Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال جوانان دختر گفت: دختران تمام تلاش خود را کردند و صعود ۲ پله‌ای ایران در آسیا ارزشمند است و جای شکرگزاری دارد.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم والیبال جوانان دختر ایران با واگذاری نتیجه برابر چین تایپه در جایگاه ششم آسیا قرار گرفت. پدیده بلوری‌زاده پس از این مسابقه گفت: آخرین مسابقه خود را برابر چین تایپه انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که معمولا به مقام چهارمی یا پنجمی در مسابقات قهرمانی آسیا اکتفا کرده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی نسبتا بهتری برابر چین تایپه داشته باشیم اما به دلیل خستگی یا هر دلیل دیگری بازیکنانمان نتوانستند نمایش بهتری داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال جوانان دختر عنوان کرد: این شکست هیچ چیزی از ارزش‌های دختران ما کم نمی‌کند و این صعود در رده بندی آسیا را به همه تبریک عرض می کنم. دختران ایران تا امتیاز آخر در همه مسابقات جنگیدند و تلاش کردند.

وی ادامه داد: تیم جوانان دختر پنج ماه خیلی فشرده را پشت سر گذاشت. ملی‌پوشان در برهه‌ای از اردوها از جمله اردوهای متصل به اعزام از دیدن خانواده‌های خود محروم شدند. برای دختران در این سن مقداری مشکل است اما با درد و بی‌درد و خسته و غیرخسته تمام اردوها را شرکت کردند. ملی‌پوشان بسیار تلاش کردند و سبک بازی آن‌ها بسیار تغییر کرد.

بلوری‌زاده گفت: بازیکنان نکات بسیاری یاد گرفتند و حجم اطلاعات آن‌ها بسیار بالا رفت اما این که چقدر این آموخته‌ها در ادامه مفید باشد منوط به این است که دختران رها نشوند و اردوهای دیگری داشته باشند و در مسابقات بیشتری شرکت کنند.

وی با بیان این که بیشتر دختران ما در لیگ دسته یک و برتر روی نیمکت بودند و خیلی فرصت بازی نداشتند، تصریح کرد: برای بسیاری از دختران این مسابقات تجربه اول بود. با این حال این ۲ پله صعود ارزشمند است و جای شکرگزاری دارد. این ارتقا اولین قدم است تا والیبال زنان ایران پشت سر والیبال مردان حرکت کند و بتواند کم کم سکوهای آسیا را کسب کند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ایرنا ، فدراسیون والیبال ، تیم ملی والیبال زنان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایرنا فدراسیون والیبال تیم ملی والیبال زنان تیم والیبال جوانان دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهرریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضورپیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزارشد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت ها راه پیدا کرد.

زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفتو از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات باز ماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابتها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

کد خبر 6088651

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به دختر دونده ایران رسید
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا