Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسنعلی عزت‌خواه در جمع خبرنگاران با اشاره به رسالت رسانه ها اظهار کرد: امام حسین علیه السلام بزرگترین رسانه در صحرای عرفه بود که متاسفانه از دعای عرفه کمتر بهره می‌بریم.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید همواره از آموزش و پرورش مطالبه گری داشته باشند گفت: باید بدانیم امروز چه چیزی در دست گرفته و فردا چه چیزی را تحویل خواهیم داد مدیریت در آموزش و پرورش باید مدیریت میدانی باشد که معاونین ما به خوبی این کار را در حال حاضر انجام می دهند و میدانی عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان اینکه ما خودمان قبل از رسانه ها قائل به بیان مشکلات آموزش و پرورش هستیم گفت: مشکلات از زبان خودمان بیان می شود اما تا جایی که دشمن از آن سوء استفاده نکند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از مدارس مشکلاتی دارند که بیان آن‌ها نباید دستاویزی برای بدخواهان می‌شود یادآور شد: خوشبختانه از چند روز پیش تماس های زیادی از سوی خیرین داشته‌ایم که به فکر رفع مشکلات هستند.

عزت‌خواه با بیان اینکه باید در وسط میدان باشیم تا مشکلات را بهتر درک کنیم گفت: همه سعی من و همکاران این است که از مشکلات ننالیم بلکه با آنها دست و پنجه نرم کرده و به دنبال رفع آن‌ها باشیم تنها نگرانی ما از سنگ هایی است که به عمد جلوی پا انداخته می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران عوامل بسیار مهمی برای کمک به تربیت و آموزش هستند و باید کنار آموزش و پرورش بمانند خطاب به آنها گفت: باید عیب ها را به خوبی بیان کنید رسانه ها باید مثل آینه عمل کنند تا متناسب با نقدهای منصفانه آنها برنامه ریزی لازم جهت رفع مشکلات انجام شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: به امید روزی که دغدغه میز و صندلی نداشته باشیم و مدیرکل به صورت کلان عمل کند و گرفتار مشکلات ریز نشود اما از این گردنه ها هم عبور خواهیم کرد.

وی در ادامه نام افرادی اشاره کرد که نیکوکارانه وارد عمل شده و در پی رفع مشکلات تحصیل دانش آموزان هستند و امکاناتی را برای آنها آماده کرده‌اند.

عزت خواه گفت: در همین خصوص تعداد 1000 صندلی از سوی آقای گوهرگانی یکی از نیکوکاران استان وعده داده شده که هم اکنون این محموله در راه است.

وی افزود: آقای جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی استان نیز تعداد هزار 1000 صندلی برای دانش آموزان استان قول داده است همچنین تعداد چهار کامیون ملزومات دانش آموزان توسط آقای بینایی به آموزش و پرورش وعده داده شده است از سوی دیگر جناب آقای عباسی آرند از طرف ایرانسل مبلغ ۳ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه امام علی علیه السلام شهرک جهاد در نظر گرفته که تا مهر ماه تکمیل و تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد یاسوج آموزش و پرورش دانش آموزان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی

ایسنا/گیلان مدیر آموزش و پرورش بندرانزلی گفت: به مناسبت هفته مشاغل؛ غرفه صنایع دستی و تولیدات محلی به همت دانش‌آموزان در محوطه آموزش و پرورش این شهرستان در حال برگزاری است.

محمود یوسفی‌فر امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت هفته مشاغل که در تقویم رسمی کشور هفته اول اردیبهشت ماه نام گذاری شده و با هدف آشنایی دانش آموزان با کسب و کار همچنین کسب تجربه از حضور در بازار، غرفه صنایع دستی در محوطه آموزش شهرستان بندرانزلی امروز افتتاح و برای بازدید عموم به مدت سه روز دایر است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه شامل ۲۶ غرفه است، افزود: این غرفه‌ها شامل موارد مختلفی از محصولات منطقه و استان از جمله حصیربافی، سفال، عروسک بافی، نان محلی و انواع ترشی است که توسط خود دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم به همراهی خانواده‌هایشان تهیه و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی گفت: انتخاب شغل مناسب، از ابتدایی ترین و ضروروی‌ترین مسائلی است که همواره با زندگی نوع بشر همراه بوده و قسمت مهمی از حیات او را تشکیل می‌دهد. شخصیت و منزلت اجتماعی و فردی انسان، در گرو کار و فعالیت همیشگی است تا دست نیاز پیش دیگران دراز نکند و بتواند عزت نفس خود را حفظ و استعدادهای خود را شکوفا کند.

وی افزود: نظر به منویات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از تولید داخلی و در راستای سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش کشور مبنی بر مهارت آموزی و آموزش همراه با تولید و بسط رشته‌های مهارت محور، در واقع هدف اصلی از برپایی این آئین هدایت تحصیلی و آشنایی جوانان با مشاغل بومی و محلی است.

 یوسفی‌فر با بیان اینکه در همین راستا علاوه بر آموزش‌های تئوری در مدارس به ویژه در دوره های متوسطه اول و دوم، آموزش‌های عملی کسب و کار نیز برای دانش آموزان جهت کسب آمادگی های اولیه ورود به بازار کار مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: در طول سال در مناسبت‌های مختلف به صورت جدی به این مساله پرداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: قطعاً این تجربه می‌تواند علاوه بر ایجاد خاطره خوش برای دانش‌آموزان، به عنوان یک تجربه اولیه از ورود به بازار کار با توجه به مهارت‌هایی که دانش آموزان دارند می‌تواند محسوب شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: استقبال شهروندان از این غرفه‌ها، علاوه بر تشویق دانش آموزان و ایجاد انگیزه برای آن‌ها می‌تواند فرصتی برای بازدید از هنرهای بومی و محلی شهرستان بندر انزلی باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • چند درصد مدارس استان سمنان تخریبی است؟
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌