Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافمن یکی از فعالین صنعت ساختمان و تولیدکنندگان شاخص در زمینه تولید پروفیل‌های upvc در ایران است. - اخبار بازار -

هافمن یکی از فعالین صنعت ساختمان و تولیدکنندگان شاخص در زمینه تولید پروفیل‌های upvc در ایران است. این برند معتبر و شناخته شده در شهر‌های تبریز و شهرکرد دو کارخانه و چندین خط تولید اکسترودر دارد و سالانه بیش از 25 هزار تن محصول تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصول پروفیل یو پی سی هافمن، یکی از انواع مرغوب و پرطرفدار پروفیل در و پنجره در ایران است. هافمن به پشتوانه‌ی سال‌ها تلاش، تجربه و تخصص خانواده‌ی خود توانسته محصولاتی با کیفیت را روانه بازار کند. پروفیل upvc هافمن مقاومت فوق العاده‌ای در مقابل تغییرات دمایی، آلودگی، تابش مستقیم خورشید و رطوبت دارد و همین خاصیت باعث ایجاد امکان استفاده از این محصول در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف می‌شود. همچنین دارای 25 سال گارانتی، قابلیت نصب شیشه 24 میلیمتری و کنترل و مهار وزن شیشه‌های سنگین موجود در ساختار پنجره دوجداره و سه جداره است.

به موجب آیین نامه تشخیص شرکت‌ها و محصولات دانش بنیان، این نوع شرکت‌ها، موسساتی خصوصی یا تعاونی هستند که برای افزایش علم و دانش، ایجاد ارزش و ثروت و نهایتا توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی فعالیت می‌کنند و در راستای گسترش اختراع و نوآوری و همچنین تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه، شامل طراحی و تولید کالا و خدمات در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش افزوده فراوان تشکیل می‌شوند.

در این نوع شرکت‌ها معمولا از همکاری اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها بهره برده می‌شود و طی تفاهم‌نامه‌هایی که بین شرکت و موسسات دانشگاهی برقرار می‌شود از آخرین یافته‌های علمی برای موضوعات تجاری و تولید استفاده می‌گردد. معمولا کالاها و خدمات دانش بنیان محصولاتی هستند که اولا دانش فنی طراحی و ساخت نمونه آزمایشگاهی یا دانش فنی فرآیند تولید محصول به دلیل پیچیدگی‌های تخصصی، به سختی قابل کپی‌برداری هستند و کسب آن از موانع اصلی ورود شرکت‌های دیگر به بازار رقابت باشد. ثانیا این فرایند علمی به تولید یک محصول کاملا با کیفیت و با خواص و ویژگی‌های پیچیده از نظر ساخت منجر شده باشد. ثالثا ساخت محصول نیازمند تحقیق و توسعه قابل توجه، توسط گروه فنی خبره برای کسب آن باشد.

این ویژگی‌ها و فرایندها مراحلی‌ست که در کارخانجات هافمن و در DNA این برند جریان داشته و ساری و جاری است. این روند باعث شده محصولات هافمن توانایی بدست آوردن گواهی دانش بنیان را به عنوان تنها شرکت تولیدکننده پروفیل یو پی وی سی بدست بیاورند.

دکتر محمد حمیدیهمدیرعامل هافمن در گفتگو با رسانه‌های مختلف همواره تاکید داشته که یکی از استراتژی‌های هافمن استفاده از قدرت عملی دانشگاه‌های کشور و حرکت بر محور علم و دانش است.

 ایشان همواره تاکید می‌کنند تولید کالایی که قابلیت اتکا و اطمینان و پشتیبانی 25 سال ضمانت را داشته باشد بر پایه آخرین تکنولوژی‌ها و علم روز امکان پذیر است. لذا همواره در پی همکاری با دانشگاه‌های سطح بالا و معتبر کشور هستیم. هافمن بهره‌گیری از علم و دانش را برای پیشرو بودن در صنعت پروفیل یک فاکتور حیاتی و مستمر می‌داند.

خوب است بدانید هافمن بر اساس سیاست تولید دانش بنیان و اقتصاد بر پایه علم و فناوری یکی از پیشروترین شرکت‌ها در صنعت فعالیت خود است. 

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش بنیان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان

به گزارش تابناک اقتصادی؛ سال ۱۴۰۲ در زیست بوم نوآوری و فناوری ایران،‌ سرشار از رویش ها و شکفتن ها بود. در این سال تحولات فراوانی در زمینه ی علم و فناوری در کشور رخ داد، این تحولات مسیر مشارکت شرکت های دانش بنیان و مردم را در عرصه ی تولید و رونق اقتصاد دانش‌بنیان هموار کرد. از این تحولات می توان به راه اندازی ستادهای جدید اقتصاد دانش‌بنیان تا اجرای آیین نامه جدید ارزیابی شرکت های دانش بنیان و....... اشاره کرد؛ این تغییر و تحولات درواقع نویدبخش دستاورد ها و توفیقاتی عظیم در آینده ای بسیار نزدیک است.

رشد چشمگیر و پرشتاب تعداد شرکت های دانش بنیان و افزایش حدود ۲۰۰ درصدی صادرات دانش بنیان کشور در یک سال اخیر، نشان دهنده بسترسازی مناسب، پویایی و رشد جهشی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور و فضای مساعدی است که در راستای تحقق شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» در عرصه اقتصاد دانش‌بنیان کشور فراهم شده است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص شعار سال و رشد اقتصاد دانش بنیان بیان کرد: باید به موضوعات جوان، علم و دانش توجه ویژه ای کرد. گیرایی و  انگیزه برای کسب اطلاعات علمی در یک جوان می تواند موثر در پیشرفت دانش بنیان باشد. با توجه به شعار سال، مشارکت مردم در جهش تولید و جذب نخبگان و استعدادها در شرکت های دانش بنیان مهم است. بنابراین باید در جهت رشد و توسعه ی  این شرکت ها حمایت لازم از آن ها صورت گیرد.

کیومرث سرمدی در ادامه تصریح کرد: عمده دغدغه ی مردم و مسئولین به خصوص مقام معظم رهبری موضوع معیشت و اقتصاد مردم است در واقع شعار امسال هم که مقام معظم رهبری آن را مشارکت مردم در تولید خواندند، حمایت از شرکت های دانش بنیان با هدف آوردن مردم پای کار و استفاده از علم و توان بالای آن هاست. در این شرایط جوانان با انگیزه و با استعداد، نخبگان و افرادی که توانایی بالایی دارند می توانند بیایند و رشد تولید را افزایش دهند. مردمی سازی اقتصاد کشور و جهش تولید و توسعه صنعتی کشور با مشارکت مردم، مبتنی بر توسعه ی اقتصاد دانش بنیان با دانش بنیان شدن صنایع بزرگ به کمک شرکت های تواتمند دانش بنیان است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: باید توجه به بومی گزینی، داشته ها و توانمندی های داخلی و ایجاد ارزش افزوده در زنجیره ی تولید به گونه ی حمایتی باشد یعنی تولید کننده به توسعه ی تولید داخلی تشویق شود، درواقع باید هم شرکت های دانش بنیان تولید کننده تشویق شوند و هم از طرفی وزارت خانه ها و ارگان های دولتی، بخش های خصوصی را مجاب کنند تا تولیدات شرکت های دانش بنیان را خریداری و استفاده نمایند. در این شرایط قطعا تولید کنندگان در رشد تولید و همچنین افزایش کیفیت تشویق می شوند.

 

دیگر خبرها

  • تپش دانش بومی در قلب خودروی ایرانی
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفتکش زیست سازگار
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • حضور بیش از ۲۰۰ شرکت تولیدکننده و دانش بنیان در کنگره ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی