Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-بیست و یکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی دختران جوان (کمتر از 20 سال) قهرمانی آسیا امروز در شهر نورسلطان قزاقستان ادامه یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اختصاصی مسابقات، در این رقابت‌ها 9 تیم حضور دارند که در دور گروه رقابت می‌کنند. نتایج و برنامه ادامه مسابقات به این شرح است:
 یکشنبه 19 تیر‌:
برای رده‌های 7 و 8:
هند 3 - 2 قزاقستان
برای رده‌های 5 و 6:
ایران 1 - 3 تایوان (ست‌ها: 21 - 25، 18 - 25، 25 - 22 و 11 - 25)
تیم ایران پیش از این در دور گروهی و در گروه یک 0 - 3 از تیم‌های کره جنوبی و تایلند شکست خورد و 3 - 0 تیم قزاقستان را شکست داد و با 3 امتیاز سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم دختران ایران در دیدار برای رده‌های 5 تا 8 با نتیجه 3 - 1 تیم هند را مغلوب کرد.
 برنامه - دوشنبه 20 تیر‌:
 رده بندی:
تایلند - کره جنوبی
 فینال:
چین - ژاپن (قهرمان دوره قبل)
 در این دوره تیم ازبکستان نهم شد.
دوره بیستم این رقابت‌ها در سال 2020 به علت شیوع بیماری کرونا لغو شد.
در دوره قبل در سال 2018، تیم‌های ژاپن، چین و تایلند اول تا سوم شدند.
والیبال قهرمانی دختران جوان آسیا تا دوره قبل در رده کمتر از 19 سال برگزار می‌شد و در این دوره با تغییر قوانین سنی فدراسیون بین المللی به کمتر از 20 سال تغییر یافت. در این رقابت‌ها که از سال 1980 سابقه برگزاری دارد، تیم چین با 12 قهرمانی 4 نایب قهرمانی و 2 سومی رکورد دار است و ژاپن با 6 قهرمانی 8 نایب قهرمانی و 3 سومی در رده دوم و کره جنوبی با یک قهرمانی 4 نایب قهرمانی و 8 سومی در رده سوم قرار دارند.
تیم ایران 6 دوره در این رقابت‌ها حضور یافته است که به ترتیب در سال 2010 نهم، 2012 هشتم، 2014 دوازدهم، 2016 نهم، 2018 هشتم و 2022 ششم شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: والیبال رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا

پرونده رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ غرب آسیا در بخش دختران با قهرمانی تیم ایران بسته شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های تنیس کمتر از 12سال غرب آسیا که از سوم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران کشورمان همراه شد.

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران کشورمان با برتری مقابل تنیسورهایی از کشورهای اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیسورهای نوجوان کشورمان برسد.

تیم پسران کشورمان نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفته که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت به فینال غرب آسیا صعود می کند. سرپرستی تیم اعزامی کشورمان بر عهده سیدرضا کافی رئیس هیئت تنیس خراسان شمالی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا