Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:20:56 GMT

احتمال پایان کار شهرخودرو در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۳۲۸۳

احتمال پایان کار شهرخودرو در مشهد

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل حیدپور پس از خروج از ساختمان فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: برای ثبت نام خیلی معطل شدیم وای کاش با توجه به شرایطی که وجود دارد ثبت نام اینترنتی می‌شد. اگر کسی کرونا داشت و قرار بود ثبت نام کند باید با وسایل دیگری اینجا می‌آمد. این مشکلی بود که تعداد زیادی از دوستان اینجا اذیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص توافق با باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: توافقی شد و باشگاه پرسپولیس به ما چک داد. انشاالله این چک ها هم مثل چک های قبلی برگشت نمی‌خورد. سه چک دادند و تضامین لازم را هم دادند.

مدیرعامل شهرخودرو تصریح کرد: باقی مانده طلب کمتر از سه میلیارد بود؛ امیدوارم مشکل حل شود و چک ها هم پاس شود و همه چیز به خوبی و خوشی تمام شود.

حیدرپور در پاسخ به اینکه شهرخودرو در استان خراسان می‌ماند یا خیر گفت: ما واقعا دچار چالش شدیم و چالش‌مان هم این است که می‌خواهیم ببینیم در مشهد و خراسان از این باشگاه که متعلق به مشهد است حمایتی می‌کنند؟ آیا قرار است دوباره به تیم های دیگر که رقیب ما هستند زمین بدهند و به ما ندهند؟ ما جلسه ای با مدیر کل ورزش و جوانان داشتیم و ایشان هم قول همکاری دادند. هیئت فوتبال هم بودند و قرار شد کسانی که خریدار واقعی هستند جلو بیایند.

او ادامه داد: خریداری آمده بود و می‌گفت ایشان در انگلیس هستند و من نماینده‌شان هستم و گفته‌اند اسمش را نیاورید و حرفی هم نزنید و فقط بگویید چقدر بدهی دارید و چقدر طلب. گفتیم وقتی شخصی می‌خواهد کالا یا باشگاهی را بخرد روال خاص خودش را دارد. ما امیدواریم که کمک کنند؛ دوست داریم دوستان مشهدی، عزیزان، کارخانه ها، متمولین و کسانی که به ورزش علاقه دارند و می‌خواهند کمک کنند اختیار تیم را در دست بگیرند و تیم دوباره به لیگ برتر برگردد. اگر نشد باشگاه با شرایطی که خواهد داشت، این شرایط را اجرایی خواهد کرد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن خانوادگی «خداقوت کارگر» در مشهد

دیگر خبرها

  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • جشن خانوادگی «خداقوت کارگر» در مشهد
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • هشدار تندباد و گرد و خاک برای خوزستان
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید در لرستان
  • تور مدرسه گردی در مشهد
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • چگونه تقاضای افزایش حقوق بدهیم؟ ( 12 توصیه کاربردی)
  • (تصاویر) فرونشست زمین در مشهد