Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@16:11:23 GMT

مدیرعامل سپاهان نامزد هیات رییسه فدراسیون شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۲۲۹۹

رییس فدراسیون جودو در ساختمان فدراسیون فوتبال

مدیرعامل باشگاه سپاهان در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت می‌کند.

به گزارش طرفداری، محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان که سابقه دبیرکلی و ریاست مرکز ملی فوتبال کشورمان را در کارنامه دارد، برای عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و تصدی جایگاه نمایندگی باشگاه‌ها در این بخش ثبت نام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در  دقایق پایانی فرصت ثبت نام آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو نیز به ساختمان فدراسیون فوتبال آمد. ظاهرا او برای دیدار رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس که در ساختمان فدراسیون حضور داشت به این محل آمد.

به جز مدیران شاخص ورزشی و فوتبالی دو فرد جوان به نام‌های آیدین رستمی و محمد امامی نیز در انتخابات فدراسیون ثبت نام کردند. امامی، از شرایط فدراسیون فوتبال، ایرادهای اساسی به اساسنامه و شرایط ثبت نام به شدت انتقاد کرد.

همچنین رستمی نیز مدعی شد با یک مربی فرانسوی برای برعهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی مذاکره‌ می‌کند.

اخبار داغ 

درگیری لفظی چند بازیکن تیم ملی! پیشنهاد فدراسیون فوتبال به یحیی گل محمدی واقعیت ندارد‍! شایعات علاقه پاری سن ژرمن به زیدان، از طرف نزدیکان سرمربی فرانسوی بود / ادعای لو پاریزین روبرت لواندوفسکی از فردا در تمرینات بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد