Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد میرشاد ماجدی با تایید حیدر بهاروند وارد انتخابات فدراسیون فوتبال شده است

میرشاد ماجدی که ساعت 13:48 امروز در سایت فدراسیون فوتبال ادعا کرده بود در انتخابات فدراسیون شرکت نمی کند، ساعت 16:08 از طریق همین سایت اعلام کرد در انتخابات شرکت می کند؛ نقاب ها از چهره ها افتاد!

به گزارش طرفداری، از همان ابتدا هم مشخص بود انصراف میرشاد ماجدی از شرکت در انتخابات مانور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجدی اولین هفته ای که سرپرست فدراسیون فوتبال شد، در محفلی خصوصی گفته بود امکان ندارد این صندلی را به نفع شخص دیگری خالی کند.

آن زمان خیلی ها این حرف میرشاد را جدی نگرفتند اما ماجدی با ثبت نام امروز خود نشان داد اراده اش برای حفظ صندلی ریاست جدی است. گویا از شب گذشته تا امروز در فاصله کمتر از 24 ساعت، اتفاقات زیادی پشت پرده فوتبال رخ داده است.

ظاهر و باطن میرشاد ماجدی یکی نیست!

صبح امروز اولین خبر کناره گیری میرشاد ماجدی به احترام مهدی تاج بود؛ خبری که خیلی زود در فضای مجازی تکذیب شد. خبرنگاران ورزشی ادعا کردند میرشاد به رغم انصراف شفاهی، با یکی از اعضای مجمع تماس گرفته و اعلام کرده قطعا در انتخابات شرکت می کند.

وقتی رسانه طرفداری این خبر را در قالب شایعه ثبت نام میرشاد ماجدی در انتخابات منتشر کرد، بلافاصله سایت فدراسیون مدعی شد میرشاد ماجدی قصد شرکت در انتخابات را ندارد اما دقایقی بعد صادق درودگر به فدراسیون رفت و مقابل خبرنگاران گفت من و صوفی نواب میرشاد ماجدی هستیم و او جلوی چشم خودم در انتخابات ثبت نام کرد!

باز هم خیلی ها این ادعای درودگر را جدی نگرفتند چرا که سایت فدراسیون به عنوان بالاترین مرجع، از انصراف سرپرست موقت فدراسیون خبر داده بود. هرچند آن هایی که معتقد بودند ظاهر و باطن میرشاد ماجدی یکی نیست، توقع این بازی دوگانه را داشتند و از صبح پیش بینی می کردند میرشاد ماجدی که در گفتگوهای خصوصی با افراد مسئول مدعی انصراف به نفع مهدی تاج است، به قول شاعر چون به خلوت می رود آن کار دیگر می کند!

مهره های حیدر بهاروند در میدان انتخابات

البته همان لحظه که صادق درودگر به خبرنگاران گفت با بهاروند مشورت کردم و برای ثبت نام آمدم، می شد حدس زد پشت پرده چه خبر است؛ میرشاد ماجدی و صادق درودگر به اتفاق صوفی با چراغ سبز حیدر بهاروند در انتخابات ثبت نام کرده اند.

اصل ماجرا این است که میرشاد ماجدی با حیدر بهاروند قول و قرار گذاشته بودند هم بهاروند به عنوان رییس ثبت نام کند و نام ماجدی و قنبرزاده را به عنوان نواب اول و دوم خود بنویسد و هم ماجدی با ثبت نام در انتخابات، قنبرزاده و بهاروند را نواب اول و دوم خود معرفی کند اما وقتی حیدر بهاروند شنبه دست به این اقدام زد، میرشاد ماجدی در پاسخ به سوال کسانی که او را بابت ائتلاف با بهاروند سرزنش کردند، مدعی شد سرپرست غیرقانونی سازمان لیگ بدون اجازه او نامش را به عنوان نایب رییس نوشته و از طریق خبرگزاری ها این موضوع را تکذیب کرد.

در ادامه حیدر بهاروند هم وقتی احساس کرد کسی تمایل ندارد او رییس فدراسیون باشد، از تکمیل ثبت نام خود منصرف شد و در محفلی خصوصی گفت از میرشاد ماجدی بابت خلف وعده اش دلخور است. باور اینکه بهاروند بدون هماهنگی با میرشاد نام او را در فرم ثبت نام نوشته باشد سخت است. آن هایی که بهاروند را می شناسند، خوب می دانند او اهل چنین ریسک هایی نیست. بهاروند وقتی دید قنبرزاده هم از همکاری با او منع شده، در ظاهر وانمود کرد می خواهد در این انتخابات بی طرف باشد. طالقانی یار و همراه همیشگی بهاروند هم با اطمینان از انصراف قطعی سرپرست سازمان لیگ، از حضور در انتخابات، اردوگاه جدیدی برای خود انتخاب کرد؛ اردوگاه مهدی تاج!

صبح امروز مهدی تاج برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی کرد و نام مهدی محمدنبی و منصور قنبرزاده را به عنوان نواب اول و دوم خود نوشت. میرشاد ماجدی وقتی فهمید تاج پیشنهاد حامی او مبنی بر اینکه ماجدی نایب اول تاج باشد را نپذیرفته، به سمت اردوگاه بهاروند برگشت.

منابع آگاه می گویند ائتلاف جدید اینگونه شکل گرفت؛ میرشاد ماجدی به عنوان سرباز حیدر بهاروند وارد انتخابات شده است. پشت صحنه حیدر بهاروند مهره ها را اینگونه چیده که ماجدی رییس فدراسیون باشد، صوفی رییس هیات فوتبال همدان، نایب رییس اول و صادق درودگر که مهره اصلی بهاروند در سازمان لیگ است، نایب رییس دوم یا همان رییس سازمان لیگ.

مثلث جذاب رقابت؛ وزارت هم به صحنه آمد؟

گویا بهاروند به این نتیجه رسیده که دیگر اجازه نمی دهند او در سازمان لیگ بماند و به همین دلیل ترجیح می دهد به جای آنکه صندلی ریاست سازمان لیگ را به قنبرزاده ای بسپارد که به اردوگاه تاج رفته، یکی مثل صادق درودگر که مهره خودش است را وارد بازی کند. فقط این وسط همراهی صوفی با بهاروند کمی عجیب است. پیش از این به نظر می رسید صوفی قصد عبور از بهاروند را دارد و دنبال تشکیل یک جبهه تازه در مجمع است اما حالا که طالقانی به دلیل علاقه به مهدی تاج، کمی از بهاروند فاصله گرفته، ائتلاف صوفی - بهاروند در حال شکل گیری است.

بازی از این لحظه جذاب شده است؛ یک طرف مهدی تاج با حمایت بخشی از مجمع و افراد تاثیر گذار، طرف دیگر مثلث میرشاد، صوفی و درودگر با حمایت بهاروند و البته نباید از ضلع سوم این مثلث غافل شد؛ محمد آخوندی با حمایت وزارت ورزش.

همین که حسن کامرانی فر به نفع محمد آخوندی، عضو شورای شهر مهلت نام نویسی و تکمیل مدارک را تمدید کرده، نشان می دهد او از حمایت وزیر ورزش برخوردار است.

این عادت سایت فدراسیون موقت است؛ ابتدا اخبار رسانه طرفداری تکذیب می شود و ساعتی بعد تکذیبیه ای روی تکذیب قبل می گذارند! این بار همین که طرفداری نوشت شایعه ثبت نام میرشاد ماجدی در انتخابات جدی است، سایت فدراسیون ادعا کرد سرپرست فدراسیون در انتخابات شرکت نمی کند اما به چند ساعت نکشید که بازی عوض شد و همین سایت ادعا کرد میرشاد ماجدی از انصراف هم منصرف شده است!

 

به ساعت متن دقت کنید؛ 13:48 یعنی بلافاصله پس از آنکه طرفداری خبر داد میرشاد ماجدی در انتخابات شرکت می کند انصراف میرشاد تنها 2 ساعت و 20 دقیقه دوام داشت. البته طبق ادعای صادق درودگر، میرشاد ماجدی درست همان لحظه که سایت فدراسیون نوشت او در انتخابات شرکت نمی کند، همراه صادق درودگر در حال پر کردن فرم انتخابات بود! یعنی میرشاد ماجدی دروغ گفته است؟ او از سایت فدراسیون خواسته بود برای گمراه کردن افراد تاثیر گذار در انتخابات خبر فیک و جعلی تولید کنند؟

 

اخبار داغ 

درگیری لفظی چند بازیکن تیم ملی! پیشنهاد فدراسیون فوتبال به یحیی گل محمدی واقعیت ندارد‍! شایعات علاقه پاری سن ژرمن به زیدان، از طرف نزدیکان سرمربی فرانسوی بود / ادعای لو پاریزین روبرت لواندوفسکی از فردا در تمرینات بایرن مونیخ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انتخابات شرکت فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی سایت فدراسیون حیدر بهاروند صادق درودگر سازمان لیگ مهدی تاج ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد

ایسنا/البرز مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی سه روز آینده آسمان استان صاف و آفتابی است.

آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه، آسمان استان صاف تا کمی ابری است و در برخی ساعات شاهد ورش باد و غبار محلی هستیم.

وی ادامه داد: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد این وضعیت تا سه روز آینده ادامه دارد.

این مسئول توضیح داد: طی این مدت شاهد افزایش نسبی دما در اکثر مناطق استان هستیم به طوری که میانگین بیشینه دما به ۳۰ و کمینه آن نیز به ۱۰ درجه بالای صفر می‌رسد.

بهاروند احمدی ابراز کرد: طی این مدت میانگین سرعت وزش باد هم بین پنج تا هفت متر در ثانیه متغیر خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • دمای هوا در البرز به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی