Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@06:54:13 GMT

نوین چرم؛ اینترنتی خرید کنید ۴۰ درصد تخفیف بگیرید

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۳۲۲۴

نوین چرم در سال ۱۴۰۱جشنواره عید قربان تا عیدغدیر خود را از ۱۹ تا ۲۷ تیرماه برگزار می­‌کند. در این جشنواره تمامی خریدهای اینترنتی با تخفیف ۴۰ درصد ارائه می­‌گردند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نوین چرم می‌توانید محصولات مورد نظر خود را خریداری نمائید.

به گزارش ایسنا به نقل از نوین چرم، شرکت نوین ایده پوش فردا که با نام تجاری نوین چرم آن را می‌شناسیم، با بیش از ۲۵ سال تجربه در زمینه تولید محصولات چرم طبیعی و با ارائه محصولات با کیفیت مطابق با استانداردهای جهانی توانسته هم در ایران و هم در صادرات محصولات، خود را برندی موفق معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نوین چرم؛ از محصولات با کیفیت داخلی تا صادرات

نوین چرم تمامی محصولات خود را از چرم طبیعی مرغوب و حلال در حوزه پوشاک، کیف، کفش، کمربند، اکسسوری و انواع هدایا با کمک طراحان خوش ذوق و بین‌المللی خود تولید می‌کند تا محصولی جذاب، زیبا و درخور مشتریان خود ارائه نماید.

محصولات نوین چرم علاوه بر عرضه داخلی، در خارج از کشور مانند امارات، کویت، ژاپن، مالزی، آذربایجان، قزاقستان و کشورهای اروپایی از جمله آلمان، دانمارک، سوئد، جمهوری چک و روسیه نیز مورد استقبال ویژه‌ای قرار گرفته‌اند که به نوع خود نشان از کیفیت این محصولات دارد.

یکی از با کیفیت‌ترین و جذاب‌ترین محصولاتی که نوین چرم آن را تولید می‌کند انواع کفش مردانه چرم و کفش زنانه چرم است که در مدل‌های کفش کلاسیک، مجلسی، کفش اسپرت چرم، کفش کالج، بوت و نیم بوت و همچنین صندل آن‌ها را ارائه می‌نماید. اما چگونه می‌توان یک کفش چرم خوب خریداری کرد. در ادامه قصد داریم با ارائه چند ترفند ساده شما را در خرید یک کفش چرم درجه یک و عالی که از پوشیدن آن لذت خواهید برد راهنمایی کنیم.

ویژگی‌های یک کفش چرم خوب چیست؟

کسی را نمی‌توان پیدا کرد که در مقابل خرید یک جفت کفش چرمی جذاب و با کیفیت مقاومت کند. کفش‌های چرم طبیعی اصل و درجه یک، معمولا گران هستند اما مطمئن باشید که ارزش خرید دارند و می‌توانید با مراقبت صحیح، سالیان طولانی از آنها استفاده کنید. لیکن با پیشرفت تکنولوژی در صنعت چرم و به وجود آمدن چرم‌های مصنوعی باید انتخاب خود را با دقت بیشتری انجام دهید. از این رو نیاز است تفاوت این دو محصول را خوب بدانید. در ادامه به برخی ویژگی­‌های متمایز چرم طبیعی اشاره می­‌کنیم.

منحصر به فرد بودن چرم طبیعی

بزرگترین تفاوت بین چرم طبیعی و مصنوعی این است که چرم طبیعی واقعا منحصربه فرد است، چرا که هیچ دو پوستی شبیه به هم نیست. چرم گاو اغلب دارای علائم بارزی مانند علائم کشش و رگه است و این به زیبایی محصول می‌افزاید. چرم اصل و طبیعی همچنین دارای منافذ و علائم ویژه­‌ای است، به این معنی که به وضوح از بقیه چرم‌­ها متمایز است و ظاهری منحصربه فرد دارد. در صورتی که چرم مصنوعی به این دلیل که منافذ روی آن به صورت مصنوعی ساخته شده حتی اگر طبیعی به نظر برسد اما باز هم حس یکنواختی را به شما منتقل می‌کند.

لمس کردن محصولات چرمی

محصول چرمی مرغوب و طبیعی، نرم و لطیف بوده و انعطاف‌پذیری خوبی دارد. همچنین با کمی دقت به آن می‌توانید بافت متخلخل (البته بجز جنس جیر) که دارای منافذ بسیاری است را مشاهده کنید و دلیلش هم آن است که چرم طبیعی از پوست حیوانات واقعی مانند گاو، گاومیش و ... ساخته شده است. در صورتی که چرم مصنوعی از مواد پلاستیکی ساخته شده که با استفاده از موم، رزین و مواد شیمیایی رنگ آمیزی می­شود و معمولا حس خشک بودن و پلاستیکی بودن را به شما منتقل می‌کند.

بو کردن محصولات چرمی

یکی دیگر از راه­ های تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی، بوی آن است. چرم طبیعی بوی خاص و ویژه‌­ای دارد. در واقع چرم اصل به کار رفته در کفش به دلیل منافذی که روی سطح خود دارد اجازه تبادل هوا بین فضای داخل کفش و بیرون از آن را می‌دهد، که این امر باعث می‌شود تا پاها در کفش حتی بعد از استفاده روزانه طولانی مدت نیز بو نگیرند. در صورتی که محصولات ساخته شده از چرم مصنوعی، به دلیل ترکیب چند ماده شیمیایی مختلف بوی نامطبوعی دارند و از طرفی هم به دلیل خاصیتی که دارند امکان تبادل هوای فضای داخل با بیرون وجود ندارد و در صورت استفاده طولانی و عرق کردن پاها، بوی بدی در کفش ایجاد می‌شود.

دوام بالای کفش چرمی اصل

یکی دیگر از مزایای تولید کفش با چرم طبیعی، دوام آن است. شما می‌توانید از یک کفش که با چرم مرغوب طبیعی ساخته شده است سال‌ها استفاده کنید. در واقع گاهی اوقات کفش‌های چرمی شما خراب نمی‌شوند بلکه فقط از استفاده آن‌ها خسته می‌شوید. در حالی که کفش‌های تولید شده با جنس چرم مصنوعی دوام کمتری دارند و به سادگی پوسته شده و آسیب می‌­بینند.

راحتی کفش‌های چرم طبیعی

کفش‌های چرم طبیعی به دلیل ماهیت­‌شان راحت‌تر هستند و می‌توانید آن‌ها را برای ساعت‌های طولانی در روز بپوشید، در حالی که کفش‌های مصنوعی به دلیل انعطاف‌پذیری کمتر و نوع جنس آن‌ها به اندازه کافی راحت نیستند.

چرم طبیعی، دوستدار محیطزیست

لباس‌های ساخته شده از الیاف و پارچه‌های مصنوعی به دلیل انتشار گازهای مضر در طول فرآیند تولید به محیط‌زیست آسیب می‌رسانند. از آنجایی که چرم یک ماده طبیعی است و از هیچ ماده شیمیایی مضری برای ایجاد آن استفاده نشده، از این رو می‌توان آن را دوستدار محیط‌زیست دانست.

کفش تولید شده با چرم طبیعی نسبتا گران است

آخرین ویژگی در مورد این محصولات قیمت نهایی است که می‌تواند یک عامل تعیین کننده در انتخاب شما باشد. هر دوی این گروه‌ها فرآیند تولید یکسانی دارند و تنها تفاوت آن‌ها در هزینه‌های مواد اولیه است که در این مورد چرم طبیعی و اصل در مقایسه با چرم مصنوعی گران‌­تر است.

علاوه بر تمامی موارد گفته شده، تشخیص کفش چرم طبیعی از کفش چرم مصنوعی باز هم دشوار خواهد بود و گاهی تنها راه، اعتماد به فروشنده یا تولید کننده مطمئن است. از این رو برای خرید انواع کفش مردانه و کفش زنانه چرم طبیعی مرغوب می‌توانید به سایت نوین چرم سر بزنید و از تخفیف ۴۰ درصدی برای خرید اینترنتی خود در بازه زمانی ۱۹ الی ۲۷ تیر ماه بهره‌مند شوید.
انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نوین چرم کیف و کفش کفش چرم چرم طبیعی کفش های چرم چرم مصنوعی ساخته شده نوین چرم کفش چرم یک کفش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیشابور گفت:محصولات فرعی جنگلی و مرتعی نیشابور به ویژه گیاهان دارویی، صنعتی و خوراکی نیازمند توجه، حفاظت بیشتر و بهره‌برداری اصولی هستند. در حالیکه محصولات جنگلی و مرتعی نیشابور رو به نابودی هستند.
حسین سهرابی افزود: بهره‌برداری و استحصال محصولات فرعی جنگل‌ها و مراتع از دیرباز مورد توجه بوده است. امروزه نیز این محصولات نقش مهمی در جنبه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور‌های دارای اکوسیستم‌های جنگلی و مرتعی ایفا می‌کنند.
وی گفت: در کشور ما با توجه به تنوع شرایط اقلیمی گونه‌های مختلف محصولات از جنگل‌ها و مراتع قابل استحصال بوده و تاثیر بسزایی در اقتصاد خانوار‌های بهره‌مند از این منابع دارد.
سهرابی افزود: طی سال‌های گذشته نادیده گرفتن بهره‌برداری صحیح از جنگل‌ها و مراتع و محصولات فرعی حاصل از آن همراه با افزایش جمعیت و تقاضای بیشتر از یک سو و نیز بروز خشکسالی‌های متوالی از سوی دیگر سبب انحطاط و در معرض خطر جدی قرار گرفتن این سرمایه‌های باارزش ملی شده است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیشابور گفت: مهم‌ترین مسأله در بهره‌برداری این محصولات تناسب تولید و برداشت است که باید به نحوی صورت گیرد که آسیبی به رویشگاه‌ها وارد نشود و دوام بقای این گونه‌های مرتعی و جنگلی حفظ شود.
وی افزود: هرگونه بهره برداری و برداشت از محصولات فرعی مرتعی و جنگلی تنها با اخذ مجوز از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در قالب طرح مصوب با اولویت دارندگان پروانه چرای دام و بهره‌برداران عرفی مطابق قوانین و مقررات مجاز است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نیشابور گفت: بهره‌برداری از محصولات مرتعی نیشابور از جمله آنغوزه شیرین، باریجه، کلپوره، کنگر، ریواس، موسیر، آویشن (کاکوتی)، چای چوپان، سریش، بومادران، زیره سیاه، وشاء- کتیرا، همچنین انواع میوه و گل درختان جنگلی بادام جنگلی (کوهی)، پسته جنگلی، بنه، میوه زرشک وحشی، سماق، زالزالک و میوه نسترن وحشی به طورکلی ممنوع و غیر قانونی است.

دیگر خبرها

  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار شد
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی