Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه مس سونگون درباره ثبت‌نام در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من به عنوان یک نیروی جوان، خواستم کنار بزرگ‌ترها انجام وظیفه کنم تا کارهای فدراسیون به درستی پیش برود.

به گزارش ایران اکونومیست، محمدرضا کافی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون درباره حضورش در ساختمان فدراسیون فوتبال و ثبت‌نام در انتخابات این فدراسیون اظهار داشت:‌ من برای عضویت در بخش نماینده باشگاه‌ها و نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضای فوتبال ما نیاز به یک بازنگری و شور و اشتیاق مجدد دارد. نسل جوان و تجربه باتجربه‌ها نیز به فضای فوتبال ما می‌تواند کمک بسیاری کند. من به عنوان یک نیروی جوان، خواستم کنار بزرگ‌ترها انجام وظیفه کنم تا کارهای فدراسیون به درستی پیش برود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شاید فضای مجدد رای‌گیری، باعث شده است تا شور و اشتیاق کم‌تر شود. اگر این شور از ابتدای رای‌گیری شکل می‌گرفت، اوضاع بهتر می‌شد اما این اتفاق در یک زمان محدود برای یک کرسی محدود دارد رخ می‌دهد و این مساله تاثیرگذار است.

مدیرعامل مس سونگون درباره مجمع فدراسیون فوتبال بیان داشت:‌ مجمع باید یکدست‌تر بشود. فضایی برای چند تن از اعضای هیئت رئیسه شکل گرفت و یک‌سری مسائل را به وجود آورد. ما هر چقدر یک‌دست‌تر باشیم، می‌توانیم شرایط بهتری را برای فوتبال کشورمان رقم بزنیم.

کافی در پاسخ به این سوال که عزیز محمدی تا پایان انتخابات به عنوان نامزد حضور خواهد داشت یا خیر، گفت: بله قطعا این اتفاق رقم خواهد خورد. ایشان صبح زود برای ثبت‌نام آمدند و این نشان از روحیه جهادی اوست و ما هم قطعا در آینده برنامه‌های خود را اعلام خواهیم کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: انتخابات فدراسیون ها ، فدراسیون فوتبال ایران ، مس سونگون

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون ها فدراسیون فوتبال ایران مس سونگون فدراسیون فوتبال مس سونگون ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی به احتمال فراوان در دهه سوم خرداد ماه سال جاری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی روز گذشته (پنجشنبه) در حالی برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن، صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی بود که مورد توافق میان اعضا قرار گرفت.

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در این باره به خبرگزاری تسنیم گفت: در مشخص شدن زمان مجمع، باید برای قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنیم که انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد.

وی ادامه داد: تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی