Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:26:46 GMT

مقام دولت برلین: وضعیت عرضه گاز در آلمان خطرناک است

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۲۵۹۲

مقام دولت برلین: وضعیت عرضه گاز در آلمان خطرناک است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، یک مقام دولت آلمان درباره وضعیت ذخایر گاز در این کشور، با توجه به کاهش عرضه انرژی از سوی روسیه هشدار داد.

سخنگوی وزارت اقتصاد آلمان امروز دوشنبه اعلام کرد: وضعیت عرضه گاز در آلمان خطرناک است. این مقام دولت آلمان با این حال تاکید کرد که میزان واردات انرژی در حال حاضر تضمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام دولت آلمان، که کشورش تا پیش از این بخش عمده ای از گاز مورد تقاضای خود را از روسیه وارد می کرد، در خصوص محدودیت دسترسی به گاز وارداتی از مسکو به دلیل تحریم های ضد روسی غرب گفت: پیش‌بینی اینکه روسیه پس از ۲۱ جولای چه تصمیمی در پیش می گیرد، دشوار است. زیرا نشانه های متفاوتی از مسکو دریافت می‌کنیم.

سخنگوی وزارت اقتصاد همچنین در خصوص بحث کمک مالی به شرکت آلمانی یونیپر (Uniper (UN01.DE)) اعلام کرد که این امر آسان نیست، با این حال دولت امیدوار است بتواند به زودی راه حلی برای این مشکل بیابد.

سخنگوی وزارت اقتصاد آلمان از ارائه جزئیات بیشتری در این خصوص خودداری کرد.

یونیپر، بزرگترین واردکننده و ذخیره‌کننده گاز آلمان است که این ماه از دولت آلمان درخواست کمک مالی برای جبران زیان های ناشی از کاهش واردات گاز از روسیه کرده است. این شرکت آلمانی پیشتر هشدار داد که زیان ناشی از کاهش عرضه از روسیه و افزایش قیمت گاز ممکن است در سال جاری به ۱۰ میلیارد یورو (۱۰.۱ میلیارد دلار) برسد.

کد خبر 5535847

منبع: مهر

کلیدواژه: صادرات گاز روسیه آلمان تحريم اقتصادي روسيه رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا اوکراین روسیه فلسطین جنگ اوکراین عراق انگلیس عربستان سعودی جو بایدن ترکیه سریلانکا شینزو آبه بوریس جانسون دولت آلمان مقام دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان

وزیر کشور آلمان با توجه به وضعیت تهدید جدید در اروپا، تحول در دفاع غیرنظامی و همچنین نظامی را درخواست کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "تاگس اشپیگل"، با توجه به وضعیت تهدید جدید در اروپا، "نانسی فایزر"، وزیر کشور فدرال آلمان معتقد است که این کشور نیز باید از نظر دفاع مدنی خود را تغییر دهد.

وی در این باره به خبرگزاری آلمان گفت: «ما باید سرمایه‌گذاری‌های مهم بیشتری در سیستم‌های هشدار خوب، هلیکوپترهای مدرن و سایر تجهیزات انجام دهیم.

این وزیر آلمانی تاکید کرد: همین امر در مورد حفاظت موثر از زیرساخت های حیاتی و مراقبت در صورت بروز بحران صدق می کند.

فایزر همچنین گفت که تجاوز روسیه به اوکراین به یک وضعیت امنیتی کاملاً تغییر یافته منجر شده است که در درجه اول در میان شرکای شرقی اتحادیه اروپا و ناتو مانند کشورهای بالتیک، اما همچنین از طریق تهدیدات سایبری مانند حملات سایبری، جاسوسی و انتشار اطلاعات نادرست در اینجا دیده می شود.

وی افزود: این بدان معناست که: «علاوه بر بازدارندگی و دفاع نظامی، ما باید حفاظت غیرنظامی را نیز تقویت کنیم، بنابراین به گفته وی وزارت کشور فدرال به طور فشرده با وزارت دفاع بر روی یک طرح عملیاتی برای دفاع نظامی و غیرنظامی کار می‌کند.

به گفته وی وزارت بهداشت و اداره حمل و نقل نیز در کار بر روی به اصطلاح OPLAN که به عنوان طرح محرمانه طبقه بندی شده و اکنون در نسخه اولیه در وزارت دفاع موجود است، مشارکت دارند.

تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیاناعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • فیلم/ یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم