Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره  اینکه گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال است، گفت: پیشنهادی در این باره به من داده نشده است، همچنین برای هر مربی یک افتخار است که بتواند مربی تیم ملی باشد. این موضوع برای همه مربیان یک افتخار بزرگ است، اما هیچ صحبتی با من نشده است. اگر صحبتی هم بشود من با پرسپولیس قرارداد دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که گل محمدی هم در بین گزینه‌های مدنظر فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی فوتبال قرار دارد، اما او این موضوع را تکذیب کرد.  

نقل و انتقالات ما به طرز عجیبی متوقف شد 

گل محمدی درباره نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: ما شروع خوبی داشتیم، اما به طرز عجیبی روند نقل و انتقالات ما متوقف شد. هنوز در ۲، ۳ پست باید بازیکن جذب کنیم. روند بارگیری‌مان خیلی کند پیش می‌رود و هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و محمد مهدی احمدی را به خدمت گرفته است.  

هیچ تلاشی برای جذب گزینه مدنظرم نشد 

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا توصیه‌ای شده است که جذب بازیکن متوقف شود یا خیر، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد. من گزینه پیشنهاد کردم و هیچ تلاشی برای عقد قرارداد با این گزینه انجام نشد. در جلسه‌ای که با درویش داشتم او خیلی گنگ و مبهم درمورد این موضوع صحبت کرد.

برای جذب کاسیانو مشکل انتقال پول به پرتغال را داریم 

گل محمدی درباره  اینکه گفته می‌شود پرسپولیس سال‌هاست که در جذب یک مهاجم دچار مشکل است، گفت: امروز هم ۲ بازیکن به لیست اضافه کردم که جذب شوند، اما هنوز روی این ۲ بازیکن چند روزی کار خواهند کرد. مهاجمی که خودتان هم می‌شناسید را مدتی است که پیگیری می‌کنم، اما درویش می‌گوید که مشکل انتقال پول به پرتغال را داریم.  

با یکی از گزینه های مربیگری  به زودی به توافق می رسیم 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره  تعیین تکلیف دستیارانش، گفت: من با ۲ نفر صحبت کردم و طی روز‌های آینده با یکی از آن‌ها به توافق می‌رسیم.

فضای مجازی در تصمیم گیری ها اثر می گذارد 

گل‌محمدی درباره اظهارات کریم باقری مبنی بر اینکه فشار‌های فضای مجازی موجب تغییر مربیان پرسپولیس شده است، گفت: اتفاقاتی که رخ داد بی‌تاثیر نبود، متاسفانه جریانات و جو خیلی بدی برای این دوستان راه افتاد. بار‌ها گفته‌ام که این جریان‌ها توسط افراد غیرپرسپولیسی کنترل می‌شود. من خودم فعالیت زیادی در فضای مجازی ندارم، اما وقتی شرایط را بررسی می‌کنم حدود ۷۰ یا ۸۰ درصد نظرات را پیج‌های فیک غیرپرسپولیس مطرح می‌کنند. باید هوشیارتر باشیم و دقت بیشتری داشته باشیم. اگر برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم، باید بگویم که بخش بیشتری از این فضا در اختیار خودمان است و نباید اسیر این جو شویم. فضای مجازی در روز‌های اخیر روی خیلی از تصمیم‌گیری‌ها اثر می‌گذارد و باید خیلی کنترل شده با آن برخورد کرد.

توافقی بین باشگاه و اسدی هنوز صورت نگرفته است 

گل‌محمدی درباره شرایط رضا اسدی و هاشمی‌نژاد، گفت: بین باشگاه و بازیکن هنوز توافق حاصل نشده است. هاشمی‌نژاد هم گزینه من برای جذب نبوده است.

برخی از افراد با صحبت درباره فوتبال نامشان سر زبان ها می افتد 

سرمربی پرسپولیس درباره  اظهارات حسن عباسی، گفت: تا زمانی که آن صحبت‌ها مطرح نشده بود، من نام آن فرد را هم نشنیده بودم. متاسفانه خیلی بی‌ادبانه نسبت به این موضوع اظهارنظر شد. فوتبال فضایی شده که برخی‌ها با صحبت درمورد آن خودشان را بزرگ می‌کنند و نامشان سر زبان‌ها می‌افتد.

سال گذشته ۹ بار  اعتصاب صورت گرفت 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد مسائل مالی باشگاه و نارضایتی برخی بازیکنان، گفت: از تعهدات عقب هستیم. نمی‌خواهم در شروع فصل درمورد مشکلات مالی صحبت کنم. مشکلات زیادی داریم، اما امیدوارم که خیلی سریع این مشکلات حل شود. در اولین جلسه‌ای که با درویش داشتم از وی قول گرفتم که امسال مثل پارسال نباشد. سال گذشته خیلی اذیت شدیم و شاید درست نباشد، اما ۸-۹ بار بحث اعتصاب بود که البته یک بار رسانه‌ای شد. امسال هم از شروع فصل اتفاق خاصی رخ نداده است، اما از درویش می‌خواهم که نسبت به این مسائل توجه بیشتری داشته باشد. بازیکنان هم در شرایط سخت اقتصادی کنونی مشکلات زیادی دارند.  

لیست چند بازیکن خارجی را  به باشگاه داده ام 

گل محمدی درباره نفرات جدیدی که برای جذب به باشگاه معرفی کرده است، گفت: آن‌ها بازیکن خارجی هستند. امروز صبح نام آن‌ها را به باشگاه دادم و باید بررسی شوند.

قانون ممنوعیت اردوی خارجی غیرحرفه ای است 

گل‌محمدی درباره لغو اردوی ترکیه گفت: برخی‌ها بحث تیم‌های خصوصی و دولتی را مطرح می‌کنند؛ چه فرقی می‌کند؟ به هر حال ارز از کشور خارج می‌شود. این گونه نباشد که جلوی ما را بگیرند و اجازه ندهند از کشور خارج شویم، چون این اتفاق برای هر تیمی در سطح جهان نیاز است. این کار یک تصمیم‌گیری بد در فوتبال است. این همه در فوتبال هزینه می‌شود. اگر شرایط کمپ تمرینی و بازی تدارکاتی خوب در کشور داشته باشیم مجبور به خروج از کشور نیستیم. کدام کمپ تمرینی خوب را در کشور داریم؟ اردو‌های پیش فصل لازمه تمام تیم‌های دنیا است. اینکه روی هوا تصمیم می‌گیرند تیمی از کشور خارج نشود که ارزی بیرون نرود، خیلی غیرحرفه‌ای و غیرکارشناسانه است.  

پول بورس فقط برای باشگاه پرسپولیس قفل شده است 

گل محمدی درباره اینکه وزارت ورزش اعلام کرده ما هیچ توصیه‌ای برای برگزاری اردو‌های سرخابی‌ها نداشته‌ایم، گفت: من نمی‌دانم! پس چرا ما نتوانستیم به ترکیه برویم؟ باشگاه خصوصی شده که این مشکلات برطرف شود. پول بورس در حساب باشگاه است، اما ما نمی‌توانیم برداشت کنیم. سوال من این است که چرا این پول فقط برای ما قفل است و آن تیم دیگر مشکلی در این رابطه ندارد؟ تیم دیگر تمام تسویه حساب‌های قبل و بعدش را انجام داده، اما ما هنوز نتوانسته‌ایم بدهی‌های گذشته را تسویه کنیم. تناقض‌هایی بین ۲ تیم وجود دارد که واقعا عجیب است. می‌توانند هر دو تیم از این منبع درآمد داشته باشند که خوب است، اما اگر قرار است یکی  سود ببرد و دیگری نتواند استفاده کند فایده‌ای ندارد. نمی‌دانم این تبعیض برای چیست. این سوال بزرگی است که متاسفانه هیچ کس هم پاسخگو نیست.

به ما که می رسند منبع مالی ندارند 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درمورد اینکه مشکل این است که تیم‌هایی همچون نساجی و استقلال می‌توانند به خارج از کشوربروند، اما پرسپولیس نمی‌تواند برود، گفت: چطور آن‌ها ۴-۵ بازیکن ۵۰۰-۶۰۰ هزار دلاری می‌گیرند؟ از کجا پول آن‌ها را تامین می‌کنند؟ به ما که می‌رسد می‌گویند منبع مالی نداریم. پس چه زمانی قرار است این منبع برای ما هم باز شود؟ مگر پول در حساب‌های هر ۲ باشگاه نیست؟ چطور یک باشگاه می‌تواند برداشت کند و دیگری نمی‌تواند؟ واقعاً نمی‌دانم چه بگویم.

تمیروف با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد 

گل‌محمدی درباره برنامه‌اش برای ادامه حضور تمیروف با توجه به عملکرد بدش در فصل گذشته، گفت: شما هزینه‌هایی که ما برای جذب بازیکن خارجی کرده‌ایم را بررسی کنید. ما سه بازیکن جذب کردیم و کمتر از ۳۴۰ هزار دلار شد. ضمن اینکه شرایطی داشتیم که هم پنجره ما بسته بود و هم فقط می‌توانستیم بازیکن آزاد بگیریم. در آن شرایط براساس نیاز تیم، بازیکن گرفتیم. تمیروف تا جایی که می‌توانست انرژی گذاشت و برای تیم بازی کرد. تمیروف با باشگاه قرارداد دارد. ضمن اینکه ما هنوز دنبال جذب بازیکن خوب خارجی هستیم، اما  بحث انتقال پول و منابع مالی در باشگاه مطرح است و دست ما را برای جذب بازیکن بسته است.  

 کاریزمای سید جلال حسینی به تیم پرسپولیس کمک می کند 

گل محمدی درباره اضافه شدن سید جلال حسینی به کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: سید پرافتخارترین بازیکن لیگ برتر است و من خودم چندین سال افتخار داشتم که با او کار کردم. فکر می‌کنم او تصمیم درستی گرفت و با توجه به کاریزمای خوبی که دارد هم می‌تواند به تیم ما کمک کند و هم در آینده به مربی بزرگی تبدیل شود. هرچقدر از وی تعریف و تمجید کنیم کم است، اما حضور وی در کنار ما واقعاً قوت قلب زیادی برای همه ما است.  

اولتیماتوم برای جذب بازیکن خارجی نمی دهم 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه برای جذب بازیکن خارجی تا چه زمانی صبر خواهد کرد، گفت: اولتیماتوم نمی‌دهم. روز به روز به شروع بازی‌ها نزدیک می‌شویم. ۲، ۳ هفته است که بحث انتقال پول را مطرح می‌کنند. ما نیاز داریم که بازیکن کنار ما باشند و با تیم هماهنگ شود. هرچه به شروع مسابقات نزدیک می‌شویم بدون شک شرایط سخت‌تر می‌شود.

اتفاقات تیم ملی فوتبال زیبنده فوتبال ایران نیست 

گل‌محمدی درباره خاتمه کار اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال و دو دستگی در تیم ملی، گفت: متاسفانه اتفاقات خیلی بدی برای فوتبال ما افتاد. این جریانات زیبنده فوتبال ایران نبود. فکر می‌کنم مدیریت خوبی در این بخش نشده است. فقط از اتفاقاتی که برای تیم ملی کشورم رخ داده تاسف می‌خورم، اما همچنان برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.  

پیمان بابایی در لیست من نبود 

گل محمدی درباره شرایط علیرضا ابراهیمی و اینکه پیمان بابایی در لیست او حضور داشته، گفت: قرار شد که این بازیکن به تیم دیگری ملحق شود و احتمالاً این جابجایی به صورت قرضی خواهد بود. از او بابت فصل خوبی که در کنار ما بود هم تشکر می‌کنم. پیمان بابایی  در لیست من نبود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی تیم ملی فوتبال ایران سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پرسپولیس درباره برای جذب بازیکن گل محمدی درباره تیم ملی فوتبال بازیکن خارجی گل محمدی انتقال پول فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۶۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟

انتهای فصل قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس به پایان می رسد

طرفداری | قرارداد مهدی ترابی، وینگر پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در تراکتور، ترابی به عنوان بازیکن هدف این تیم برای نقل و انتقالات قرار گرفته است.

حتی شایعه شده ترابی از طریق یک واسطه در حال مذاکره با تراکتور تبریز است و با توجه به پیشنهاد مالی خوب تراکتور این انتقال قطعی به نظر می‌رسد.

ترابی در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز حاضر شده بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد گلایه و ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بابت عدم صحبت برای تمدید قرارداد منتشر شد و ترابی نیز یکی از بازیکنانی بوده که پرسپولیس تاکنون برای تمدید قرارداد صحبتی با وی نداشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس