Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمد نبی (دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال) می‌گوید جایگاه‌ در مدیریت فوتبال اهمیت ندارد و بحث مهم، کمک کردن به فوتبال ملی است.   به گزارش ایسنا، مهدی محمدنبی پس از حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال و ثبت نام در انتخابات این فدراسیون در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ ائتلافی با مجمع تشکل‌ها شد. بحث ما جایگاه نیست، بحث ما این است که بتوانیم کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه، خیلی کارهای برای فوتبال می‌تواند انجام دهد. باید هم‌افزایی و وفاق ملی وجود داشته باشد تا تحولی در فوتبال رخ دهد. موادری که آقای تاج توضیح دادند، جزو مواردی است که برای فوتبال ما اهمیت دارد.   کسانی که دارای سبقه فوتبالی هستند، باید کمک کنند. ما بحث تیم ملی را هم پیش روی خود داریم و پس از انتخابات، حدود ۶۰ روز تا جام جهانی فرصت داریم و زمان ما کم است و در این زمان برای برنامه‌ای برای تیم ملی و فوتبال کشورمان داشته باشیم.   نبی ادامه داد: اولین توصیه من به بازیکنان تیم ملی این است که تمرکز خود را برای تمرینات بگذارند و وارد موضوعات دیگر نشوند و مسائل فنی را مد نظر قرار بدهد. مسائل دیگر را باید فدراسیون پیگیری کند و این صمیمیت و اختلاف سلیقه را باید حل و بررسی شود.   او درباره مذاکره‌اش با کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد:‌ من این موضوع را یک جایی تکذیب کرده بودم اما اینجا هم تکذیب می‌کنم چون من در حال حاضر سمتی ندارم و ماموریتی هم از کسی ندارم.   نبی افزود: ما قبل از انقلاب یک بار به جام جهانی رفتیم و بعد از انقلاب هم پنجمین حضورمان در این رقابت‌ها را تجربه خواهیم کرد. تجربه‌هایی که در این سال‌ها با مربیان و داخلی و خارجی بوده است، باعث می‌شود تا بتوانیم بهترین استفاده‌ها از تجربه‌ها به دست بیاوریم که افراد مد نظر روی نیمکت تیم ملی بنشینند. ما باید هم‌افزایی و هم‌فکری داشته باشیم و بازیکنان هم سرباز تیم ملی هستند.   او در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که شما به نفع مهدی تاج کنار بکشید؟ گفت: ما ائتلاف کردیم و این مساله با یک برنامه واحد جلو می‌رود که آقای تاج به عنوان رییس فدراسیون و بنده به عنوان نایب رییس اول معرفی شدم. تماشاخانه ببینید| یک دامبو واقعی در پاکستان پیدا شد/ به جای فیل یک بز با گوش‌های دراز است ببینید| نبرد شگفت‌انگیز خفاش و عقربی که سم‌اش انسان را از پا در می‌آورد فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!