Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@04:10:12 GMT

کامرانی فر: بازیکنان از کارشان پشیمان می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۶۳۸۱۴

کامرانی فر: بازیکنان از کارشان پشیمان می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز :

حسن کامرانی فر بعد از اتمام فرآیند نام نویسی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: بیش از ۱۰ نفر در بخش ریاست ثبت نام کردند. در بخش مدیرعامل‌ها هم بیش از ۱۰ نفر از مدیران باشگاه‌ها نام نویسی کردند. بلافاصله در خدمت مسئولان کمیته بدوی انتخابات بودیم. تمام پرونده‌ها در اختیار این کمیته قرار می گیرد و صلاحیت اعضایی که نام نویسی کرده‌اند، بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عزیزان ۲۱ روز فرصت دارند اقدامات لازم را انجام دهند و تاییدیه‌ها در ۲۱ روز مقرر، صادر شود.

وی ادامه داد:تمام پروسه انتخابات توسط کمیته بدوی انجام می شود. هر کاری توسط این عزیزان ابلاغ شده و ما مجری تصمیمات این کمیته هستیم. الان هم اعضای کمیته بدوی در حال برگزاری جلسه هستند. یک سری از افراد در موعد مقرر ثبت نام کردند. شاید یک سری از مدارکشان ناقص باشد که کمیته از افرادی که مدارکشان ناقص باشد، درخواست می‌کند پرونده خود را تکمیل کنند.

دبیرکل این فدراسیون با اشاره به حضور دیرهنگام مددی، مدیرعامل سابق استقلال برای حضور در انتخابات گفت: آقای مددی یک ساعت بعد از زمان مهلت قانونی به فدراسیون آمده بود و ما به لحاظ ادب ایشان را به دفتر مدیریت فراخواندیم اما ثبت نامی صورت نگرفت. ما به ایشان احترام گذاشتیم و ضمن عذرخواهی ثبت نام از ایشان صورت نگرفت.

او درباره رد صلاحیت دراگان اسکوچیچ در کمیته فنی گفت: این یک مرحله است. هر چند ای کاش کمیته فنی گزارش خود را به فدراسیون فوتبال می‌داد. درباره سرمربی تیم ملی تنها موضعی که دارم این است که نیاز به تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دارد و هیات رئیسه تنها مرجعی است که می تواند تصمیم بگیرد و اعلام نظر کند. نظر کمیته فنی در هیات رئیسه مطرح می‌شود و نظر نهایی بعد از این ماجرا صادر می‌شود.

کامرانی‌فر در واکنش به اینکه این احتمال وجود دارد فدراسیون با اسکوچیچ در جام جهانی همکاری کند گفت: اعضای محترم هیات رئیسه جزو افرادی صاحب نظر هستند و نظر خود را اعلام خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هیات رئیسه جلسه‌ای هم با اسکوچیچ خواهد داشت، گفت: فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه صحبت‌های اسکوچیچ را هم می‌شنود و به زودی جلسات برگزار خواهد شد.

دبیرکل این فدراسیون درباره انتشار پیام‌هایی در صفحات مجازی بازیکنان تیم ملی درباره سرمربی تیم ملی گفت: فکر می‌کنم همین بازیکنان که درباره سرمربی تیم ملی صحبت کردند و استوری گذاشتند، در آینده از کار خود پشیمان می‌شوند. بازیکنان اجازه دهند فدراسیون فوتبال در این قبیل موارد تصمیم گیری کند. کار بازیکنان قشنگ نبود. بازیکنان باید کنار همدیگر باشند. هر کسی از سمت فدراسیون فوتبال انتخاب شده یا انتخاب خواهد شد، باید مورد حمایت بازیکنان باشد. جام جهانی ۲۰۰۶ تجربه خوبی برای ما نبود و عدم همدلی در این مقطع به تیم های مقابل کمک می کند. رمز موفقیت همدلی است و امیدوارم این موضوع به زودی حل شود.

وی درباره کناره گیری ماجدی از انتخابات و بازگشت مجدد او به فرآیند انتخابات گفت: چند روزا است که درگیر برنامه های انتخاباتی هستم و کارهای انتخابات را انجام می‌دهم. من به حدی درگیر بودم که نمی توانم اظهارنظر کنم. فدراسیون فوتبال نظرات ایشان را اعلام کرده و در این مورد نظر خاصی ندارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسن کامرانی فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال هیات رئیسه تیم ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد

به گزارش "ورزش سه"، اظهارات جنجالی عبدالله ویسی پس از تساوی برابر آلومینیوم، برای این سرمربی گران تمام شد. سرمربی فولاد در نشست خبری پس از بازی گفت: ما نمی‌خواستیم ببازیم و برنده به اهواز برگردیم و خدا را شکر نباختیم ولی آدم حرص می‌خورد که می‌گوییم روح ورزش سالم و پاک است اما کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال مگر نمی‌تواند ببیند که بازی‌ها چگونه برگزار می‌شود، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات بیاید وسط!

او در ادامه گفت: حفاظت اطلاعات ما بسیار قوی است و می‌خواهم بیاید تا نگذارد حق کسی خورده شود. در جلوی دوربین طوری دیگر حرف می‌زنیم اما بازیمان مدل دیگری است. این حق خوری و ظلم به فوتبال است. انتظار داریم از کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال که بازی‌ها را رصد کنند. اینکه هر اتفاقی در بازی می‌افتد همان مسئله‌ای است که هم من می‌دانم و هم شما می‌دانید. لطفاً جمع کنید و اجازه ندهید حق کسی خورده شود. نه فقط لیگ برتر و قهرمانی بلکه در سقوط و لیگ‌های دیگر همینطور.

حالا این اظهارات باعث شده تا کمیته انضباطی از او دعوت به عمل آورد. در اطلاعیه ای که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آمده است: عبدالله ویسی، سرمربی تیم فولاد به دلیل نقض ماده 71 مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک،به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور