Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل هولناک پسر جوان با ضربه چاقو به گردن، زورگیری با کلت، مرگ مرموز آرایشگر جوان، انتقام‌جویی مرگبار از دایی، پنج ساعت درگیری مسلحانه دو قاتل فراری با پلیس و بازداشت شرور خطرناک محله یافت آباد را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، اظهار کرد: ساعت ۲۳:۳۵ خبری مبنی بر وقوع درگیری منجر به فوت در پارک دانشجوی شهر هشتگرد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد که یک جوان ۲۰ ساله به علت اختلافات شخصی از سوی سه نفر مورد ضرب و جرح قرار گرفته که یکی از ضاربان با وارد آوردن ضربه چاقو به گردن این جوان از صحنه متواری و دو نفر دیگر مقتول را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه علی‌رغم تلاش کادر درمان این فرد جان خود را از دست داد، گفت: با تلاش و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته از سوی مأموران پلیس آگاهی، قاتل و دو همدستش در کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر شدند. تحقیقات تکمیلی بر روی این پرونده درحال انجام است و اندکی صبر می‌تواند از وقوع جنایات و حوادث تلخ این چنین پیشگیری کند.

زورگیری با کلت

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، اظهار کرد: خانم جوانی همراه پدر خود به کلانتری مراجعه و اعلام کرد، چندی قبل تلفن همراهش توسط فردی با تهدید سلاح گرم زورگیری شده و متعاقب آن سارق به وی تماس گرفته است و در خواست مبلغی وجه نقد به ازای انتشار نکردن محتویات داخل تلفن همراه کرده است.

وی افزود: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی فرد مذکور را درحالی‌که مجدد قصد اخاذی از شاکی داشت را در خیابان شناسایی کردند، متهم که با خودروی ۲۰۶ قصد فرار را داشت با درایت و هوشمندی پلیس دستگیر شد. از این متهم ۲۰ ساله هنگام دستگیری یک قبضه کلت کمری ساچمه و یک قبضه چاقو بزرگ و اسپری اشک‌آور کشف شد که در زورگیری از آنها استفاده می‌کرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: متهم به جرم خود مبنی بر زورگیری و اخاذی معترف شد و پلیس با تمام توان در مقابل این افراد شرور و زورگیر ایستاده است و این افراد را در کمترین زمان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی می‌کند.

مرگ مرموز آرایشگر جوان

چندی قبل رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک مرد جوانی در یک بیمارستان در دستور کار محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای امورجرائم جنایی قرار گرفت. تحقیقات اولیه حکایت از آن داشت، مرد ۲۷ ساله پس از مصرف مشروبات الکلی به همراه چهار نفر از دوستان خود در آرایشگاه خود در منطقه ولنجک، حالش بد شده و پس از انتقال به مرکز درمانی به کام مرگ فرو رفته است.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات، وارد عمل شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند که در ادامه مشخص شد، پسر جوان احتمالاً بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی متانول (صنعتی) فوت کرده است. پس از بررسی‌های گسترده، مرد جوانی که شب حادثه مشروب را خریداری کرده بود، به اتهام تسبیب قتل شبه عمد متوفی بازداشت شد و کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور بازپرس پرونده تحقیقات را از سه مرد جوان دیگر که در بزم شبانه حضور داشتند، آغاز کردند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه، ظهر روز دوشنبه بیستم تیرماه، افراد حاضر در آرایشگاه مردانه برای تحقیقات تکمیلی در شعبه دوم دادسرای امور جرایم جنایی حاضر شدند. تحقیقات درخصوص مرگ مشکوک مرد ۲۷ ساله توسط محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جرائم‌جنایی ادامه دارد و کارآگاهان پلیس آگاهی برای کشف ابعاد پنهان پرونده وارد عمل شده‌اند.

انتقام‌جویی مرگبار از دایی

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: دی‌ماه سال ۹۷ و درپی وقوع قتل مسلحانه مردی میانسال در شهر جالق شهرستان سراوان دستگیری قاتل در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت. در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل که خواهرزاده مقتول بود شناسایی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه متهم برای فرار از قانون از شهرستان سراوان به مکانی نامعلوم گریخته بود تحقیقات پلیس برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری وی ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ‌هایی از محل اختفا قاتل در شهرستان دشتیاری به دست آوردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فراری در یکی از روستاهای شهرستان دشتیاری شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از چهار سال فرار دستگیر شد. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان سراوان و در تحقیقات تخصصی پلیس به قتل دایی خود با انگیزه انتقام‌جویی اقرار کرد. متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

۵ ساعت درگیری مسلحانه ۲ قاتل فراری با پلیس

سردار سیدمحمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان، اظهار کرد: در راستای دستگیری شرور مسلح متواری که به علت جرایمی نظیر سرقت‌های مسلحانه، قتل‌های ارتکابی و تیراندازی‌های متعدد علیه اشخاص تحت تعقیب پلیس ماهشهر بود، با تلاش مأموران پلیس مخفیگاه متهم و همدست وی در شهرستان آبادان شناسایی شد.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی، گروهی از مأموران انتظامی شهرستان ماهشهر و آبادان، پلیس‌های تخصصی آگاهی، اطلاعات و یگان ویژه استان در عملیاتی ضربتی و کاملاً غافلگیرانه نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند، افزود: حین عملیات دستگیری، متهمان به سمت مأموران تیراندازی کردند که پس از پنج ساعت درگیری مسلحانه با آتش متقابل سنگین و مقتدرانه پلیس، دو متهم زمین‌گیر و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه کلت کمری، تعداد پنج تیغه خشاب کلاشینکف و کلت و ۳۸ تیر جنگی کشف شد. متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

بازداشت شرور خطرناک محله یافت آباد

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، اظهار کرد: درپی وقوع شش مورد تخریب خودرو در محله یافت آباد توسط یک نفر اراذل و اوباش مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که یک نفر از اراذل و اوباش با استفاده از چوب و قمه اقدام به تخریب خودروهای پارک شده نموده و بلافاصله از محل متواری می‌شود و با حضور عوامل گشت و تیم عملیات کلانتری و رصدهای اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم شناسایی شد و دستگیری متهم در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه این اراذل و اوباش ضمن خسارت به خودروهای شهروندان باعث ایجاد رعب و وحشت شده‌اند، تصریح کرد: بنابر حساسیت موضوع عوامل عملیات کلانتری ۱۵۱ با هماهنگ مقام قضائی در یک عملیات پلیسی پیچیده متهم ۲۸ را در کمتر از یک ساعت در مخفیگاه خود به صورت غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امینت با قاطعیت برخورد خواهد کرد و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 587464

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران قتل قتل عمد جزئيات قتل ارتکاب به قتل قتل خانوادگی رسیدگی به پرونده قتل قتل های ناموسی در ایران هولناک ترین قتل های خانوادگی پرونده قتل عمد مجازات قتل خانوادگی قتل ناموسی سرقت مسلحانه درگیری مسلحانه دستگیری باند سرقت مسلحانه نزاع مسلحانه حمله مسلحانه درگیری مسلحانه اراذل و اوباش مجازات سرقت مسلحانه قتل مسلحانه کشف جسد کشف جسد در تهران کشف جسد در خانه کشف جسد در کانال آب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارآگاهان پلیس آگاهی رئیس پلیس پیشگیری فرمانده انتظامی اراذل و اوباش انتقام جویی دستگیر شد یافت آباد یک قبضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۳۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد

مرد جوانی که به اتهام قتل زن مورد علاقه‌اش مقابل چشم رهگذران در خیابان دستگیر شده مدعی است فقط می‌خواسته گوشی تلفن همراه او را وارسی کند.

به گزارش مشرق، ۲۶ فروردین امسال، صدای درگیری و فریادهای زن و مردی جوان در یکی از خیابان‌های شمال تهران توجه رهگذران را به خود جلب کرد. رهگذران که شاهد درگیری بودند، ناگهان با صحنه تلخ و عجیبی مواجه شدند.

مرد جوان گوشی تلفن همراهی در دست داشت و زن جوان با اصرار از او می‌خواست گوشی‌اش را پس بدهد اما در یک لحظه مرد عصبانی دست به جیب شد و با بیرون آوردن یک چاقو ضربات متعددی به زن جوان زد و پا به فرار گذاشت.شاهدان بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفتند و زن جوان به بیمارستان منتقل شد اما ۱۹ ضربه چاقو او را به کام مرگ کشاند. گزارش قتل زن جوان به بازپرس سالار صنعتگر اعلام شد و تیم جنایی تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت آغاز کردند.

هویتی برای قاتل

با حضور کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل، مشخص شد محل سکونت زن جوان چند خیابان پایین‌تر از محل قتل بوده است. یکی از شاهدان در تحقیقات گفت: زن جوان اصرار داشت که گوشی تلفن همراهش را از قاتل بگیرد اما او ممانعت می‌کرد و می‌خواست محتویات داخل گوشی را ببیند. به همین دلیل مقتول به دنبال مرد جوان می‌دوید و فریاد می‌کشید.

خیلی زود محل زندگی مقتول و خانواده‌اش شناسایی شد و در تحقیقات از آنها مشخص شد مقتول مدتی قبل از همسرش جدا شده و با فرزندش زندگی می‌کرده است. مدتی قبل او با مردی به نام پژمان آشنا شد.

اما بعد از چند ماه زن جوان تصمیم به جدایی گرفت اما مرد جوان موافق جدایی نبود. با این اطلاعات احتمال ارتکاب قتل از سوی پژمان قوت گرفت و کارآگاهان با دریافت عکس وی و نشان دادن به شاهدان ماجرا مطمئن شدند که قتل از سوی او رخ داده است.

همچنین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل درگیری تصاویر ضارب را بدست آوردند که با تطبیق عکسی که از پژمان در دست داشتند، تأیید می‌کرد که او قاتل فراری است.

دستگیری در شمال

با شناسایی هویت قاتل، تیم تحقیق راهی محل زندگی او شدند، اما مرد جوان آنجا را ترک و فرار کرده بود. تحقیقات برای شناسایی متهم ادامه داشت تا اینکه رد او در یکی از شهرهای شمالی کشور بدست آمد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، پس از هماهنگی‌های قضایی، راهی محل مخفیگاه متهم شده و او را بازداشت کردند.

متهم پس از انتقال به پایتخت، به قتل ناخواسته زن جوان اعتراف کرد. پژمان، برای تکمیل تحقیقات به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی پایتخت به اداره آگاهی منتقل شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

نمی‌دانستم مرتکب قتل شده‌ام

مرد جوان که به اتهام قتل بازداشت شده، مدعی است پس از ضربه زدن به زن جوان و هنگام فرار از اینکه زن مورد علاقه‌اش به قتل رسیده بود، اطلاع نداشته و بعد از دستگیری متوجه شده است.

با مقتول چطور آشنا شدی؟

۵ ماه قبل در یکی از خیابان‌های شمال تهران با او آشنا شدم. رابطه‌مان اوایل در حد تلفن و پیامک بود، اما کم کم قرار ملاقات‌ها شروع شد و مدام همدیگر را می‌دیدیم. به خودم که آمدم متوجه شدم او را خیلی دوست دارم و او همان زنی است که سال‌ها دنبالش بودم.

با این همه علاقه چرا او را به قتل رساندی؟

قصدم کشتن نبود. اصلاً نمی‌دانستم که او را کشته‌ام. وقتی او را زدم و فرار کردم نگران حالش بودم اما جرأت نمی‌کردم تماس بگیرم.

می‌دانستم پلیس در تعقیبم است و می‌ترسیدم که لو بروم از طرفی هراس این را داشتم که بشنوم او کشته شده است.

چرا تلفنش را گرفته بودی؟

شک کرده بودم. رابطه ما خیلی خوب بود اما از یک هفته قبل از قتل همه چیز تغییر کرد. رفتارش سرد شده بود و تلفن‌هایم را پاسخ نمی‌داد. از هر ۱۰ پیام یک پیام را جواب می‌داد. پیگیر رفتارش شدم و او گفت که دیگر نمی‌خواهد با من ادامه دهد و خواست که با او تماس نگیرم.

چرا؟

خودم هم نمی‌دانم، رابطه‌مان خوب بود و حتی قرار بود با هم ازدواج کنیم. اما یک دفعه تغییر کرد، احساس می‌کردم شخص دیگری وارد زندگی‌اش شده است و باید به این موضوع پی می‌بردم.

روز حادثه چه اتفاقی افتاد؟

به مقابل خانه‌اش رفتم و از او خواستم گوشی تلفن همراهش را بدهد تا آن را بررسی کنم. تصور می‌کردم اگر پای شخص سومی در این میان باشد، بی‌شک پیام‌ها یا تماس‌هایش را در گوشی می‌بینم. اما او نمی‌خواست تلفنش را ببینم و زمانی که گوشی او را به زور گرفتم، تا چند خیابان آن طرف‌تر دنبالم آمد.

چرا چاقو داشتی؟

چاقو را بردم تا او را بترسانم و بتوانم گوشی تلفن همراهش را بگیرم و با بدست آمدن رمز گوشی، وارد آن شوم و بفهمم که آیا به من خیانت کرده است یا خیر.

چند ضربه به او زدی؟

نمی دانم، خیلی عصبانی بودم. پلیس می‌گوید که ۱۹ ضربه زده‌ام. آن زمان چون حالم را نمی‌فهمیدم، به یاد ندارم چند ضربه زده‌ام.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان