Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@08:40:21 GMT

یحیی جنگ لفظی پرسپولیس - استقلال را استارت زد!

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۳۷۹۲

یحیی جنگ لفظی پرسپولیس - استقلال را استارت زد!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان که با حضور اهالی رسانه و تماشاگران برگزار شد، گفتگوی ایستاده نسبتا طولانی را انجام و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

* شروع تمرینات؟
به نام خدا، خیلی خوش آمدید، سلام عرض می‌کنم خدمت تمام بینندگان و شنوندگان عزیز. ما هفته گذشته فاز اول تمرینات را شروع کردیم، با بازیکنان جدید و یک بازی تدارکاتی هم با تیم امید خودمان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداراشکر شرایط بچه‌ها از نظر آمادگی جسمانی شرایط خوبی بود در مجموع و همه با انگیزه و تلاش زیاد، کار را دنبال می‌کنند و آماده رقابت سخت در لیگ می‌شوند. امیدوارم با آمادگی کامل وارد مسابقات می‌شوند.

* نقل و انتقالات؟
نقل و انتقالات را خوب شروع کردیم اما به شکل عجیبی متوقف شد. باید در 2-3 پست بازیکن بگیریم. روند یارگیری ما کند پیش می‌رود و هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

* توقف نقل و انتقالات با توصیه شخص خاص؟
نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. ولی من گزینه پیشنهاد دادم اما هیچ تلاشی برای عقد قرارداد با این گزینه اصلا انجام نشد. در جلسه امروز هم ایشان خیلی گنگ و مبهم در این باره صحبت کرد. ولی متوقف شده و خبری نیست.

* پروسه طولانی جذب مهاجم؟
من امروز دو بازیکن به لیست برای گرفتن اضافه کردم که روی این دو بازیکن کار دارد که جواب قطعی به ما بدهند. مهاجمی که می‌شناسید و من دو سه هفته زنگ می‌زنم می‌گویند مشکل انتقال پول به پرتغال دارم. من نباید در این باره جواب بدهم و عجیب و غریب این جریان متوقف شده است.

*معرفی دستیار اول؟
من با دو نفر صحبت کردم و فکر می‌کنم در این دو سه روز با یک نفر به توافق نهایی خواهیم رسید.

* گزینه سرمربیگری تیم ملی؟
نه صحبتی با من نشده و هیچ پیشنهادی برای تیم ملی با من نشده. برای هر مربی بزرگترین افتخار این است که مربی تیم ملی باشد. این برای همه مربیان اتفاق بزرگی است اما با من صحبتی نشده. در هر صورت اگر صحبتی بشود، ما اینجا (پرسپولیس) تعهد دارم و افتخار کار با پرسپولیس را دارم.

* فشار فضای مجازی و کنار گذاشتن دستیاران سابق؟
خُب بی تاثیر نبود. متاسفانه جریانات و جو بدی راه افتاد و خیلی از این جریانات، کنترل شده توسط افراد غیرپرسپولیسی است. من خودم زیاد در فضای مجازی فعالیت آنچنانی ندارم ولی من وقتی یک بررسی می‌کنم کامنت‌ها را. می‌بینم 70-80 درصد پیج‌های فیک غیرپرسپولیسی هستند. باید هوشیارتر باشیم و دقت بیشتری داشته باشیم و روی نظرات افراد دنباله روی نداشته باشیم. اگر فکر بیشتری روی این فضا داشته باشیم، مشکلی نخواهد بود. فضای مجازی خیلی روی تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذار است و باید خیلی کنترل شده و با دید خوب نسبت به این مسئله نگاه کنیم.

* رضا اسدی؟
بحث توافق است که فکر می‌کنم بین باشگاه و بازیکن است.

* هاشمی نژاد؟
او گزینه ما نبود که جذب شود.

* صحبتها علیه فوتبالیست‌ها؟
من کسی که این حرف‌ها را زده را نمی‌شناسم.  متاسفانه بی ادبانه در این باره صحبت کردند. بالاخره فوتبال فضایی شده که بعضی‌ها با صحبت در این باره خودشان را بزرگ می‌کنند و سرزبان‌ها می‌آورند و چیز دیگری نیست.

* وضعیت مالی و پرداخت مطالبات؟
از تعهدات [مالی] عقب هستیم. شروع فصل جدید است و نمی‌خواهم درباره مشکلات مالی صحبت کنیم این تیم مشکلات زیادی دارد از کوچک تا بزرگ. اما امیدواریم خیلی سریع مشکل حل شود. من خودم در اولین جلسه با آقای درویش گفتم امسال مثل پارسال نباشد و قول گرفتم. پارسال خیلی اذیت شدیم سر این جریانات. ما 8-9 بار بحث اعتصاب بود که یک بار رسانه‌ای شد. امسال هم متاسفانه هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و از ایشان می‌خواهیم نسبت به این مسائل توجه بیشتری داشته باشند. بازیکنان مشکلات زیادی در این فضای اقتصادی دارند و درگیر این مشکلات هستیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید اما این بازی حواشی زیادی داشت. از دعوای بازیکنان داخل زمین تا درگیری هواداران روی سکوهای آزادی.

بیشتر بخوانید: انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند

در این بین هم ویدیویی از صحبت های زشت و ناشایست یک هوادار سپاهان در فضای مجازی منتشر شد که به دنبال آن به درگیری بین دو باشگاه رسید.

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس به صحبت های فتاحی مدیر تیم سپاهان پاسخ داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229540 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم