Web Analytics Made Easy - Statcounter

قیمت طلا  / قیمت طلا در چند روز اخیر بالا رفت. افزایش قیمت طلا باعث کم رونق شدن بازار طلا شد. قیمت طلا در  ماه گذشته اندکی کاهشی شده بود. جدیدترین قیمت طلای 18 عیار و 24 عیار را با هم در سایت مه شو می خوانیم.

افزایش ارزش دلار در بحبوحه بالا گرفتن ترس از رکود اقتصادی باعث سقوط سرمایه‌های مخاطره‌آمیز شده و قیمت طلا را هم تا پایین‌ترین رقم طی ۶ ماه گذشته کاهش داده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: افزایش قیمت دلار رکود اقتصادی سرمایه طلا قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت افغانی افغانستان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۸۳۹ تومان است که نسبت به روز گذشته ۳ تومان (۰.۳۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد افغانی افغانستان، روز گذشته با قیمت ۸۴۲ تومان معامله می‌شد.

امروز افغانی افغانستان در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت افغانی افغانستان که دیروز با کاهش قیمت ۵ تومانی به ۸۴۲ رسیده بود، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۳ تومانی (۰.۳۶ درصد) به ۸۳۹ رسید.

بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۳۹ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۸۳۹ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۱.۷۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۲۰.۷۲ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت افغانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • قیمت جهانی موادغذایی بالا رفت
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / سکه لب مرز حساس ایستاد
  • سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۳ اردیبهشت؛ سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد