Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی: امروز دغدغه اصلی مردم زلزله زده ساخت خانه‌هایی است که به طور کامل تخریب شده که نیازمند پیش بینی اعتبارات ویژه از سوی دولت است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی درباره ساخت منازل مسکونی در مناطق زلزله زده گفت: امروز دغدغه اصلی مردم زلزله زده ساخت خانه‌هایی است که به طور کامل تخریب شده که نیازمند پیش بینی اعتبارات ویژه از سوی دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد مرادی با اشاره به آخرین وضعیت مناطق زلزله زده در استان هرمزگان بیان کرد: به محض وقوع زلزله همه دستگاه های امدادی محلی در محل وقوع زلزله حاضر شدند و تا به امروز نیز در آنجا مستقر هستند. امکانات اولیه فراهم شد. مشکل قطعی برق روستاها بر طرف شد. مردم برای اسکان به چادر نیاز داشتند که تامین شد، اما به دلیل گرمای هوا کانکس و دستگاه های خنک کننده لازم بود. چادرها به کانکس تبدیل شد و دستگاه های خنک کننده نیز تامین شد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز کل جمعیت اسکان اضطراری داده شده‌اند. نیروهای خدمات رسان نیز مستقر هستند. پس از اتمام آواربرداری بازسازی منازل آسیب دیده آغاز خواهد شد. بخشی از خیرین اعلام آمادگی کردند که در ساخت خانه های تخریب شده کمک کنند. مردم از همه جای استان هرمزگان برای امداد و کمک حاضر شدند. الحمدالله هر کسی گوشه ای از کار را گرفته و یک رضایتمندی خوبی مردم پیدا کرده اند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه که امروز دغدغه  اصلی مردم زلزله زده است، ساخت خانه هایی است که به طور کامل تخریب شده است. کار سختی است و دولت باید در این زمینه کمک کند. باید اعتبارات خوبی پیش بینی شود تا بتوانیم این کار را به سرانجام برسانیم. تمام زندگی مردم از بین رفته است و حتی برخی عزیزان خود را از دست داده و حتی برخی مصدوم هستند. این موضوع باید مورد توجه دولت قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زلزله هرمزگان احمد مرادی هرمزگان مردم زلزله زده ساخت خانه تخریب شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحدمسکونی به همت قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در زمینی به مساحت  ۳۶هکتار در مراغه آغاز شد.

 دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: ساخت دومیلیون واحد مسکونی در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن در کشور آغاز و ۵۰۰ هزار واحد به بهره برداری رسیده است.

 اکبری افزود: دولت با تمام مشکلات مصمم به ساخت سالانه یک میلیون مسکن در کشور است و تاپایان دولت به ۴ میلیون خواهد رسید.

وی اضافه کرد: همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در آذربایجان شرقی ساخت ۱۰ هزار واحد از امروز در استان آغاز شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی بر سرعت بخشیدن به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مراغه تاکید کرد و افزود: امسال سال ساخت و بهره برداری از واحد‌های نهضت ملی مسکن در کشور است.

امام جمعه مراغه در این مراسم گفت: مسکن نیاز اساسی جوان برای ازدواج است.

حجت الاسلام والمسلیمن پورمحمدی افزود: اقدام دولت برای تامین مسکن بویژه برای جوانان جای قدردانی دارد.

وی اضافه کرد: مسکن مهمترین وسیله برای ترویج ازدواج برای جوانان است.

فرماندار مراغه گفت: چهار طرح ملی مسکن در سه نقطه شهر مراغه برای تامین مسکن جوانان در حال ساخت است.

مینویی افزود: تامین مسکن برای جوانان در الویت برنامه‌های دولت است.

گفتنی است ۲۰ هزار نفر در مراغه برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی