلی در مورد بازیکنان تیم‌های دیگر صحبت نمی‌کنم.

وی در خصوص اولین خرید تابستانی‌اش در منچستریونایتد هم گفت: تایرل مالاسیا ویژگی‌های یک مدافع مدرن را دارد. او در دفاع خوب =و شکست دادنش سخت است. او همچنین در کارهای هجومی هم واقعاً خوب است و به همین دلیل او را به خدمت گرفتیم.  

سرمربی پیشین آژاکس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره احتمال جذب بازیکنان جدید گفت: ما می‌خواهیم بازیکنان مناسبی در ترکیب‌مان داشته باشیم. ما تیم واقعاً خوبی داریم، ما در حال توسعه روش بازی خود هستیم و اگر فرصت باشد، اقدام به جذب بازیکنان جدید هم خواهیم کرد.  

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول کریستیانو رونالدو اریک تن هاخ منچستریونایتد لیورپول کریستیانو رونالدو اریک تن هاخ منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت هر سهم استقلال و پرسپولیس مشخص شد

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228524 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند