Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد شکیبی نسب روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه در فرمانداری افزود: در این ارتباط ، با انجام هشت گمانه زنی، نوع خاک آن نیز مشخص شده است تا پس از برآورد ریالی پروژه توسط پیمانکار، با انجام مناقصه، عملیات اجرایی طرح توسعه بندر گناوه آغاز شود.

وی اظهارداشت: همگان بر حساسیت و اهمیت بندر گناوه که به عنوان نخستین بندر کشور از سوی سازمان بنادر به بخش خصوصی واگذار شد، مطلع هستند و برای سازمان بنادر در حوزه بنادر کوچک از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکیبی نسب افزود: باتوجه به اینکه اشتغال بیش از ۷۵ درصد مردم گناوه ارتباط مستقیم با دریا و دریانوردی دارد، توجه ویژه به مطالبات مردم، تکریم و پاسخگویی شایسته در این شهرستان در اولویت اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است.

وی بیان کرد: طرح توسعه بندر گناوه بسیار حساس و با اهمیت است که باید با تعامل و استفاده از خرد جمعی با نهایت کیفیت اجرایی شود.

مدیرکل بنادر ودریانوردی استان بوشهر گفت: طرح جامع بندر گناوه نیز تصویب شده که در قالب آن با بررسی ابعاد مختلف سعی شده تمام مطالبات بندرنشینان را پوشش دهد.

وی اضافه کرد: از فرماندار شهرستان نیز انتظار می‌رود با هدف حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، بستر موردنیاز اجرای طرح‌های بندری را در گناوه  فراهم کند.

شکیبی نسب با تقدیر از خدمات دوره مسئولیت رئیس سابق بندر و دریانوردی گناوه گفت: داوود بهادری با فعالیت در بنادر جنوبی و شمالی استان بوشهر تجربه ارزنده‌ای کسب کرده است که در ادامه نیز از توانایی و تجارب ارزنده وی در مرکز استان استفاده خواهد شد.

وی افزود:  کیامرث جوکار، رئیس جدید این اداره  از نیروهای شایسته اداره کل با ۹ سال سابقه فعالیت در بندر شهید رجایی و ۶ سال فعالیت در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است که امیدواریم  منشا خدمات شایانی برای بندر نشینان گناوه و ریگ باشد.

فرماندار گناوه  گفت: مردم‌داری، قانون مداری، اخلاق اسلامی و تلاش برای تامین امکانات موردنیاز مردم باید در اولویت مدیران شهرستان باشد.

محمد تقی صفری افزود: اخلاق‌مداری همراه با امانت‌داری از پست مدیریتی و نگاه خدمت صادقانه به مردم باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

وی از زحمات چندین ساله رئیس سابق اداره بندر ودریانوردی گناوه تقدیر کرد و گفت: از رئیس جدید این اداره  انتظار داریم با استفاده از تجربیات رئیس سابق و هماهنگی لازم با فرمانداری اقدام های خوبی در توسعه امور بندرهای گناوه و ریگ  صورت گیرد.

در این آیین، کیامرث جوکار به عنوان سرپرست اداره بندر ودریانوردی شهرستان گناوه معرفی و از زحمات رئیس سابق داوود بهادری تجلیل شد.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بوشهر گناوه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مراسم تکریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گناوه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بوشهر گناوه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مراسم تکریم دریانوردی استان بوشهر بندر گناوه کل بنادر رئیس سابق اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۲۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: با توجه به رفت وآمد شناور‌ها در حوضچه بندر و احتمال بروز آتش سوزی الحاق این شناور از نیاز‌های این اداره بود.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
محمدامین امانی افزود: این شناور با ۷ نفر خدمه در بندر جاسک از امروز پهلو گرفته است.
وی گفت: این شناور قبل از پهلوگیری در بندرجاسک در بندرعباس خدمت رسانی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • کشف نقوش صخره‌ای در منطقه تاریخی ورزقان
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک