Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعلل مسئولین استانی در اجرای برنامه‌های دولت برای ساماندهی حوزه آرد و نان غیرقابل قبول بوده و سو مدیریت در نظارت بر نانوایی‌ها، نحوه عرضه نان و کیفیت آن مشهود است.

وی با بیان اینکه صف‌های طویل در نانوایی‌ها به هیچ عنوان در شأن شهروندان اردبیلی نیست، افزود: با پیگیری‌هایی که از مدیرعامل شرکت خدمات دولتی انجام دادیم، ۵۰۰ تن به سهمیه آرد ماهیانه استان اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تعیین تکلیف ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی در استان اردبیل بیان کرد: هیچ تعللی درباره ی راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری و صنعتی در استان اردبیل مطالبه اصلی مردم استان است، قابل قبول نیست.

بدری ادامه داد: ایجاد منطقه آزاد منجر به رونق اقتصادی و اشتغال در منطقه می‌شود و دولت باید قانون منطقه آزاد تجاری را در استان اردبیل اجرایی و عملیاتی کند تا مردم استان از نتایج و ثمرات آن استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به این محدودیت‌ها پروژه‌های پیشران برای شهرستان‌های مختلف در اولویت توزیع اعتبارات سال جاری قرار گرفته است.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در آینده کمبود آب چالش اصلی استان اردبیل خواهد بود، گفت: تأمین آب آشامیدنی و احیای حقابه‌ها از جمله پروژه‌های مهم و اولیت‌دار استان است که بهتر است منابع پایدار در این حوزه تعریف شود.

کد خبر 5535726

منبع: مهر

کلیدواژه: نمین مجلس شورای اسلامی صدیف بدری سرعین اردبیل نانوایی بازرسی نانوایی ها آرد نانوایی نماینده مردم اردبیل در مجلس عید سعید قربان بوشهر بیست و هفتمین سفر استانی دولت ویروس کرونا کرمانشاه دعای عرفه نماز عید قربان آمار کرونا سنندج خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی حجاب و عفاف اردبیل مشهد استان اردبیل منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم

قهرمان تکواندوی بانوان کشورمان: تندیسی که کسب کردم را کنار مدال های خودم میگذارم و هر روز به مردم کشورم افتخار میکنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، ناهید کیانی، تکواندوکار ملی‌پوش ایران پس از  کسب بانوی ورزش ایران، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم از کسب این عنوان و این ارزشمندترین عنوانی است که در کل دوران ورزشم کسب کردم و این لحظه با لحظه کسب مدال جهان برابری می‌کند چرا که توسط مردم انتخاب شدم.

کیانی ادامه داد:

دیگر خبرها

  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند