Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز آخر ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی سپری شد که عجیب‌ترین اتفاق به تغییر موضع میرشاد ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون مربوط می‌شود.

سایت فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز اعلام کرده بود که ماجدی برنامه‌ای برای حضور در انتخابات فدراسیون ندارد اما ساعاتی بعد، صادق درودگر عضو هیات رئیسه سازمان لیگ بعد از خروج از فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران تاکید کرد ماجدی در انتخابات حاضر می‌شود و او هم برای پست نایب رئیسی ماجدی، اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله باعث شد تا ماجدی سرانجام در گفتگو با سایت فدراسیون این خبر را تایید و به نقش مهدی تاج در تصمیم ابتدایی خود اشاره کند.

ماجدی گفت: بنده یک تصمیم شخصی گرفته بودم اما با توجه به اینکه آقای تاج قبلاً به بنده حکم داده بود به احترام ایشان کنار بروم با توجه به درخواست بخشی از اعضای مجمع و همچنین همکارانم در هیأت رئیسه فدراسیون با توجه به مسئولیت اجتماعی که احساس می‌کنم و نیاز به احترام به دوستانی که برایم فرم پر نموده و بنده را پیشنهاد داده‌اند در انتخابات شرکت می‌کنم.

ماجدی در این خصوص گفت: با توجه به تماس‌هایی که برخی از اعضای محترم مجمع در ساعات گذشته با اینجانب داشتند همچنین درخواست برخی از همکارانم در هیأت رئیسه فدراسیون تصمیم گرفتم به منظور ایجاد شور و رقابت لازم در انتخابات و با توجه به ضرورت ایجاد فضای رقابتی مناسب ثبت نام کنم و امیدوارم شاهد رقابت خوبی در این دوره باشیم که در نهایت به سود فوتبال ایران تمام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علاوه بر میرشاد ماجدی، نفراتی چون مهدی تاج، علیرضا اسدی، محمد آخوندی، عزیزالله محمدی، امیررضا واعظ آشتیانی و مهدی محمدنبی برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده‌اند؛ انتخاباتی که روز ۸ شهریور برگزار می‌شود و باید دید در نهایت نام چه کسی از صندوق مجمع فدراسیون بیرون می‌آید.

کد خبر 5535794

منبع: مهر

کلیدواژه: میرشاد ماجدی فدراسیون فوتبال ایران فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد دراگان اسکوچیچ انتخابی تیم ملی تیم ملی والیبال ایران فدراسیون فوتبال ایران کشتی فرنگی تیم ملی بسکتبال مهدی طارمی هندبال کارلوس کی روش فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان