Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال، تحول را دلیل اصلی ثبت‌نام خود در انتخابات فدراسیون برشمرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیررضا واعظ آشتیانی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من فقط با عِرق ملی وارد این عرصه شدم و کاری که از دستم برمی‌آید، انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه فوتبال نیازمند تغییرات است و با شعار تحول می‌آیم. وقتی می‌گوییم مدیری تغییر می‌کند، یعنی اتفاقات جدیدی در عرصه مدیریت رخ می‌دهد؛ وگرنه همان مدیران قبلی هستند و همه برای آنها کف و سوت می‌زنند.

وی با بیان اینکه با نگاه تغییر وارد رقابت انتخاباتی شده است، تصریح کرد: اگر به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شدم، مو به مو به وعده‌ها عمل می‌کنیم و برخی موضوعات را به آینده حواله نمی‌دهیم. تلاش می‌کنیم به‌خوبی از ظرفیت‌های جامعه فوتبال استفاده کنیم و به گونه‌ای عمل خواهیم کرد که کمترین آسیب وارد شود. چون هر تغییر، مقاومت‌ها و آسیب‌هایی دارد. برنامه‌های خودمان را طی هفته‌های آینده اعلام می‌کنیم.

واعظ آشتیانی برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کرد

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته شد پنج فُرم مورد نیاز برای ثبت‌نام را پُر نکرده است، بیان کرد: این موضوع نکته مهمی نیست. کسانی هستند که جای امضاهای آنها خالی است و به این موضوع فکر می‌کنند که برای کدام نامزدها امضا کنند.

واعظ آشتیانی در پاسخ به خبرنگار تسنیم در مورد ثبت نام مدیرانی که عملکرد آنها طی سال‌های گذشته مورد انتقاد شدید قرار گرفته بود، گفت: باید این سوال خوب را از خودشان سوال کنید و بپرسید چه انگیزه‌ای باعث ورود آنها به این حوزه شد. عملکرد افراد مشخص است و امیدوارم اعضای مجمع به‌درستی و قاطعانه تصمیم بگیرند. شایسته فوتبال نیست که برخی مدیران به‌صورت «باری به هر جهت» وارد موضوع شوند.

امضاکننده قرارداد ننگین ویلموتس؛ ناجی فوتبال ایران؟!

وی با بیان اینکه فوتبال ایران ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد، خاطرنشان کرد: اگر برنامه و عوامل مؤثر در کنار این ظرفیت باشند، به توفیق‌های خوبی دست پیدا می‌کنیم. صعود به جام جهانی دیگر برای رئیس فدراسیون افتخار نیست و امروز باید ببینیم چه دستاوردی در جام جهانی داشته‌ایم. چند دوره است که می‌گوییم تجربه‌اندوزی می‌کنیم؛ کجا از این تجربه استفاده شده است؟

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در مورد سرمربی تیم ملی ایران عنوان کرد: اظهارنظری در مورد برکناری اسکوچیچ نمی‌کنم، اما او زحمات زیادی برای تیم ملی کشید. او پس از رفتن ویلموتس در تیم ملی همدلی ایجاد کرد و نتایج ایران با اسکوچیچ منطقی بود. اعضای کمیته فنی باید تصمیم بگیرند که آیا با یک باخت می‌توان کسی را برکنار کرد یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران ریاست فدراسیون فوتبال واعظ آشتیانی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال افغانستان با هدایت مجید مرتضایی موفق شد با برتری برابر قرقیزستان در پلی آف جام ملت‌های آسیا، به عنوان آخرین سهمیه آسیا راهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان شود.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال افغانستان پس از صعود به جام جهانی گفت: این صعود تاریخی اتفاق بسیار خوبی بود و به خاطر خوشحالی ملت خوب افغانستان خوشحال هستم. عنوان پنجمی آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال یکی از بهترین نتایج افغانستان در ورزش‌های تیمی بود.

وی در خصوص ادامه حضورش در تیم افغانستان گفت: قراردادی که من با فدراسیون فوتبال افغانستان دارم تا پایان جام جهانی است و تا آن موقع در خدمت این تیم هستم.

با توجه به اینکه تیم افغانستان توانست با انجام بازی‌های تدارکاتی زیاد، به خوبی برای جام ملت‌ها آماده شود و برخی از این اردوها در شهر مشهد برگزار شد مرتضایی گفت: کشور ایران برای آماده سازی ما کمک‌های بسیار زیادی کرد. ما به مدت ۳ ماه اردوی آماده سازی خود را در شهر مشهد برگزار کردیم. در ۲۲ روز مجموعاً ۱۱ بازی دوستانه انجام دادیم و سپس توانستیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. در جام ملت‌های آسیا هم تجربه بازی‌های دوستانه کمک کرد که تا روز آخر امیدوار باشیم و در نهایت هم این افتخار نصیب ما شد که به جام جهانی برویم.

وی در پایان گفت: وقتی بعد از بازی به هتل برگشتیم بچه‌های تیم ملی ایران هم از ما حمایت کردند صعود ما را تبریک گفتند. من هم مطمئنم تیم ملی ایران در دیدار نهایی می‌تواند تایلند را شکست دهد و به عنوان قهرمانی برسد.

کد خبر 6090857

دیگر خبرها

  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • آمریکا در بحث فلسطین در حال تحول است
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود