Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، یک کمدین زن که در باشگاه کمدی کوالالامپور در حین اجرای خود به اسلام توهین کرد، دستگیر شد.

پلیس اعلام کرد که برای این زن، حکم بازداشت سه روزه صادر شده است.
 
ویدئویی 54 ثانیه‌ای این کمدین در شبکه‌های اجتماعی، نشان می‌دهد که وی خود را مسلمان معرفی می‌کند و مدعی است که 15 سوره از قرآن را حفظ کرده است اما در هنگام اجرا، روسری و لباس سنتی خود را درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
پلیس افزود: این کمدین و همراهش از حضور در باشگاه کمدی منع شده و شهرداری کوالالامپور نیز ضمن تعلیق فعالیت‌های باشگاه، اعلام کرد که دولت هیچ گونه فعالیتی در راستای توهین به مذهب، نژاد یا حاکمیت کشور را تحمل نخواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: اسلام کمدین کوالالامپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • بن استیلر به شبکه تهران می‌آید
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا