Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عظمایی اعلام کرد: با توجه به جمعیت بیش از ۴۰۰ نفری روستای سایه خوش، تعداد ۵۴ واحد دیگر از کانکس های پیش ساخته سپاه به روستای «سایه خوش» رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ دریادار پاسدار علی عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه طی گفتگویی گفت: با توجه به جمعیت بالای ۴۰۰ نفری منطقه زلزله زده روستاهای سایه خوش و همجوار آن، با درخواست مردم و پیگیری سردار تنگسیری فرمانده محترم نیروی دریایی سپاه و موافقت سرلشکر پاسدار سلامی فرمانده محترم کل سپاه ، با همت جهادی همکاران ما در معاونت آماد و پشتیبانی سپاه ، تعداد ۵۴ واحد دیگر از کانکس های پیش ساخته سپاه دیروز از مبدأ حرکت و الحمدلله امروز دوشنبه به منطقه زلزله زده «سایه خوش» رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  با احتساب این تعداد اضافه شده، جمع کانکس های پیش ساخته واگذاری سپاه پاسداران به ۴۵۴ واحد رسیده و در اسرع وقت  در محیط منازل تخریب شده باقیمانده ، جانمایی و توسط پاسداران، بسیجیان و گروه های جهادی نصب می شوند .

دریادار عظمایی افزود: تمام کانکس ها به کولر گازی مجهز می شوند و با این ابتکار عمل سپاه بابت سرعت در اسکان موقت مردمی که صد در صد منازل و خانه هایشان تخریب شده است ، هم می تواند الگویی مناسب برای کاهش آسیب های وارده بلاهای طبیعی مثل زلزله باشد و با این تدبیر عمل در این حادثه، بخشی از تألمات و گرفتاری های مردم آسیب زده را کاهش دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زلزله در هرمزگان کانکس های پیش ساخته سایه خوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فخرایی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از ابلاغ تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام (ره) جهت احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح کشور که سهمیه استان بوشهر هزار واحد خواهد بود، خبر داد و افزود: در این تفاهم‌نامه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت مسکن روستایی ارزان قیمت با نرخ سود پنج درصد و ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به ازای هر واحد مسکونی جهت ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد شد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در استان بوشهر تاکنون ۷۷۲ واحد در قالب سه تفاهم‌نامه مشترک با کمیته امداد امام (ره) در حال پیگیری و اجرا است که با ابلاغ این تفاهم‌نامه تعداد هزار و ۷۷۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در سال جاری ساخته خواهد شد و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فخرایی به سایر تفاهم‌نامه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با نهادهای حمایتی اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت تأمین مسکن محرومان استان همزمان تفاهم‌نامه‌های دیگری نیز با سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان در حال اجرا دارد که به متقاضیان علاوه بر تسهیلات ساخت مسکن، کمک‌های بلاعوض و مصالح رایگان نیز اعطا می‌گردد

کد خبر 6091989

دیگر خبرها

  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است