Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی دفتر این نماینده مجلس، حسین حسین زاده اظهار داشت: این مبلغ در قالب بودجه مسئولیت های اجتماعی این وزارتخانه و برای کمک به اجرای طرح های حوزه های ورزش، بهداشت و نوسازی مدارس با رویکرد محرومیت زدایی و توسعه متوازن منطقه ای تخصیص یافته است.
وی تصریح کرد: با تخصیص این میزان اعتبار ۱۴ زمین چمن ورزشی در سطح روستاها و مناطق محروم ساخته و ۲۲ پروژه ورزشی، بهداشتی در این مناطق نیز تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین زاده تخصیص این میزان بودجه محرومیت زدایی برای پروژه های ورزشی در پنج شهرستان جنوبی فارس را معادل بودجه ۲۵ سال بودجه تخصیص وزارت نفت در این قالب و برای پروژه های ورزشی این منطقه عنوان کرد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: این اعتبارات با پیگیری‌های مداوم صورت گرفته از وزارت نفت و تحت عنوان مسئولیت‌های اجتماعی این وزارتخانه جذب شده و امید است اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز به همین میزان اعتباراتی را برای اجرای طرح های ورزشی به این مناطق اختصاص دهد.
حسین‌زاده با تشریح جزئیات برخی طرح های قابل اجرای ورزشی نیز گفت:  در شهرستان لارستان ساخت هفت زمین چمن مصنوعی کوچک در روستاهای هرمود مهرخویی، علی‌آباد مرکزی، کورده، لاغران، گاوبست، کرمستج و دهفیش آغاز می‌شود. 
وی یادآور شد: همچنین زمین‌ چمن مصنوعی بزرگ در شهر بیرم، مجموعه‌های ورزشی شهدای بنارویه و کاروانی خور وعده و سالن ورزشی روستای باغ نیز تجهیز و تکمیل می شود.
وی گفت: در شهرستان خنج و از محل این اعتبارات سالن‌های ورزشی باغان، هفتوان، سیف‌آباد و کورده، مجموعه ورزشی خاتم الانبیاء (ص) خنج و استخر شهرستان خنج تکمیل و همچنین یک زمین چمن مصنوعی کوچک نیز در روستای زنگویه ساخته می‌شود.
نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شوری اسلامی گفت: ۲ زمین چمن مصنوعی کوچک در روستاهای بشیرآباد و کنار زیارت شهرستان گراش ساخته خواهد شد.
وی تصریح کرد: پروژه‌های چمن مصنوعی کوچک در روستاهای لب‌اشکن، محمدزینا، کنگ‌وریشه و حسین‌آباد نیز تکمیل می‌شود و همچنین اعتباراتی به مجموعه ورزشی محبی گراش و سالن ورزشی فداغ برای تکمیل و تجهیز تخصیص یافت.
حسین‌زاده با بیان اینکه هشت پروژه ورزشی نیز در شهرستان اوز ساخته و تکمیل می‌شود، گفت: در روستاهای هود و قلات ۲ زمین چمن مصنوعی کوچک ساخته می‌شود.
وی افزود: پروژه‌های نیمه‌تمام زمین‌های چمن مصنوعی کوچک و بزرگ فیشور که در ایام عید نیز در  بین مردم وعده داده شد و اسلام‌آباد، هیرم و محلچه هم تکمیل می‌شود. اعتباراتی نیز برای تکمیل و تجهیز سالن ورزشی ریاست‌جمهوری و مجموعه ورزشی شهدای اوز اختصاص می‌یابد.
وی یادآور شد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده ۲ زمین چمن مصنوعی کوچک در روستاهای خرده‌دره و فرشته‌جان در شهرستان تازه‌تاسیس جویم ساخته می شود که با ساخت و تکمیل این پروژه‌ها گام دیگری در راستای تحول ورزشی در حوزه انتخابیه برداشته خواهد شد. 
رئیس کمیه نفت و انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برنامه های و رویکردهای مهم وزارت نفت در تخصیص این منابع ایجاد شور و نشاط فرهنگی و اجتماعی و امید در بین جوانان به ویژه با اجرای طرح های ورزشی است که به خوبی ظرف دو سال گذشته تاکنون تحقق یافته است.
وی ادامه داد: اجرای این طرح ها در شهرستان های جنوبی فارس بواسطه حضور ملموس و مشارکت خوب خیرین و نیک اندیشان از پیشرفت های قابل ملاحظه ای برخورار بوده و همین امر عزم وزارت نفت و نگاه ویژه دولت برای افزایش میزان بودجه این منطقه را با توجه به مشارکت خوب مردم و مسئولان محلی جزم تر می کند.
وی تصرریح کرد: ظرف یک سال گذشته تاکنون چندین طرح ورزشی و زمین چمن مصنوعی در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان لارستان به بهره برداری رسیده است و زمینه شور و امید و نشاط اجتماعی در منطقه فراهم شده است.
حسین زاده گفت: توسعه فضاهای ورزشی و ایجاد زمین‌های چمن مصنوعی کوچک و بزرگ در شهرها و روستاها و نقاط دورافتاده یکی از ضروریت‌های و نیازهای اساسی جوانان است که باید با جدیت ادامه یابد.

برچسب‌ها شیراز نفت لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز نفت لارستان شیراز نفت لارستان فارس زمین چمن مصنوعی کوچک تکمیل می شود حسین زاده وزارت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: برای تکمیل تملکات بازارچه میوه و تره‌بار به میدان شهید مطهری، ۵۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرد.

محسن صادقی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به بهسازی بازار تره‌بار در میدان مطهری، اظهار کرد: سال گذشته عمده تملک این بازارچه انجام شده و حدود ۶۵۰ مترمربع از فضای میدان قدیمی‌تر باقی‌مانده که برای رفع مشکل نقدینگی سازمان، شورای شهر ۵۰ میلیارد تومان به این طرح اختصاص داده است و امسال تملک این بازار به اتمام می‌رسد.

وی افزود: با پیگیری سازمان و شورای شهر این مبلغ در قالب یک وام از بانک شهر به سازمان پرداخت و برای تکمیل تملک از آن استفاده شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ در راستای اجرای این پروژه، سازمان میادین ۸۹ غرفه به متراژ ۱۵۹۵ مترمربع را با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۵۰ میلیارد ریال تملک کرده است.

صادقی امینی با اشاره به تدوین دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات سازمان، اضافه کرد: برای نخستین‌بار تعرفه عوارض و بهای خدمات سازمان در قالب یک دفترچه و مشتمل بر بندهای متعدد با همکاری فرماندار و هیئت تطبیق فرمانداری مصوب شد.

وی گفت: تدوین این دفترچه بر نقش‌آفرینی بیشتر سازمان میادین در حوزه‌های مختلف کمک زیادی می‌کند به نحوی که در چهار سیاست اصلی سازمان که شورای شهر برای سازمان مصوب کرده است از جمله هوشمندسازی، تکمیل شبکه توزیع و تنظیم بازار اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

کد خبر 749092

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • اختصاص ۵۹میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است