Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@11:36:26 GMT

۹۲ سالن به مجموعه سینماهای کشور افزوده می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۲۴۵۷

۹۲ سالن به مجموعه سینماهای کشور افزوده می‌شود

با شعار "دوباره سینما" و همزمان با آغاز هفته امامت، ۹۲ سالن به مجموعه سینماهای کشور افزوده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبد، موسسه بهمن سبز حوزه هنری، در نخستین گام از فاز دوم طرح توسعه و با شعار دوباره سینما، پردیس سینمایی مهرقدس همدان را به چرخه اکران افزود و در تازه‌ترین گام از 22 تیرماه نیز پردیس سینمایی مهرگنبد به شکل رسمی افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پردیس سینمایی که در سال 1342 با یک سالن و 495 صندلی آغاز به‌کار کرده بود، در حال حاضر تبدیل به پردیس سینمایی با 6 سالن شده است که سالن‌های قابوس، گنبد، آبشار، مهتاب، گلستان و رنگین کمان به ترتیب با 386، 27، 26، 39، 25 و 24 و در مجموع 527 صندلی با امکانات به‌روز اعم از پروژکتور لیزر جهت نمایش و سیستم صوت بروز، صندلی‌های VIP و ایجاد فضایی مثل( کافی شاپ، کتابسرا، بوفه، گالری و غیره) با نام جدید پردیس سینمایی مهر گنبد، پس از طی مراحل قانونی نهایی و به بهره‌برداری رسیده و در خدمت مردم گنبد قرار گرفت و همزمان با آغاز هفته امامت، به شکل رسمی در مراسمی افتتاح خواهد شد.

پردیس سینمایی «مهر» گنبد به توسعه فرهنگی شهر کمک می‌کندآموزشگاه‌های آزاد سینمایی فاقد مجوز منتظر برخورد قانونی باشندفیلم‌های سینمایی در هفته سوم تابستانِ تلویزیون

حوزه هنری به عنوان یکی از متولیان ساخت و ساز سالن‌های سینمایی از ابتدای تابستان تا پایان این فصل همزمان با پایان یافتن فاز دوم طرح توسعه سینماهای کشور، 92 سالن به مجموعه سالن‌های سینمایی کشور می‌افزاید.

آیین افتتاح پردیس سینمایی مهر گنبد، چهارشنبه 22 تیرماه ساعت 18 با حضور مسئولان کشوری و استانی شهر گنبد و همچنین جمعی از هنرمندان  در این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پردیس سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: حیدر فتح‌زاده در نشستی با معاونان شورای نظام فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد:  بخش اعظمی از سهم ارزش افزوده استان مربوط به بخش معدن بوده و بر اساس آمارگیری سال گذشته حدود ۱۳.۷ درصد سهم ارزش افزوده معدن کل کشور در آذربایجان شرقی است.

وی اضافه کرد: حدود ۱۸ هزار و ۱۷۳ میلیارد تومان در بخش معدن استان سرمایه گذاری شده و میزان اشتغال این بخش هفت هزار و ۸۲۷ نفر است.

وی وضعیت نرخ مشارکت و نرخ بیکاری استان را مطلوب دانست و افزود: ۴۲ درصد ارزش افزوده استان مربوط به صنعت و معدن، ۹ درصد در بخش کشاورزی و مابقی ارزش افزوده استان در بخش خدمات است.

فتح زاده افزود: اصلی‌ترین قابلیت فراروی توسعه استان، تعدد و توانمندی بخش خصوصی استان است که توانسته بخش اعظم فرصت‌ها و منابع توسعه در استان از جمله اراضی حاصلخیز، معادن، بازار خدمات، مرز و ... را در مسیر فرآوری و مولدسازی قرار دهد و با هدایت سرمایه‌گذاری‌های گسترده و ایجاد کارگاه‌ها و کارخانه‌های متنوع، بستر مطلوبی برای ایجاد اشتغال و رشد اقتصادی فراهم سازند.

وی گفت: بر اساس آخرین برآوردهای مرکز آمار ایران این استان با ۴ میلیون و ۷۵ هزار نفر جمعیت دارای ۲۳ شهرستان، ۷۲ شهر، ۱۴۲ دهستان و ۵۲ بخش است. تبریز به عنوان پرجمعیت ترین شهر آذربایجان شرقی، ۴۱ درصد جمعیت استان را به خود اختصاص داده است.

فتح‌زاده تصریح کرد: آذربایجان شرقی ۲۳۵ کیلومتر مرز مشترک با کشورهای آذربایجان و ارمنستان دارد و سهم ارزش افزوده این استان از کل کشور ۳.۶ درصد است.

دیگر خبرها

  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق وصل می شود
  • خط ۲ مترو تهران به پایانه جدید شرق متصل می شود
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود